Skocz do zawartości

Jak połączyć Denon RCDN-12 DAB z głośnikami HS5 Yamaha


ponad

Recommended Posts

Cześć. Jestem zielony w kwestii kabli i podłączeń i kompletnie nie wiem jak podłączyć
Denon RCDN-12 DAB z głośnikami HS5 Yamaha.
W Denonie mam wyjście na kolumny - wtyk bananowy albo wkręcony kabel w głośnikach Yamaha mam wejście XLR lub duży jack. I tu mam problem bo nie ma takich kabli bezpośrednich. Nie wiem, też czy do głośników ma być jack mono, czy stereo - czy może mam przez tego XLR podłączyć. Kabli nie potrzebuję długich ok. 2 m. Bardzo proszę o pomoc.

Głośniki: https://pl.yamaha.com/pl/products/proaudio/speakers/hs_series/specs.html#product-tabs
tu broszura głośników: https://pl.yamaha.com/files/download/brochure/7/330967/HSseries_brochure_en.pdf


Wzmacniacz Denon z radiem, stremingiem i CD: amplituner-denon-RCDN12DABWTE2-03.jpg

Edytowano przez ponad
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A po co kupowałeś do tego Denona, kolumienki aktywne?Akurat te to służą raczej do czegoś innego.

Powinieneś kupić kolumny pasywne, kóre z Denonem łączysz kablem głośnikowym.

Jeśli możesz to oddaj te kolumny i kup pasywne.

Ja mam kolumienki aktywne KEF LSX i one mają w sobie wzmacniacz i po za podłączeniem kolumn do prądu i głównej do internetu nie trzeba ich podłączać do żadnego wzmacniacza. A telefonem steruje się puszczaniem muzą. Jak dokładnie jest z tą Yamahą to nie wiem, z tego co czytam to są monitory bliskiego pola, podłączane do mikserów, keyboardów, czy interfejsów audio.

Edytowano przez Tomasz Kluczynski
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Tomasz Kluczynski napisał:

A po co kupowałeś do tego Denona, kolumienki aktywne?Akurat te to służą raczej do czegoś innego.

Powinieneś kupić kolumny pasywne, kóre z Denonem łączysz kablem głośnikowym.

Jeśli możesz to oddaj te kolumny i kup pasywne.