Skocz do zawartości

Stereo 2.1 z dobrym basem do TV i Audio 10-20 tyś zł


FFiliPP

Recommended Posts

Witam wszystkich,

nie zjedzćie mnie tylko proszę na dzień dobry ale jestem laikiem i nie specjalnie znam sie na sprzecie audio. Do salonu połączonego z Kuchnią (27m2 część TV + 14m2 otwarta kuchnia) poszukuje zestawu stereo 2.1 z dobry basem do oglądania filmów i słuchania uzyki (głównie TV oraz muzyka EDM, eletro, rock).  Budżet Rozglądam sie juz drugi miesiąc i tym wiecej czytam tym bardziej głupieje dlatego proszę was tu troszke o wsparcie. 

W grę wchodzą 2 kolumny podłogowe + subwoofer + amplituner czyli zestaw kina 2.1 na którym również i muzyki posłucham. Amplituner chciałbym aby miał opcje rozbudowy do kina 5.1.

Jeśli chodzi o głośniki to biorę pod uwagę:

1. Teufel Theater 500

2. KLIPSCH R-800F 

Subwoofer:

1. Teufel S 6000 SW

2. Klipsch R-115SW

Amplituner:

tu mam problem. Biorę pod uwagę DENON X3800H bo ma duze mozliwosci rozbudowy ale nie wiem czy to wszystko mi potrzebne. Potrzebuje amplituner który dobrze współgra z głośnikami i am mozliwosc rozbudowy max do 5.1.

 

Zaznaczam ze nie jestem audiofilem stąd pewnie wiekszych roznic miedzy zestawami nie uslysze ale za to lubi wrazenia z muzyki, wiekszy bas w tv i muzyce i tak prosze postrzegac moje wymagania. 

Dziekuje za wszelką pomoc i wskazówki

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach