Piotr Sonido Napisano 30 lipca Udostępnij Napisano 30 lipca 20 godzin temu, Q21 napisał: Moim zdaniem bez naprawy mało kto zdecyduje się na zakup tego amplitunera w rozsądnej cenie. Jeśli zmieniać, to po naprawie. To jest przeciętny model. Z naprawą też będzie problem ze sprzedaza. Zalezy od kwoty serwisu. Problemem są teraz testy tego amplitunera. Do poki to jest jak na filmie to nie dobrze ale nic sięnie dzieje. Pojdzie to o krok dalej to uszkodzi także kolumny. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maniutek72 Napisano 31 lipca Autor Udostępnij Napisano 31 lipca W przyszłym tygodniu wysyłam na serwis do Warszawy poinformuję po diagnozie co i jak tymczasem dziękuję. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Luk Pl Napisano 31 lipca Udostępnij Napisano 31 lipca 1 minutę temu, maniutek72 napisał: W przyszłym tygodniu wysyłam na serwis do Warszawy poinformuję po diagnozie co i jak tymczasem dziękuję. Jak to się odbywa? Dostaniesz szacunkowe koszty jak zdiagnozują problem? Jak będziesz miał chwile to opisz proszę jak wyglądała rozmowa z ich serwisem, z góry dzięki. Też mam Denon'a i jestem ciekaw jak wyglądał ten pierwszy kontakt, jakie są Twoje odczucia, profesjonalne podejście? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maniutek72 Napisano 1 sierpnia Autor Udostępnij Napisano 1 sierpnia 23 godziny temu, Luk Pl napisał: Jak to się odbywa? Dostaniesz szacunkowe koszty jak zdiagnozują problem? Jak będziesz miał chwile to opisz proszę jak wyglądała rozmowa z ich serwisem, z góry dzięki. Też mam Denon'a i jestem ciekaw jak wyglądał ten pierwszy kontakt, jakie są Twoje odczucia, profesjonalne podejście? Cześć. Samo zgłoszenie, rozmowa z serwisem bez zastrzeżeń ( Denon Store Warszawa ) ale ze względu na okres wakacyjny czas oczekiwania na diagnozę przez technika do 1,5 miesiąca więc poleży u mnie w domu. Wysyłka kurierem na mój koszt, diagnoza i wycena bezpłatna, po naprawie gwarancja i wysyłka na ich koszt. Może poszukam inny polecany serwis z Wawy. Tyle bez grania ciężko wytrzymać 🤪 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Luk Pl Napisano 1 sierpnia Udostępnij Napisano 1 sierpnia 54 minuty temu, maniutek72 napisał: Może poszukam inny polecany serwis z Wawy. Dzięki za odpowiedź, a ten Horn Distibution próbowałeś? 55 minut temu, maniutek72 napisał: Tyle bez grania ciężko wytrzymać 🤪 Nic mi nie mów, miałem straszny ból jak kolumny odrestaurowywałem, między warstwami 17h czekania, 3 warstwy i ze względów logistycznych musiałem robić jedną, potem drugą. Też cierpiałem Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maniutek72 Napisano 1 sierpnia Autor Udostępnij Napisano 1 sierpnia Horn Distribution to właśnie oni. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Luk Pl Napisano 2 sierpnia Udostępnij Napisano 2 sierpnia Rozumiem, dzięki, powodźonka Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotr Sonido Napisano 2 sierpnia Udostępnij Napisano 2 sierpnia Tak Salony Denon to salony Horna, ich sklepy. Oni są dystrybutorem Denon od wielu wielu lat. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Luk Pl Napisano 2 sierpnia Udostępnij Napisano 2 sierpnia No właśnie Horna polecałem koledze jako autoryzowany serwis, ale nie wiedziałem, że to to samo co Denon Store, teraz wszystko jasne, dzięki raz jeszcze. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maniutek72 Napisano 12 września Autor Udostępnij Napisano 12 września (edytowany) Witam. Tak jak obiecałem po powrocie z serwisu dam znać co ustalono i jakie koszty. Sprzęt dziś wraca do mnie, od ubiegłego tygodnia kilka telefonów od technika który zajmował się moim Denonem, wysyłałem mu filmy z tym co się dzieje i jak to wyglądało u mnie. Wiele pytań ze strony serwisu i nic co mogło być przyczyną takiego zachowania technik nie znalazł. Denon był poddany wielokrotnym testom i w wynikach sprzęt w pełni sprawny. Zalecono mi szukać przyczyn poza Denonem, sugerowano zmianę okablowania podłączenie inne niż bi-amping ( tak miałem podłączone ). Cóż dziękuję za wszelką pomoc będę testował sam dalej zastosuję się do rad, to wszystko co mogę zrobić. Edytowano 12 września przez maniutek72 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Salon Planeta Dźwięku Napisano 12 września Udostępnij Napisano 12 września Sprawdzałeś jakąkolwiek inną elektronikę na tych kolumnach ? To brzmi jak upalony przetwornik. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maniutek72 Napisano 12 września Autor Udostępnij Napisano 12 września 3 minuty temu, Salon Planeta Dźwięku napisał: Sprawdzałeś jakąkolwiek inną elektronikę na tych kolumnach ? To brzmi jak upalony przetwornik. Nie. Myślałem o tym ale wiesz jak ktoś ma sprzęt podłączony kable pochowane to nikt ot tak nie chce wyciągać tego wszystkiego stąd nawet nie proponowałem. Druga sprawa, że niewielu moich znajomych dysponuje jakimkolwiek sprzętem grającym. Pisząc o upalonym przetworniku to gdzie w Denonie ? i co nie znaleźli by tego ? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Salon Planeta Dźwięku Napisano 12 września Udostępnij Napisano 12 września 1 godzinę temu, maniutek72 napisał: Nie. Myślałem o tym ale wiesz jak ktoś ma sprzęt podłączony kable pochowane to nikt ot tak nie chce wyciągać tego wszystkiego stąd nawet nie proponowałem. Druga sprawa, że niewielu moich znajomych dysponuje jakimkolwiek sprzętem grającym. Pisząc o upalonym przetworniku to gdzie w Denonie ? i co nie znaleźli by tego ? W kolumnach Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maniutek72 Napisano 12 września Autor Udostępnij Napisano 12 września Rozumiem w jednej ale obu ? taki stan jest na obu kolumnach nie na jednej dlatego podejrzewałem amplituner. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcinmarcin Napisano 12 września Udostępnij Napisano 12 września A czego się spodziewałeś? Dużo taka usługa? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maniutek72 Napisano 12 września Autor Udostępnij Napisano 12 września Nie płaciłem. Diagnoza jest bezpłatna, dopiero po stwierdzeniu usterki jest wycena i pytanie czy naprawiać. Spodziewałem się, że taka usterka wystąpi na jednej kolumnie tym bardziej ,że nigdy nie grały powyżej 50 na skali 0-99 . Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcinmarcin Napisano 13 września Udostępnij Napisano 13 września 12 godzin temu, maniutek72 napisał: Diagnoza jest bezpłatna, 👍 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gargan Napisano 13 września Udostępnij Napisano 13 września 13 godzin temu, maniutek72 napisał: Nie płaciłem. Diagnoza jest bezpłatna, dopiero po stwierdzeniu usterki jest wycena i pytanie czy naprawiać. Spodziewałem się, że taka usterka wystąpi na jednej kolumnie tym bardziej ,że nigdy nie grały powyżej 50 na skali 0-99 . Wypożycz sobie jakiś wzmacniacz z salonu audio i podłącz do tych kolumn. Jeśli będzie grało płynnie to znaczy, że wina Denona - sprzedaj badziewie jako "stan nieznany" za ile ktoś da. Szkoda sobie głowę tym łamać i szukać sporadycznej usterki (prawdopodobnie przekaźnik się zacina, ale równie dobrze może być coś droższego popsute). Jeśli będzie trzaskać dalej no to wina kolumn. Ale to mniej prawdopodobne. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maniutek72 Napisano 13 września Autor Udostępnij Napisano 13 września W przyszłym tygodniu jadę sprawdzić kolumny do firmy, która zaoferowała mi pomoc. Wg Pana z którym pisałem przekonany jest że to wada amplitunera wykluczył kolumny ale chce je zobaczyć a że 80 km to niedaleko skorzystam z oferty. 1 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gargan Napisano 13 września Udostępnij Napisano 13 września 5 minut temu, maniutek72 napisał: W przyszłym tygodniu jadę sprawdzić kolumny do firmy, która zaoferowała mi pomoc. Wg Pana z którym pisałem przekonany jest że to wada amplitunera wykluczył kolumny ale chce je zobaczyć a że 80 km to niedaleko skorzystam z oferty. Któryś kondensator dał za wygraną i teraz przerywa po rozgrzaniu - amplituner do śmieci🤪 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maniutek72 Napisano 22 września Autor Udostępnij Napisano 22 września Witam. Kolumny sprawdzone sprawne. Udało mi się pożyczyć kolumny o podobnych parametrach i po 3 dniach użytkowania nagle pojawił się ten sam problem co utwierdziło mnie w sprawnych kolumnach. Dodatkowo coś nowego pojawiło się otóż potencjometr przy tych trzaskach ustawiony był na 37,5 przy próbie poglosnienienia na 40 nagle amplituner wyłączył się zaczęła mruga czerwona kontrolka i po ponownych uruchomieniu napis ,,instalacja,,. Jeszcze raz wyślę do innego serwisu pogwarancyjnego jak nie dadzą rady pójdzie na śmietnik. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gargan Napisano 22 września Udostępnij Napisano 22 września @maniutek72 pytanie, ile będą chcieli za reperację? Ten model na OLX to góra 1200 PLN. Wpakować kilkaset złotych w remont to trochę lipa. To taka sytuacja, że sprzedać jak jest to może za 500 złotych. Wyremontować i sprzedać to też możesz wyjść na 500 złotych. A jak już wyremontujesz to szkoda będzie ci to sprzedać, bo dałeś kiedyś 3000 i jeszcze dołożysz kilkaset złotych w serwisie. Sprzedałbym jako "stan nieznany" za 500 PLN i zapomniał o problemie 🙂 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotr Sonido Napisano 23 września Udostępnij Napisano 23 września Właśnie pytanie ile za taki serwis. Bo tam może byc wiecej rzeczy do wymiany. I czy dają gwarancję wykonanych usług? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maniutek72 Napisano 23 września Autor Udostępnij Napisano 23 września Jak nie wyślę nie poznam ceny zawsze mogę odmówić naprawy jak będą duże koszty, wyrzucić czy sprzedać zawsze zdążę. Wysyłam kurierem na razie koszt to: 41 zł DHL i może być diagnostyka do 150 zł przy decyzji naprawy 0 zł ( pewnie wliczone w cenę ). Co dalej zobaczymy. ps. już pomału zaczynam szukam coś pod moje Aurory ale muszę żone do tego przygotować ...wiecie coś trzeba robić żeby może naprawić 1 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcinmarcin Napisano 23 września Udostępnij Napisano 23 września 1 minutę temu, maniutek72 napisał: muszę żone do tego przygotować cytując klasyka zalecane porządnie pugilares przetrzepać sprzedaj to jako uszkodzone i zapomnij, po drodze spalisz kolumny swoje lub pożyczone i będziesz jeszcze bardziej w plecy 1 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.