Szetland Napisano 15 września Udostępnij Napisano 15 września Witam serdecznie od razu na wstępie dodam że w temacie jestem zielony 😉 Kupiłem nowy telewizor i chciałem podłączyć wzmacniacz z telewizorem podobnie jak na starym telewizorze po kablu optycznym, ale niestety nie mam dźwięku ☹️ czy mogę prosić o zasugerowanie na co zwrócić uwagę? Tv - Sony XR-75x90L Zasilacz - VSX-323 Z góry serdecznie dziękuję za pomoc Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PanKlor Napisano 15 września Udostępnij Napisano 15 września W TV masz ustawić wyjście dźwięku jako optyczne i upewnić się ze amplituner ma wybrane odpowiednie wejście. 1 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Butler Napisano 15 września Udostępnij Napisano 15 września 1 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotr Sonido Napisano 16 września Udostępnij Napisano 16 września Może być tak że ktoś sie bawil ustawieniami wejsc w amplitunerze wiec dla pewnosci zrob mu reset. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Salon Planeta Dźwięku Napisano 16 września Udostępnij Napisano 16 września Ustaw na wyjściu dźwięku "PCM" ponieważ nawet na podstawie tych zdjęć uważam, że nie jest to oczywiste. Podejrzewam, że to ustawienie kryje się za hasłem "cyfrowe wyjście audio". Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...