MiTadi Napisano 28 września Udostępnij Napisano 28 września Witam wszystkich użytkowników, zwracam się do was z prośbą o dopasowanie subwoofera do moich głośników kali studio lp6 v2. Interface focusrite scarlett solo 3rd gen podpięty do mojego PC. Przeznaczenie beatbox, gdyż jestem amatorem tego fenomenu. Pokój w którym znajduje się sprzęt to 14m2 jeżeli to jest istotne Poproszę 2 warianty cenowe, cena wydajność i jakiś "kocur" ale nie ze złota haha. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Q21 Napisano 30 września Udostępnij Napisano 30 września Cześć Jedną z tańszych, rozsądnych opcji jest SVS SB-1000. Bardzo fajny subwoofer, konstrukcja zamknięta i dostępny w bardzo dobrej cenie Taniej może Argon Audio Malmo Sub 8. W razie czego zapraszam do kontaktu i na odsłuch Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Salon Planeta Dźwięku Napisano 30 września Udostępnij Napisano 30 września Dnia 28.09.2024 o 11:15, MiTadi napisał: Witam wszystkich użytkowników, zwracam się do was z prośbą o dopasowanie subwoofera do moich głośników kali studio lp6 v2. Interface focusrite scarlett solo 3rd gen podpięty do mojego PC. Przeznaczenie beatbox, gdyż jestem amatorem tego fenomenu. Pokój w którym znajduje się sprzęt to 14m2 jeżeli to jest istotne Poproszę 2 warianty cenowe, cena wydajność i jakiś "kocur" ale nie ze złota haha. Cześć, też rozważyłbym SVS SV-1000, ale interesuje mnie dlaczego nie wziąłeś (a może wziąłeś) pod uwagę Kali Audio Watts WS-6.2 ? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...