Skocz do zawartości

Recommended Posts

Napisano

Serwus i na wstępie witam wszystkich forumowiczów. ✌️

Zaznaczam, że jestem zielony jak trawa w lato w temacie audio i dopiero rozpoczynam tę piękną przygodę. Przybywam do Was z pytaniem o połączenie lub wykorzystanie komponentów kina domowego i stereo. Żona wymyśliła remont i pomyślałem, że może da się coś z tego więcej ulepić przy okazji zmiany mebli i umiejscowienia sprzętu. Mam kino: Onkyo TX-SR608 + zestaw 5.0 Jamo S606. Stereo to Hitachi HCA-7500, HMA-7500, PS-58 + głośniki Pioneer CS-E500. Stylistycznie pasuje jedno do drugiego jak rybie ręcznik, ale mam puszczone głośniki surroundowe pod sufit i wpadłem na pomysł, że mógłbym je podpiąć do stereo  i taki zestaw używać do TV. Czy ma to jakikolwiek sens, czy wręcz absolutnie puryzm tych dwóch kategorii eliminuje takie połączenie? Proszę o wszelkie porady oraz sugestie czego użyć lub jak zmodyfikować swój zestaw. Pokój ma 20m2, a sprzęt stałby centralnie na dłuższej ścianie.

Pozdr

Karol

Napisano

Nie połączysz tych dwóch rzeczy bo Twój amplituner nie ma wyjscia PRE OUT.

Masz wyjątkowo słabe kolumny w kinie, mówie o tych JAmo i jeszcze nie ma suba.

Twojego stereo nie znam wiec tu sięnei wypowiadam. Ale w kinie zmień te kolumny nawwt na coś inengo używanego i dokup suba i będzie dobre.

Napisano

Jamo S606 do samego kina sie nadają, potrafią narobić hałasu i mają dość silny bas. Do muzyki natomiast nie nadają się wcale. W budżecie około 2 tys. zł. nie kupimy kolumn i suba także zacząłbym od kolumn, np. Pylon Pearl 25 (mają potencjał na niedrogie ale dobre hifi), Wilson Raptor 9 (obecnie w bardzo dobrej cenie, do kina fajne a i w muzyce dadza radę), może Polk Audio XT70. Najtańszy sensowny sub z kolei to Jamo SUB210 a później to już Klipsch R-100SW.

Napisano