Skocz do zawartości

Połączenie kina domowego i stereo


Carlito

Recommended Posts

Serwus i na wstępie witam wszystkich forumowiczów. ✌️

 

Zaznaczam, że jestem zielony jak trawa w lato w temacie audio i dopiero rozpoczynam tę piękną przygodę. Przybywam do Was z pytaniem o połączenie lub wykorzystanie komponentów kina domowego i stereo. Żona wymyśliła remont i pomyślałem, że może da się coś z tego więcej ulepić przy okazji zmiany mebli i umiejscowienia sprzętu. Mam kino: Onkyo TX-SR608 + zestaw 5.0 Jamo S606. Stereo to Hitachi HCA-7500, HMA-7500, PS-58 + głośniki Pioneer CS-E500. Stylistycznie pasuje jedno do drugiego jak rybie ręcznik, ale mam puszczone głośniki surroundowe pod sufit i wpadłem na pomysł, że mógłbym je podpiąć do stereo  i taki zestaw używać do TV. Czy ma to jakikolwiek sens, czy wręcz absolutnie puryzm tych dwóch kategorii eliminuje takie połączenie? Proszę o wszelkie porady oraz sugestie czego użyć lub jak zmodyfikować swój zestaw. Pokój ma 20m2, a sprzęt stałby centralnie na dłuższej ścianie.

Pozdr

Karol

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie połączysz tych dwóch rzeczy bo Twój amplituner nie ma wyjscia PRE OUT.

Masz wyjątkowo słabe kolumny w kinie, mówie o tych JAmo i jeszcze nie ma suba.

Twojego stereo nie znam wiec tu sięnei wypowiadam. Ale w kinie zmień te kolumny nawwt na coś inengo używanego i dokup suba i będzie dobre.

 

 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jamo S606 do samego kina sie nadają, potrafią narobić hałasu i mają dość silny bas. Do muzyki natomiast nie nadają się wcale. W budżecie około 2 tys. zł. nie kupimy kolumn i suba także zacząłbym od kolumn, np. Pylon Pearl 25 (mają potencjał na niedrogie ale dobre hifi), Wilson Raptor 9 (obecnie w bardzo dobrej cenie, do kina fajne a i w muzyce dadza radę), może Polk Audio XT70. Najtańszy sensowny sub z kolei to Jamo SUB210 a później to już Klipsch R-100SW.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach