Apoc92 Napisano 24 października Udostępnij Napisano 24 października Cześć i czołem, To mój pierwszy post na forum, więc witam wszystkich audiofilów Kupiłem dzisiaj kolumny podstawkowe B&W DM602 S1 i jako, że jestem totalnym laikiem chciałbym prosić Was o poradę co do wyboru amplitunera do nich. Nie mam żadnego doświadczenia w dobieraniu i podpinaniu wzmacniacza do kolumn. Pół roku temu zakupiłem kolumny aktywne Audio Pro A48 które mają wbudowany wzmacniacz i to był mój pierwszy i do tego momentu jedyny "kontakt" z audio. Kolumny aktywne zostawiam przy telewizorze i teraz chciałbym złożyć coś ciekawszego do słuchania w pokoju w którym pracuje. Przechodząc do sedna tematu - amplitunera do DM602. Bardzo zależy mi na sieciowym streamingu z Tidala, więc opcja Tidal Connect w amplitunerze jest dla mnie koniecznością, ponieważ to będzie prawdopodobnie moje jedyne źródło dźwięku. I drugie (a zarazem ostatnie) na czym mi zależy, to żeby wycisnął z tych kolumn co się da. Nie chciałbym amplitunera który jest minimum dla tych kolumn. Nie są one co prawda bardzo duże ale marzy mi się trochę zapasu w "parametrach" amplitunera aby w pełni zapanował nad tymi kolumnami, aby mogły w całości pokazać na co je stać. Myślałem wstępnie nad Yamahą R-N800A lub R-N1000A ale to głównie z powodu Tidala i dobrych opinii w sieci. To będzie mój pierwszy zestaw, proszę Was o wsparcie, wyrażenie zdania, podzielenia się opinią Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sipo Napisano 24 października Udostępnij Napisano 24 października Coś cieniutkie te B&W, to model do wbudowania w ścianę? Pokaż zdjęcie od tyłu. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Apoc92 Napisano 24 października Autor Udostępnij Napisano 24 października (edytowany) Zdjęcie z tyłu: Edytowano 24 października przez Apoc92 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...