Skocz do zawartości

Recommended Posts

Napisano

Witam wszystkich . Jestem laikiem i mam dylemat ,wpadły mi w oko trzy zestawy do których dokupiłbym kolumny 

1. Onkyo A9050 + Tuner T4070 +C7030 

2. Yamaha A-S701 +Yamacha NP-S303

3. Cambridge Azur A651+ Stream Magic 6 

Który wzmacniacz  byłby najblizej brzmieniowo do moich upodoban dzwiekowych ( lubie jasne granie , góra , to tzw. cykanie w dynamicznych utworach  , muzyka której słucham to przede wszystkim : żona dużo radia a ja lata 80' synth pop , electro pop , rock , italo disco , metall ballads jednym słowem mieszanka . Prosba do bardziej wtajemniczonych , moze ktos cos doradzi . 

Napisano

Cześć :) Jeśli lubisz jasne granie, to każda opcja będzie tu dobra. Najlepszy brzmieniowo moim zdaniem Cambridge. Ale też dużo zależy od kolumn, to od nich zaczynałbym wybór :) 

Napisano
Dnia 13.01.2025 o 08:54, Q21 napisał:

Cześć :) Jeśli lubisz jasne granie, to każda opcja będzie tu dobra. Najlepszy brzmieniowo moim zdaniem Cambridge. Ale też dużo zależy od kolumn, to od nich zaczynałbym wybór :) 

Teraz mam kolumny Tannoy Mercury 7.4  ale z moim Denon pma720ae gra to jakos słabo no chyba ze z wyzej wymienionymi wzmacniaczami tannoye zagrają lepiej a jak nie to zmiana kolumn

Napisano
Dnia 14.01.2025 o 07:49, Piotr Sonido napisał:

4. Cambridge ale AXR 100 masz wbudowany tuner. Do tego dokładasz Wiim mini i masz tez sieć. Jest z tej listy najmocniejszy.

Wszystkie 4 grają jasno.

Tak tylko ze AXR100 ma usb bez mozliwosci odtwarzania plików np z pendriva lub twardego dysku a drugi problem ze produkowany jest chyba tylko w kolorze srebrnym 

Napisano
11 godzin temu, Q21 napisał:

Jak najbardziej, zapraszam do kontaktu w razie czego :) 

Na jakich zasadach to sie odbywa wypozyczenie lub odsłuch w Waszym sklepie , czy mozna przyjechac ze swoimi kolumnami i co jezeli mimo wszystko nic bym nie kupił ?

Napisano
12 godzin temu, PAWEL ZASADNY napisał: