MexterDorgan Napisano 21 stycznia Napisano 21 stycznia Siema! Posiadam poczciwą Yamaszkę RX-797 do tego Melodika BLK 40 MK3. Zdecydowałem się na gramofon, no i teraz co i jak? Nowy, używany? Co polecacie oprócz Audio-Technica LP120? Z przedwzmacniaczem, bez? Osobny przedwzmacniacz? W temacie gramofonów jestem zielony, chciałbym w tym budżecie fajnie posłuchać winyli i nie żałować wydanej kasy :D Z góry dzięki za info Odpisz, cytując
Piotr Sonido Napisano 22 stycznia Napisano 22 stycznia Project Debut albo podstawowa Rega. 1 Odpisz, cytując
Salon Planeta Dźwięku Napisano 22 stycznia Napisano 22 stycznia 8 godzin temu, Piotr Sonido napisał: Project Debut albo podstawowa Rega. Dokładnie tak. Rega Planar 1 oraz Pro-Ject E1 to taki absolutny entry level, ale od pewnych producentów. Do wyboru masz inne wybarwienia, wkładki i ramiona a finalnie przekłada się to na brzmienie. Jeśli to jednak pierwszy gramofon w życiu to nie wiem czy jest sens analizować te niuanse na tym etapie bo co nie wybierzesz to będziesz zadowolony a preferencje wyrobisz sobie w oparciu o doświadczenia 1 Odpisz, cytując
Q21 Napisano 23 stycznia Napisano 23 stycznia Cześć Warto na pewno sprawdzić Regę Planara 1 Bardzo fajny, uniwersalny gramofon, z lekko ocieplonym brzmieniem. W razie czego zapraszam do kontaktu i na odsłuch Odpisz, cytując
Recommended Posts