lion Napisano 17 godzin temu Udostępnij Napisano 17 godzin temu (edytowany) Jak w tytule - mam okazje zostać jej posiadaczem tylko jest kłopot z ustaleniem terminu gwarancji. Właściciel nie rejestrował produktu, ale twierdzi, że okres gw.wynosi 3 lata. Wg mnie bez rejestracji będzie krótszy czas tj 2 lata. Sprzęt zakupiony w kwietniu 2023, czyli różnica dość istotna. Podpowie ktoś jak to faktycznie wygląda i czy po takim terminie od zakupu rejestracja będzie jeszcze możliwa? Mam aktualnie dostęp tylko do kopii rachunku (brak wzmianki dot. okresu gwar.). Odpytywać dystrybutora? Edytowano 17 godzin temu przez lion Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Butler Napisano 17 godzin temu Udostępnij Napisano 17 godzin temu @Top Hi-Fi & Video Design niech się wypowie Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Top Hi-Fi & Video Design Napisano 15 godzin temu Udostępnij Napisano 15 godzin temu 2 godziny temu, lion napisał: Jak w tytule - mam okazje zostać jej posiadaczem tylko jest kłopot z ustaleniem terminu gwarancji. Właściciel nie rejestrował produktu, ale twierdzi, że okres gw.wynosi 3 lata. Wg mnie bez rejestracji będzie krótszy czas tj 2 lata. Sprzęt zakupiony w kwietniu 2023, czyli różnica dość istotna. Podpowie ktoś jak to faktycznie wygląda i czy po takim terminie od zakupu rejestracja będzie jeszcze możliwa? Mam aktualnie dostęp tylko do kopii rachunku (brak wzmianki dot. okresu gwar.). Odpytywać dystrybutora? Gwarancja na Yamahę (na amplitunery do kina domowego) wynosi 24 miesiące. 36 miesięcy jak przedłużymy tą gwarancję, rejestrując produkt w ciągu 30 dni od daty zakupu. Nie ma później możliwości korekty. Więc w tej sytuacji powyżej, masz gwarancję do kwietnia 2025. Dodatkowo: Jeśli produkt był kupowany na firmę, to wtedy gwarancja się skraca do 12 miesięcy, a rękojmia pozostaje 24 msc. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lion Napisano 14 godzin temu Autor Udostępnij Napisano 14 godzin temu Dziękuję za potwierdzenie. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Top Hi-Fi & Video Design Napisano 14 godzin temu Udostępnij Napisano 14 godzin temu 8 minut temu, lion napisał: Dziękuję za potwierdzenie. Proszę To są dobre maszyny, nie zepsują się tak szybko Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jakub Bator Napisano 13 godzin temu Udostępnij Napisano 13 godzin temu (edytowany) To ja może trochę namieszam z tą gwarancją ale jak zarejestrujesz ją ( tylko nie pamiętam ile od daty zakupu ) oficjalnie na stronie Yamahy to na A4A jest 60 miesięcy gwarancji czyli 5 lat. Edit: High-End and New AVENTAGE 2+3 Extended Guarantee <-- 6 miesięcy jest na to. Edytowano 13 godzin temu przez Jakub Bator 1 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Top Hi-Fi & Video Design Napisano 13 godzin temu Udostępnij Napisano 13 godzin temu 14 minut temu, Jakub Bator napisał: To ja może trochę namieszam z tą gwarancją ale jak zarejestrujesz ją ( tylko nie pamiętam ile od daty zakupu ) oficjalnie na stronie Yamahy to na A4A jest 60 miesięcy gwarancji czyli 5 lat. Edit: High-End and New AVENTAGE 2+3 Extended Guarantee <-- 6 miesięcy jest na to. Zweryfikujemy to, i jutro postaramy się dać odpowiedź. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lion Napisano 11 godzin temu Autor Udostępnij Napisano 11 godzin temu Przy v6a były 4tyg. na rejestrację, a seria A faktycznie 6msc. No szkoda, że to tak limitują Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotr Sonido Napisano 4 godziny temu Udostępnij Napisano 4 godziny temu Dokładnie. Ale była juz o tym kiedyś dyskusja tutaj na forum. Po pierwsze Yamaha ma europejską gwarancję i to jest napisane oficjalnie. Wiec produkty nie zakupione z oficjalnej polskiej dystrybucji mają być serwisowane. Jesli Audioklan nie będzie tego robił to Yamaha europe to zrobi. Druga sprawa że na serie Avatage jest oficjalnie https://europe.yamaha.com/en/support/warranty/aventage-extended-warranty.html https://europe.yamaha.com/en/support/warranty/high-end-extended-warranty.html 2 strony oficjalne Yamahy i 2 rózne informację. LOL Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jakub Bator Napisano 4 godziny temu Udostępnij Napisano 4 godziny temu 6 godzin temu, lion napisał: Przy v6a były 4tyg. na rejestrację, a seria A faktycznie 6msc. No szkoda, że to tak limitują Yamaha is offering to our end-users an extended guarantee on our V series AV Receiver. Przy v6a tez masz czas 6 miesięcy od zakupu tylko masz 3 lata gwarancji 2 minuty temu, Piotr Sonido napisał: Druga sprawa że na serie Avatage jest oficjalnie https://europe.yamaha.com/en/support/warranty/aventage-extended-warranty.html https://europe.yamaha.com/en/support/warranty/high-end-extended-warranty.html 2 strony oficjalne Yamahy i 2 rózne informację. LOL Tak dwie różne strony i dwie różne informacje i to jest prawidłowo - jedna jest do nowej serii a druga jest do starej serii ( do poprzedników aktualnej ) 1 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotr Sonido Napisano 4 godziny temu Udostępnij Napisano 4 godziny temu RACJA! Modele nie pokrywają się. Nie zwróciłem uwagi. Zatem dla nowych jest 5 lat. Wszystko jasne. super. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lion Napisano 3 godziny temu Autor Udostępnij Napisano 3 godziny temu To poniżej z v6a: Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jakub Bator Napisano 3 godziny temu Udostępnij Napisano 3 godziny temu 13 minut temu, lion napisał: To poniżej z v6a: Tak ale to pewnie info jak zarejestrujesz w portalu dystrybutora ( wtedy pewnie możesz sprzęt przez nich serwisować ) A jak przez strone oficjalną yamahy to masz 6 miesiecy: " Yamaha is offering to our end-users an extended guarantee on our V series AV Receiver. This extended guarantee is available on all AV Receivers from within RX-V and TSR range. Please register your applicable AV Receiver here, and your purchase will qualify for an extended guarantee from 2 to 3 years. The registration process can be done up to 6 months after purchase. The warranty extension is only valid if the original purchase receipt is handed in together with the warranty extension certificate." 1 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Top Hi-Fi & Video Design Napisano 2 godziny temu Udostępnij Napisano 2 godziny temu Sprawdziliśmy to, przepraszam wprowadziłem Was w błąd. Poniżej sprostowanie. Po zakupie w Audioklanie i rejestracji gwarancja na wszystkie produkty Yamaha to 36 miesięcy. Natomiast na wyższe modele, Yamaha jako producent umożliwia dodatkowe rozszerzenie gwarancji do 60 miesięcy. Co nie zmienia faktu, że w razie awarii, można wykonać usługę w naszym autoryzowanym serwisie w tym okresie. Gwarancja producenta - YAMAHA Możliwość przedłużenia gwarancji dotyczy wyłącznie urządzeń Yamaha: - serii RX-V (modele: RX-V4A, RX-V6A, TSR-400, TSR-700), gdzie łączny okres gwarancji wynosi 36 miesięcy. Aby skorzystać z możliwości przedłużenia okresu gwarancyjnego należy zarejestrować urządzenie na stronie https://europe.yamaha.com/en/support/warranty/rxv-extended-guarantee.html w ciągu 6 miesięcy od daty zakupu. - serii High-End i New AVENTAGE (modele: A-S3200, A-S3000, CD-S3000, A-S2200, A-S2100, CD-S2100, A-S1200, R-N2000A, R-N1000A, NS-5000, NS-3000, NS-2000A, C-5000, M-5000, GT-5000, RX-A2A, RX-A4A, RX-A6A, RX-A8A, YH-5000SE, HA-L7A), z okresem gwarancji rozszerzonym do 60 miesięcy. Aby skorzystać z możliwości przedłużenia okresu gwarancyjnego należy zarejestrować urządzenie na stronie https://europe.yamaha.com/en/support/warranty/high-end-extended-warranty.html w ciągu 6 miesięcy od daty zakupu. Szczegółowe warunki gwarancji znajdują się na stronie https://europe.yamaha.com/en/support/warranty/. 2 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lion Napisano 2 godziny temu Autor Udostępnij Napisano 2 godziny temu 1 godzinę temu, Jakub Bator napisał: Tak ale to pewnie info jak zarejestrujesz w portalu dystrybutora ( wtedy pewnie możesz sprzęt przez nich serwisować ) A jak przez strone oficjalną yamahy to masz 6 miesiecy: [...] tak, masz rację, Audioklan miał inne warunki niż Yamaha Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jakub Bator Napisano 2 godziny temu Udostępnij Napisano 2 godziny temu 34 minuty temu, Top Hi-Fi & Video Design napisał: Sprawdziliśmy to, przepraszam wprowadziłem Was w błąd. Poniżej sprostowanie. Po zakupie w Audioklanie i rejestracji gwarancja na wszystkie produkty Yamaha to 36 miesięcy. Natomiast na wyższe modele, Yamaha jako producent umożliwia dodatkowe rozszerzenie gwarancji do 60 miesięcy. Co nie zmienia faktu, że w razie awarii, można wykonać usługę w naszym autoryzowanym serwisie w tym okresie. Jest nawet polska strona --> Gwarancja dla klientów Yamaha "Co nie zmienia faktu, że w razie awarii, można wykonać usługę w naszym autoryzowanym serwisie w tym okresie." <-- Jak to rozumieć? Bo ogólnie wg warunków gwarancji ze strony yamahy to sprzęt w okresie gwarancyjnym właśnie oddaje się do dystrybutora albo autoryzowanego "Yamaha Service Partner", którym na polskę jest AudioKlan. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Top Hi-Fi & Video Design Napisano 42 minuty temu Udostępnij Napisano 42 minuty temu 1 godzinę temu, Jakub Bator napisał: Jest nawet polska strona --> Gwarancja dla klientów Yamaha "Co nie zmienia faktu, że w razie awarii, można wykonać usługę w naszym autoryzowanym serwisie w tym okresie." <-- Jak to rozumieć? Bo ogólnie wg warunków gwarancji ze strony yamahy to sprzęt w okresie gwarancyjnym właśnie oddaje się do dystrybutora albo autoryzowanego "Yamaha Service Partner", którym na polskę jest AudioKlan. To znaczy, że po okresie trzech lat, nasz serwis przeprowadzi naprawę bezpłatnie. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lion Napisano 27 minut temu Autor Udostępnij Napisano 27 minut temu to żebym dobrze to odczytał - bez rejestracji, którą poprzedni właściciel przeoczył (i te 6msc minęło), pozostaje tylko standardowe 24msc na A4A ? właściciel uparcie twierdzi, że ma 3lata 'wyryte' na pudełku, więc poprosiłem o fotki/dok potwierdzający taki okres (chociaż zakładam, że "drobnego druczku" nie zauważył) Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Top Hi-Fi & Video Design Napisano 17 minut temu Udostępnij Napisano 17 minut temu 7 minut temu, lion napisał: to żebym dobrze to odczytał - bez rejestracji, którą poprzedni właściciel przeoczył (i te 6msc minęło), pozostaje tylko standardowe 24msc na A4A ? właściciel uparcie twierdzi, że ma 3lata 'wyryte' na pudełku, więc poprosiłem o fotki/dok potwierdzający taki okres (chociaż zakładam, że "drobnego druczku" nie zauważył) to żebym dobrze to odczytał - bez rejestracji, którą poprzedni właściciel przeoczył (i te 6msc minęło), pozostaje tylko standardowe 24msc na A4A ? - TAK Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.