Skocz do zawartości

B&W Px8 - co następne?

Recommended Posts

Witam,
Posiadam PX8 i są super. Chciałem kupić jeszcze jakąś pare dodatkowych słuchawek wireless. Co polecacie?

B&O h95? - bardzo fajne wykonanie i wygląd. dzwięk podobno też ok. Jedynie co mnie martwi to AptX adaptive? nie ma HD, ktory ma większa przepustowość?
Dali io-12? wygląd ok, wykonanie też i posiada wszsytkie kodeki aptx/HD/adaptive/LDAC - tylko ta cena :(
Focal bathys? też super opinie ale strasznie nie podobaja mi się z wyglądu. nie nie wiem czemu ale sa brzydkie dla mnie :( no tez tylko aptx adaptive?

Co byście polecili aby dodać do kolekcji po px8.

1 godzinę temu, Q21 napisał:

Cześć, a co chciałbyś zmienić po PX8? :) Ogółem najlepiej będzie odsłuchać, w tym budżecie już wielu opcji nie ma ;) 

Jeśli w grę wchodzą otwarte konstrukcje, to warto posłuchać Hifimanów Ananda BT, mają LDAC, AptX HD i naprawdę dobrze brzmią :) 

jestem kompletnie zielony jezeli chodzi o słuchawki :) px8 to moje pierwsze lepsze słuchawki i jestem nimi zachwycony. uzywam ich wszedzie. biuro, pociag, wyjazd, hotel, w domu itd.
Głownie muzyka i filmy. ANC rewelacja.

Jezeli chodzi o stereo to już mam jakies ucho wyrobione i wiem jak brzmi denon czy marantz czy yamaha itd. Jezeli chodzi o słuchwaki to jedyne porównanie jakie mam to px8 :) i jakies steelseries nova czy cos takiego ale okropne były i sprzedałem od razu.

Takze, jezeli px8 mi sie podobają to co dalej?  b&o h100 jakaś nowość ale za ich cene można miec dali io-12, denony na kablu i jeszcze starczy pewnie na
adapter bluetooth.

5 godzin temu, mastamarek napisał:

Witam,
Posiadam PX8 i są super. Chciałem kupić jeszcze jakąś pare dodatkowych słuchawek wireless. Co polecacie?

B&O h95? - bardzo fajne wykonanie i wygląd. dzwięk podobno też ok. Jedynie co mnie martwi to AptX adaptive? nie ma HD, ktory ma większa przepustowość?
Dali io-12? wygląd ok, wykonanie też i posiada wszsytkie kodeki aptx/HD/adaptive/LDAC - tylko ta cena :(