elvis666master Napisano Wtorek o 19:14 Udostępnij Napisano Wtorek o 19:14 Cześć, Przymierzam się do zakupu nowych monitorów do Yamahy n470d. Nie mam zbyt dużego doświadczenia w tym temacie, a chce żeby wszystko było dobrze dopasowane. Słyszałem różne opinie od takich gdzie wystarczą Indiana Line, poprzez B&W aż do Dynaudio. I o ile celuję może troszkę wyżej niż Elac, to nie wiem czy przy Dynaudio byłbym w stanie zauważyć jakąkolwiek różnicę przy tym sprzęcie. Bardzo proszę o fachowe podpowiedzi. Dodam że pokój ma około 20m². Z góry dziękuję za pomoc. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Q21 Napisano Środa o 07:45 Udostępnij Napisano Środa o 07:45 Cześć, w jakim budżecie szukasz? Ogółem ta Yamaha ma bardzo niską moc, więc szedłbym w proste do napędzenia kolumny. Bez Dynaudio, Elaca, czy B&W. 1 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
elvis666master Napisano Środa o 09:04 Autor Udostępnij Napisano Środa o 09:04 Tak myślałem. Myślę właśnie o czymś w okolicach b&w. Widziałem tylko że wszystkie mają impedancję 8 ohm (b&w) a piekarnik ma 6 i pytanie czy zrobi to dużą różnicę? Jakieś jeszcze firmy godne polecenia w tych granicach cenowych? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Q21 Napisano Środa o 15:44 Udostępnij Napisano Środa o 15:44 6 godzin temu, elvis666master napisał: yślę właśnie o czymś w okolicach b&w. Tylko których? Bo Bowersy potrafią kosztować i ponad 100 tys PLN. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...