Skocz do zawartości

Ring...

...czyli kłóciliśmy się nie na temat, a tu możemy skończyć :)


2 tematy w tym forum

    • 275 odpowiedzi
    • 171,4k wyświetleń
    • 46 odpowiedzi
    • 57,3k wyświetleń


  • Ostatnie posty

    • W sumie jakos nie slychac zeby czegos brakowalo, ale ciekawosc mnie zżera 😁 czy takie problemy daje sie jakos naprawić. 
    • Na priv :). Te słowa nie zostały wysłane do mnie przez wasz serwis. To jest cytat z maila jakiego mi wysłał wasz Radca Prawny Pan B. Wiecie o kogo chodzi.  Jeśli chodzi o gwarancję na sprzęt Yamaha na tej stronie audio klan: https://audioklan.pl/przedluzona-gwarancja-yamaha/ Jest napisane „Możliwość przedłużenia gwarancji dotyczy wyłącznie urządzeń Yamaha: -     serii RX-V (modele: RX-V4A, RX-V6A, TSR-400, TSR-700), gdzie łączny okres gwarancji wynosi 36 miesięcy. Aby skorzystać z możliwości przedłużenia okresu gwarancyjnego należy zarejestrować urządzenie na stronie https://europe.yamaha.com/en/support/warranty/rxv-extended-guarantee.html w ciągu 6 miesięcy od daty zakupu.” Co oczywiście uczyniłem. A radca prawny z audio klan odrzucił moją reklamację pisząc przypominam "Ponadto nasza odpowiedzialność wobec Pana wygasła z upływem 2 lat od daty zakupu urządzenia (rękojmia i gwarancja). Gwarancję mógł Pan przedłużyć do 3 lat, ale nie skorzystał Pan z takiej możliwości oferowanej przez nas. Być może przedłużał Pan gwarancję bezpośrednio w Yamaha - to jest poza nami i nie mamy możliwości weryfikacji tego" Pragnę zauważyć, że link, który podajecie na stronie przenosi bezpośrednio na stronę Yamahy gdzie tylko tam można zarejestrować produkt i otrzymać przedłużoną gwarancję To ktoś tutaj mówi nieprawdę. No chyba nie radca prawny. Radca prawny przecież musi się orientować co do prawa i gwarancji. A jeśli on ma rację, to co wy piszecie tutaj na forum nie może być prawdą. To jak to jest proszę wytłumaczcie na forum wszystkim klientom którzy zakupili u was produkty Yamahy. No bo radca prawny nie wprowadził by przecież celowo klienta w błąd. Chcecie zobaczyć oryginalne maile pogadajcie z radcą prawnym z audio klan.
    • @Bartek Chojnacki mam pytanie nawiązujące do wykresu z podbiciem na 29hz. Zaznaczylem zakres o ktory mi chodzi.  A pytanie brzmi czy obnizajac to podbicie jestesmy w stanie "odzyskac" troche zaznaczonego zakresu tj. okolice 35-50hz? Czy to zawsze tez obnizy te zakresy co widac na tym wykresie? Pyram bo mam taka sytuacje i zastanawiam sie czy jest sposob aby troche odzyskac basu w okolicach 40-50hz. Wklejam tez swoj wykres    @Bartek Chojnacki mam pytanie nawiązujące do wykresu z podbiciem na 29hz. Zaznaczylem zakres o ktory mi chodzi.  A pytanie brzmi czy obnizajac to podbicie jestesmy w stanie "odzyskac" troche zaznaczonego zakresu tj. okolice 35-50hz? Czy to zawsze tez obnizy te zakresy co widac na tym wykresie? Pyram bo mam taka sytuacje i zastanawiam sie czy jest sposob aby troche odzyskac basu w okolicach 40-50hz. Wklejam tez swoj wykres  @Bartek Chojnacki mam pytanie nawiązujące do wykresu z podbiciem na 29hz. Zaznaczylem zakres o ktory mi chodzi.  A pytanie brzmi czy obnizajac to podbicie jestesmy w stanie "odzyskac" troche zaznaczonego zakresu tj. okolice 35-50hz? Czy to zawsze tez obnizy te zakresy co widac na tym wykresie? Pyram bo mam taka sytuacje i zastanawiam sie czy jest sposob aby troche odzyskac basu w okolicach 40-50hz. Wklejam tez swoj wykres 
    • Cześć W Twoim, założonym budżecie wybór RN600 z Indianą Line to dobry, uniwersalny kierunek. Ja, proponuję abyś zerknęła na ten obecny model Tesi 5  https://www.tophifi.pl/indiana-line-tesi-5.html Brzmi nie tylko lepiej, cieplej, dokładniej, to w dodatku kosztuje to jako zestaw podobne pieniądze. Zachęcamy Cię na odsłuch  
  • Ostatnio poruszane tematy

×
×
  • Utwórz nowe...