Skocz do zawartości

carlosuk

Uczestnik
  • Zawartość

    37
  • Dołączył

  • Ostatnio

O carlosuk

  • Ranga
    Debiutant

Informacje osobiste

  • Lokalizacja
    uk

Ostatnio na profilu byli

429 wyświetleń profilu
  1. Znalazłem w necie i myślę ze szkoda mojego czasu na szukanie rozwiązania,kontaktowałem się dzisiaj z Samsung ale stwierdzili ze są dzisiaj bardzo zajęci zobaczymy jutro-zapraszam do lektury HDMI-ARC https://us.community.samsung.com/t5/4k-8k-and-Other-TVs/HDMI-CEC-Not-Working-and-HDMI-ARC-Not-Listed-As-An-Audio-Option/td-p/74601
  2. Niestety sprawdzałem nic nie mam nowego. Piotrze będę dzisiaj się z nimi kontaktował zaraz tylko gdy wrócę z zakupów a jak to nie pomoże zrobię reset KD
  3. Tylko tv ale amplitunera sadze ze tez zrobię
  4. U mnie w UK Samsung spisał się na medal,po 13 miesiącach a miesiąc po gwarancji pojawiły mi się białe jasne kropki, punkty na dole ekranu i juz miałem go ubezpieczać i poszedł by jako z usterka ale zadzwoniłem do Samsunga UK powiedzieli ze serwisant się ze mną skontaktuje. Po kilku dniach gostek do mnie dzwoni ze nowy ekran to ponad 200 F plus robocizna,wiec razem wyszło by około 400 Podziękowałem panu mówiąc ze troszkę dołożę i mam następny TV Po 2 dniach odezwał się Samsung ze maja do mnie nowy tv 3 modele do wyboru (2 plaski i 1 półokrągły który posiadałem) Oczywiście wybrałem sobie taki sam ale nowy model, a teraz najlepsze gostek co odbierał stare tv i przywiózł nowy mówil ze to standard ze wystarczy jak ktoś gdzies lekko upuści karton z TV albo jak sie na pace przewróci. Osobiście nie kupie 2 raz Samsunga 1 to zbyt delikatny a 2 to wadliwe podzespoły jak ARC a kto wie czym mnie jeszcze zaskoczy.
  5. Siemka robiłem reste godzinę temu i lipa, zostaje mi optyk, Powiem szczerze ze to nie pierwsza taka akcja z ARC,w poprzednim modelu (poszedł na reklamacje tez takie cudo mi się stało ale po odłączeniu na czas malowania pokoju) wiec u nich to standard.
  6. KurKrucze raczej to nie będzie w ustawieniach netflix bo na samym tv typu youtube i innych apek mama to samo,zauważyłem ze tam gdzie na tv w menu szybkiego dostępu zmieniałem rodzaj głośników (wyjscie głośników tv,hdmi i optyczne) teraz mam tylko tv albo optyczne.
  7. Witam A wiec mam pewien problem z moim Marantz st7007,mozliwe ze cos przetoczyłem w ustawieniach ale od początku. Jakiś czas temu oglądałem filmy z Netfliks na tv Samsung - KD z wejściem ARC i wszystko śmigało jak powinno,dzisiaj załączyłem sobie filmik i jak na złość nie mam dźwięku poprzez system KD lecz tyko szum. Wspomnę ze cały sprzęt mam podłączony do Marantz (Satka,Playstation i Blu-ray) a z Marantz do TV poprzez ARC i tylko brak mi dźwięku z Netflixa Zastanawia mnie co jest nie tak,albo dzieci cos przełączyły bo używają KD do gier na PS4 albo cos zaniemogło. Będę wdzięczny za podpowiedzi co gdzie i jak
  8. Zerknij tutaj w od 0,40 sekundy. Albo tutaj
  9. Może wrzuć jakieś fotki z połączeń i z ostawień na tv i ampa.......
  10. Możesz jeszcze spróbować z innym kablem hdmi
  11. Ja mam Samsungsa model wyprodukowany z końcem 20018 (od tv idzie jeden kabel do listwy która rozdziela na hdmi,antenę i.t.d.) powiedzmy ze na obecna chwile wszystko działa poprawnie ale czas pokaże.
  12. Miałem podobny problem tylko ze z Yamaha 767,odłączyłem kiedyś sprzęt od tv na czas malowania pokoju. Po kilku dniach dniach podłączając sprzęt zdziwiło mnie ze nie łączy się poprzez ARC.nie pomagał reset ani wyłączanie tv i.t.d po jakim czasie dałem sobie spokój i podłączyłem wszystko kablem optycznym. Obecnie mam nowszy model tv Samsunga 55 cali curved podlaczony z Maranz SR7007 i na szczęście nie zaobserwowałem tego problemu.
  13. A nad drzwiami się nie wmiesci podwieszony pod sufitem ?
  14. Kolumny man ustawione Small Bass odcięcie mam na 80 hz Sub ustawiony mam na -3.0 db I resztę głośników odcięcie tez na 80 hz
×
×
  • Utwórz nowe...