Skocz do zawartości

carlosuk

Uczestnik
  • Zawartość

    41
  • Dołączył

  • Ostatnio

O carlosuk

  • Ranga
    Debiutant

Informacje osobiste

  • Lokalizacja
    uk

Ostatnio na profilu byli

509 wyświetleń profilu
  1. Poczekam na boxa i na mostek Philipsa z taśmą Led i zobaczę jak to jest w praktyce,zawsze mogę oddać. Jesli spełni moje oczekiwania rozbuduje do żarówek pod sufitem.
  2. Witam Czy ktoś montował do swojego TV/KD system Ambilight (Philips Hue Play HDMI Sync Box) + Taśmy Hue Led Mam tu kilka pytań: Jak wygląda sprawa Netflixs oglądanego z TV,czy trzeba montować dodatkowe urządzenie zewnętrze i podpinać pod HDMI. I jak to wygląda od strony KD czyli czy nie gubi sygnału wychodzącego z KD? Chciałbym uzyskać taki efekt jak na filmie.
  3. Jutro będę testował u mnie i napisze co i jak.
  4. A wiec był reset TV do ustawień fabrycznych nie pomogło ....... Byl reset Marantz do ustawień fabrycznych i nie pomogło ............ Męczyłem serwis Samsung ale jak słyszą ARC to od razu są bardzo zajęci ............. w nagrodę przez miesiąc nie dam im żyć Załączyłem stary dobry optyk i działa ........ brawo ja
  5. Znalazłem w necie i myślę ze szkoda mojego czasu na szukanie rozwiązania,kontaktowałem się dzisiaj z Samsung ale stwierdzili ze są dzisiaj bardzo zajęci zobaczymy jutro-zapraszam do lektury HDMI-ARC https://us.community.samsung.com/t5/4k-8k-and-Other-TVs/HDMI-CEC-Not-Working-and-HDMI-ARC-Not-Listed-As-An-Audio-Option/td-p/74601
  6. Niestety sprawdzałem nic nie mam nowego. Piotrze będę dzisiaj się z nimi kontaktował zaraz tylko gdy wrócę z zakupów a jak to nie pomoże zrobię reset KD
  7. Tylko tv ale amplitunera sadze ze tez zrobię
  8. U mnie w UK Samsung spisał się na medal,po 13 miesiącach a miesiąc po gwarancji pojawiły mi się białe jasne kropki, punkty na dole ekranu i juz miałem go ubezpieczać i poszedł by jako z usterka ale zadzwoniłem do Samsunga UK powiedzieli ze serwisant się ze mną skontaktuje. Po kilku dniach gostek do mnie dzwoni ze nowy ekran to ponad 200 F plus robocizna,wiec razem wyszło by około 400 Podziękowałem panu mówiąc ze troszkę dołożę i mam następny TV Po 2 dniach odezwał się Samsung ze maja do mnie nowy tv 3 modele do wyboru (2 plaski i 1 półokrągły który posiadałem) Oczywiście wybrałem sobie taki sam ale nowy model, a teraz najlepsze gostek co odbierał stare tv i przywiózł nowy mówil ze to standard ze wystarczy jak ktoś gdzies lekko upuści karton z TV albo jak sie na pace przewróci. Osobiście nie kupie 2 raz Samsunga 1 to zbyt delikatny a 2 to wadliwe podzespoły jak ARC a kto wie czym mnie jeszcze zaskoczy.
  9. Siemka robiłem reste godzinę temu i lipa, zostaje mi optyk, Powiem szczerze ze to nie pierwsza taka akcja z ARC,w poprzednim modelu (poszedł na reklamacje tez takie cudo mi się stało ale po odłączeniu na czas malowania pokoju) wiec u nich to standard.
  10. KurKrucze raczej to nie będzie w ustawieniach netflix bo na samym tv typu youtube i innych apek mama to samo,zauważyłem ze tam gdzie na tv w menu szybkiego dostępu zmieniałem rodzaj głośników (wyjscie głośników tv,hdmi i optyczne) teraz mam tylko tv albo optyczne.
  11. Witam A wiec mam pewien problem z moim Marantz st7007,mozliwe ze cos przetoczyłem w ustawieniach ale od początku. Jakiś czas temu oglądałem filmy z Netfliks na tv Samsung - KD z wejściem ARC i wszystko śmigało jak powinno,dzisiaj załączyłem sobie filmik i jak na złość nie mam dźwięku poprzez system KD lecz tyko szum. Wspomnę ze cały sprzęt mam podłączony do Marantz (Satka,Playstation i Blu-ray) a z Marantz do TV poprzez ARC i tylko brak mi dźwięku z Netflixa Zastanawia mnie co jest nie tak,albo dzieci cos przełączyły bo używają KD do gier na PS4 albo cos zaniemogło. Będę wdzięczny za podpowiedzi co gdzie i jak
  12. Zerknij tutaj w od 0,40 sekundy. Albo tutaj
  13. Może wrzuć jakieś fotki z połączeń i z ostawień na tv i ampa.......
  14. Możesz jeszcze spróbować z innym kablem hdmi
×
×
  • Utwórz nowe...