Skocz do zawartości

2xB

Uczestnik
  • Zawartość

    61
  • Dołączył

  • Ostatnio

O 2xB

  • Ranga
    (Nie)stały bywalec
  1. Zestaw 5.0 do kina domowego

    W tym budzecie polecilbym ci przesluchac DLSy. Dzwiek jest naprawde dobry, przestrzenny, z kopem i ma calkiem sporo basu nawet bez suba... chociaz oczywiscie suba zawsze warto miec. Do tego dochodzi jeszcze prosty montaz jak masz kawalek sciany. Ostatnio mialem okazje go przesluchac w konfiguracji 2 x XL na frontach, Large na centralu i 2 x mini slim na efektowych. Jedyne co bym w tym zestawieniu zmienil to 2 x mini z tylu (w przeciwienstwie do mini slim sa dwudrozne). Katalogowo taki zestaw w zaleznosci od koloru (czarne sa drozsze) wychodzi miedzy 4,5 a 5. W 3miescie mozna przesluchac w premium sound.
  2. Stereo do 12 000 PLN

    Ja bym polecil odsluchanie czego z Avcona lub RLSa... niedawno szukalem zestawu do 10k i z nowych albo prawie nowych kolumn (dema w Avconie) to wypadaly zdecydowanie najlepiej. A juz napewno o niebo lepiej niz konstrukcje dali, kefa czy monitor audio w podobnych cenach. Ostatecznie wyladowalem z kolumnami ARTa, ale tylko dlatego ze trafila sie niezla okazja :) Za 10k mozesz miec np: - kolumny Avcon Levanter (4,5k za demo, 6k za nowki z kablami) - wzmaka Advance Acoustica MAP105 2k - co do CD nie bede sie wypowiadal, bo za malo ich odsluchalem... ale za pozostala kwote napewno dostaniesz cos rozsadnego
  3. Witam Pytanie na szybko... mam wzmak cambridge'a 640, podlaczylem wczoraj gramofon (znaleziona przypadkowo w domu unitre) do wejscia Aux/Phono i gra to koszmarnie cicho. To by oznaczało, że potrzebuje przedwzmacniacza, zgadza sie?
  4. Advance Acoustic MAP305 różnice?

    Pewnie gdyby ludzie wiedzieli to ta sztuka z allegro za 2/3 ceny dawno by juz zniknela A tak powaznie sam tez szukalem tej informacji i nic nie udalo mi sie znalezc...
  5. wzmacniacz do m32i

    Marantz da ci napewno wiecej szczegolow ni CA, za to minimalnie kosztem "kopa" w utworach rockowych... w zaleznosci od kolumn moze byc to plus lub minus. Na focalach np lepiej brzmial CA podczas gdy cantony brzmialy o niebo lepiej z Marantzem. Nie wiem jak graja missiony i co bys w ich brzmieniu chcial uzyskac. Jak mowisz ze dzwiek byl suchy to polecilbym Advance Acoustica MAP-101... do tego jak lubisz sluchac cicho to bedzies mogl go przelaczac w tryb pracy w czystej klasie A.
  6. Wszystkie odsluchy na RS6. W focalach (716) niestety rzeczywiscie wiekszosc utworow brzmiala nienajlepiej... za wyjatkiem wlasnie takich gdzie bylo duzo wokali i klasycznej gitary. W 726 wszystko dzialalo juz rewelacyjnie, ale jak pisalem sa za duze do mojego mieszkania... tudziez od tamtego czasu uslyszalem podstawowy model Avcona! :))) Oczywiscie kazdy ma swoj sluch i najlepiej zeby wg niego ocenial... ale na na kazdy z odsluchow chodzil ze mna jakis znajomy i bynajmniej podzielali ta opinie. Dlatego jestem nieco zaskoczony ze tutaj na forum wszyscy tak wychwalaja MA. W zasadzie po pierwszych przeczytanych tutaj postach bylem swiecie przekonany ze MA RS6 to najlepsze kolumny jakie moge kupic ;)))
  7. A niech bedzie ze wkladam kij w mrowisko, ale pisanie o barwnych wokalach w MA, to chyba lekka przesada? Sluchalem tych kolumn na 3 roznych wzmakach (HK, CA i Advance Acoustic) i co jak co ale wokale nie byly wybitne w zadnym zestawieniu.... a do tego jeszcze praktycznie zerowa scena. Jak mowimy o barwnych wokalach to polecam posluchac focali... niestety model 716 ma problem z basem (jest jakas niespojnosc miedzy srednimi a niskimi tonami, a do tego mocno uwypuklone wysokie), a model 726 raz ze drozszy, a dwa ze wymaga troche wiekszej powierzchni pomieszczenia. Co do KEFow moge sie zgodzic, bardzo fajne wyrownane kolumny, scena nie za szeroka, ale jest. Moim zdaniem nie sa wybitne w zadnym zakresie, ale za to we wszystkich bardzo poprawne (przynajmniej w IQ90).
  8. Dzięki za informacje. Mam nadzieje, ze chociaz czesc z tych firm przyjedzie na audioshow... bo inaczej to zbankrutuje na samym paliwie jeszcze przed zakupem kolumn
  9. POLL, a miales okazje moze sluchac Tethysow II Audio Academy? Ciekawy jest opoini o tym modelu... osobiscie nie mialem niestety jeszcze stycznosci z produktami tej firmy, ale jak na razie wszystkie polskie produkty ktore mialem okazje odsluchac (RLSy i Avcony) wypadaly rewelacyjnie przy zagranicznej konkurencji. Do autora tematu... sorry za maly oftop ;)
  10. Niestety nie dotarlem jeszcze do Audio Academy, takze nie jestem w stanie porownac. O RLSach jest dosc cicho to prawda, choc firma jest juz praktycznie dinozaurem wsrod polskich producentow. Jakbys mial okazje posluchac cos z Audio Academy, to daj znac jak wrazenia. Co do kolumny Monitor Audio, to RLSy zjadly po kazdym wzgledem (oprocz basu oczywiscie... aczkolwiek tutaj tez jest kwestia jaki bas kto lubi) model RS6. Tak czy inaczej polecam cos z polskich kolumn. W tej samej cenie dostaje sie o wiele lepsze kolumny... co tez nie powinno dziwic biorac pod uwage wszystkie koszty marketingu i dystrybucji zagranicznych firm. Minusem jest niestety to ze trzeba sie na ogol niezle nakombinowac zeby to odsluchac. Ja osobiscie z finalna decyzja czekam do Audioshow... z tego co widzialem w zeszlym roku wystawiala sie tam zdecydowana wiekszosc polskich producentow.
  11. Powiem krotko... RLS Deimos II... jesli nie przeszkadza ci malo marketingowy wyglad i umiarkowana ilosc basu to bedzie to naprawde dobry wybor z zupelnie nieosiagalna jakoscia wlasnie wokali i instrumentow w porównaniu do zachodnich konstrukcji w tej cenie. Jak je pierwszy raz uslyszalem, bylem zdziwiony jak mozna przekazac kazde nacisniecie klawisza fortepianu... natomiast generalnie slucham muzyki rockowej i minimalnie zabraklo im basu zeby mnie przekonac... aczkolwiek ciagle sie zastanawiam, jako ze inne opcje, ktore znalazlem sa duzo drozsze. Z odsluchem ciezko... jedyna opcja to audiopunkt w warszawie. Plus jest taki ze odsluchy tam sa za darmo. Przy okazji w audiopunkcie maja Kefy i MA, wiec bedziesz mogl porownac na zywo jaka jest roznica. No i jak zwykle przekroczylem dany budzet, bo kolumny kosztuja 3.200...
  12. Jaki zestaw Audio do 5 tys zl

    No dobra a wiec do 5 tys.... Zestaw I - Advance Acoustic MAP-101 - Advance Acoustic MCD-200 - Klipsch F2 (nie słuchałem także to tylko na podstawie wypowiedzi kolegów z forum i parametrów... mają dużą skuteczność więc advance powienien sobie poradzic) Zestaw II - Xindak A-06 - Xindak C-06 (nie sluchalem powyzszego zestawu, ale opinie zbiera dobre, no i w tej samej cenie co powyżej dostajesz 80W zamiast 40, co pozwoli na rozszerzenie poszukiwań kolumn) - kolumny bym zaproponowal dosc nietypowo dali concept 8 w szczegolnosci jesli planujesz przeprowadzke zestawu stereo do wiekszego pokoju. Dlaczego Dali - w tej cenie ciezko znalezc kolumny z rownie dobra scena i srednimi tonami. Dlaczego akurat 8... bo do modelu 6 wlacznie dali ma problem z basem. Ponoć w modelu 8 (zarowno conceptow, jak i ikonow) zostalo to rozwiazane. Oczywiscie cokolwiek bys nie kupowal powinno to byc poparte odsluchem! Do powyzszego trzeba doliczyc oczywiscie jeszcze kable... ale jak nie masz wiekszego budzetu to poki co wystarcza glosnikowe za 1zl za metr z allegro + jakies interkonekty kolo 50zl... pozniej jak bedziesz czul potrzebe mozesz walczyc z lepszymi kablami :)
  13. Jaki zestaw Audio do 5 tys zl

    proponuje zebys zdecydowal najpierw jakie kolumny chcesz do tego podlaczyc... ten wzmak ma 2 x 45W przy 8 ohmach... tzn ze wielu kolumn podlogowych nie pociagnie tak jak powinien.... wyjatkiem beda zapewno klipsche i paradigmy jako ze maja niezla skutecznosc.
  14. Jaki zestaw Audio do 5 tys zl

    hmm... pokoj tej wielkosci troche komplikuje sprawe, bo trzebaby tam wstawic rozsadnej wielkosci podlogowki i odpowiednio mocny wzmak. kolumn w tym przedziale cenowym nie sluchalem za duzo wiec nie bede sie wypowiadal... moze koledzy cos poleca? patrzac po ostatnich wpisach na forum to pewnie klipscha :) dlaczego nie yamaha? najlepiej posluchac to bedziesz wiedzial dlaczego.... moim zdaniem w porownaniu do konkurencji po prostu sa to przecietne wzmaki... na taki pokoj i podlogowki rozwazylbym bardziej Advance Acoustica MAP-105, CD ten sam i tuner jak w poprzednim poscie... daje to jakies 3.5k i zostaje 1.5k na kolumny, czyli raczej nie za duzo (Klipsche F2 kosztuja jakies 2,5k) przekraczajac troche wiecej budzet polecilbym ci taki zestaw przez to ze w zestawie wychodzi jakies 1,5k taniej niz osobno... kolumny zagraja dobrze zarowno w 20 metrowym pomieszczeniu, jak i w wiekszym... no i do rocka jak znalazl :) bluesa nie sluchalem na nich, ale zarowno instrumenty, jak i wokale brzmia na nich dobrze i rowno, wiec powinno byc ok. wiem, ze mialo byc do 5k... osobiscie nigdy jeszcze nie udalo mi sie zmiescic w budzecie przy takich zakupach :)
  15. Jaki zestaw Audio do 5 tys zl

    podaj troche wiecej szczegolow - wielkosc pomieszczenia, czy sprzet musi byc nowy i jakiej muzyki sluchasz... tak czy inaczej yamahy raczej bym nie polecal... przy tym budzecie mozna fajniejszy rzeczy dostac Z nowek to np. czarna seria Advance Acoustica - 2400 wzmacniacz + CD, do tego tuner uzywany za max 500zl i zostaje ponad 2k na kolumny.
×