Skocz do zawartości

anderg

Uczestnik
  • Zawartość

    49
  • Dołączył

  • Ostatnio

Wszystko napisane przez anderg

  1. Dolby Pro logic ,hahaha kiedys miałem takie kino domowe plastikowe to takie sttereo zamienione na 5.1 :D:D
  2. Co mi wmawiasz ze napisałem "wydaje mi się" nie napisałem tak ,nawet nie sugerowałem tylko stwierdziłem fakt. co za koles . JarekPl kolumny sufitowe ścienne miałęm i robią swoja robote Ten Makcox to taki koleś jak w szkole taki prymus co byś nie napisał zawsze cos znajdzie w zdaniu i bedzie na przekór.
  3. taaa bo mam większosć glosników,wiem że sie wymądrzasz na każdy temat ale czasem zapytaj sam siebie (może coś nie wiem) ja jak coś nie wiedziałem zapytałęm S4Home na priv o rade
  4. Masz elegancko ,tylko fanatycy piszą że musi być idealnie nad głową ,wszytkie górne sufitowe to atmos
  5. A ty se nabijasz posty czy jak?
  6. anderg

    Subwofer

    Ogolnie jestem tolerancyjny w ustawienia sprzętu ale ty to "kosmos" lewa to gra chyba w 2 strefie a subwoofer to ustawileś jako podkładke do papieru na biurku, hahah
  7. Odpowiem na ostatnie pytanie piano był modny w latach 90 gdzie brylowało disco polo. ( jako centralny znajdz 440c )
  8. anderg

    jaki 75"

    BaliGdynia dobrze prawi Sony 9005 i 9505 bije na glowe innych jeśli chodzi o hdr jasność ponad 1000 nitów
  9. że co,a co ma kupić plastiki ? w swoim pałacu ustawiasz od 30 m w góre. kolumny?
  10. nie robcie jaj to tylko atmos a nie matematyka kwantowa ,że ci nie polecaja a inni zawodowcy THX musi być odciecie 80 hz hehe. Mam Klipsch RP-402S dipolowe z atmosem i wszytko jest elegancko.
  11. Daj ten tysiąc z tych 45 tysięcy a ci jakaś firma wybiorą ,poustawiają ,nawet zburzą ścianę.
  12. "Na zestaw mam 45 tys" i szukasz pomocy na forum?
  13. Dlatego poczekaj z zakupem aż wyjdzie Yamaha czy Denon ,jest napisane że " będą gotowe na PlayStation 5 i Xbox Series X. "
  14. Yamaha AVENTAGE RX-A8, RX-A6, RX-A4, RX-A2 (NEW 2020 Models) wprowadzi w tym roku amplitunery hdmi 2.1 są już pierwsze zdjecia ,denon pewnie też. https://www.avsforum.com/forum/90-receivers-amps-processors/3115936-yamaha-aventage-rx-a8-rx-a6-rx-a4-rx-a2-new-2020-models.html https://hdtvpolska.com/yamaha-amplitunery-hdmi-21-dla-graczy-aventage/
  15. Ogólnie słabe te centralne,do jakiego zestawu je chcesz zestawić.?
  16. Z dysku usb odtworzysz tylko zwykły dts i dolby digital. TrueHD,Atmos ,dts hd musisz mieć earc w tv i amplitunerze.
  17. 2.0, 2.0b,2.1, marketingowy bełkot ,musi być dobrej jakości (dobry przewód ma opis co ma w srodku) 2.1 nie ma specjalnej żyły co obsłuzy 8k:D (tylko i wyłącznie od wejścia jakie masz ,jak masz 2.1 i earc to lecisz 8k 120hz tym samy przewodem dobrym )
  18. Oppo UDP-203 ,205 to jest kozak (ale drogie rzeczy) ale żeby zobaczyć jakość musiałbyś mieć tv z przynajmniej 1000 nitów jasności z dolby vision.
  19. Twoje wiedza jest ograniczona do jednego przypadku i takie stwierdzenia typu "twój zestaw zagra incaczej niz u innego " są takie amatorskie że cie zlekceważe i dam spokoj .
  20. kto to jest ten DiBatonio z forum ogolnokrajowym,nastepny wciska że bierz małe monitorki bedzie pan zadowolony chlopie ja jakis czas temu miałem pokoj taki jak kolega i mialem klipschy 260f,450c, i svs pb 1000 i wszytstko da sie ustawic i było elegancko,az sie bałem filmów takie efekty.
  21. Wina chyba leży po stronie windowsa ,lub sterowników karty graficznej jest sporo artykułów na necie o tym .
×
×
  • Utwórz nowe...