Skocz do zawartości

maskun

Uczestnik
  • Zawartość

    185
  • Dołączył

  • Ostatnio

O maskun

  • Urodziny 13.04.1984

Informacje osobiste

  • Lokalizacja
    Polska

Ostatnio na profilu byli

2 028 wyświetleń profilu
  1. Dzięki za miły komentarz. Co do Apollona i ceny innych producentów to ten francuski Audiophonics ma troszkę inny model biznesowy. Zobacz na stronie że oni handlują różnymi konstrukcjami. Można tam Eversolo, Topping, Benchmark, Dayton i inne zakupić a swoje konstrukcje w miarę dopieścili tak naprawdę nie dawno. Na ASR mają w zwyczaju często rozkręcać różne konstrukcje i Apollon juz wiele lat temu był chwalony za ponadprzeciętnie dobre podzespoły, ich prowadzenie w obudowie, punkty masowe, same przewody itd. Robi tylko i wyłącznie konstrukcje na zamówienie. Bardzo zależało mi na dobrze działającym triggerze (płytę główną poza modułami purifi i zasilającą mają swoją brandowaną napisem Apollon tak dla ciekawości) bo taki np. wiim ktory ma wyjscie triggera włącza czy usypia błyskawicznie tą końcówkę. Naprawdę może pierdoła ale mega praktyczna a nie lubie mieć kilka pilotów a tym bardziej ręcznie przyciskać włączniki na urządzeniu. Mimo wszystko Audiophonics był jak najbardziej w moim kręgu zainteresowań i te inne co wspomniałem wcześniej a jedyne co to mogę opisać Apollona bo go mam. Nie mam na celu przekonywanie do jego zakupu ale obiektywnie ten producent jest mimo wszystko rodzynkiem w obecnej tandecie głównie z dalekiego chińskiego wschodu. Widać te blachy(konstrukcje) jaka jest porządna, nic się nie wygina. Świetne gniazda głośnikowe i dodatkowo przełączniki jasności diody czy GAIN dla ustalenia czułości wzmocnienia . Drogi to jest C298 bo wykonanie jest naprawdę kiepskie ale tutaj księgowi mieli wiecej do powiedzenia a trzeba wiadomo opłacić marketing, dystrybucje jak to w komercyjnych markach i jeszcze zarobić. Widziałem jakieś fajne promocje na niego w okresie świąt a chyba nadal jest za 7k. Apollona masz za tysiąc mniej ale niezaprzeczalnym plusem NAD'A bedzie jego odsprzedaż. Jednak to produkt z katalogów branżowych, każdy o nim przeczyta wiec łatwiej się sprzeda. Do tego też świetnie gra jak na Purifi przystało. Ja jednak celowo zrobiłem co zrobiłem bo nie będe odprzedawał a czułem że to będzie strzał w dziesiątkę. ps. wywiad dobry dzięki nie widziałem wcześniej
  2. Dobrze do konkretów przechodzę powolutku..... Jako że nie jestem stałym testerem to opiszę to szerzej żeby brać poważnie moją opinie bo nie chce aby ktoś odebrał to jako jakieś pierdoły nie wiadomo o czym... Posiadam pomieszczenie odsłuchowe 28m2 z lekką aranżacją akustyczną czyli wygłuszone narożniki pokoju, ściana z tyłu za głową, gruby dywan, zasłony. Wszystko w ramach pewnych zdrowo rozsądkowych rozwiązań. Nie postawie dyfuzorów czy wielkich pułapek basowych w salonie w którym żyją wszyscy domownicy. To co jest teraz i tak znacząco pozytywnie wpłynęło na brzmienie! Wzmacniacze jakie posiadałem chronologicznie przez ostatnie 8 lat: Yamaha RN600A ->RN803D ->Cambridge CXA60 ->Denon PMA 720ae ->Marantz PM6005 ->Primare i15 -> Cambridge CXA81 ->Arcam SA20 ->Cambridge EVO150 ->Naim Atom ->Naim Nova -> Vincent SV-237MK (hybryda) -> Pier Audio MS-680SE (hybryda) ->Xindak MT-3(lampa) ->JAG 200SE (lampa) ->Synthesis Roma 510AC (lampa) -> Roksan K3 ->BaltlabEpoca 3 ->WiimAmp ->Eversolo AMP F2 -> Gold Note Pa-10 ->Nuprime AMG STA ->Exposure 3510 -> Apollon Purifi Jak widać manewrowałem między tranzystorami, hybrydami i lampami. Streamery lub przedwzmacniacze głównie wypożyczone na czas posiadania Apollona to Bluesound NODE, Cambridge CXN v2, Wiim Pro Plus, Wiim Ultra i Topping PRE90. Kable głośnikowe (nie wspominając o zasilających) to tylko końcowy szlif nie brałbym tego pod uwagę ale jak ktoś chce wiedzieć to u mnie zadomowiły szwedzkie Supra Classic 2.5 a miałem wypożyczonych tez kilka par np. Klotz, Melodika, aż po Tellurium Q Blue,Cardas Iridium czy Kimber Hero. Ostatecznie pozostał ze względu na swój neutralny charakter Wiim Ultra z kolumnami robionymi na zamówienie na głośnikach SB Acoustic Satori Textreme i jak by kogoś interesowało zwrotnicami na Jantzenie Superior i Silver Z-cap, cewkach taśmowych i powietrznych i rezystorach m.in. Pathaudio. Kolumn też było dość dużo – wypożyczonych i tych używanych z portali aukcyjnych. Zarówno 2, 3 drożne, podstawkowe i podłogowe. Także nie miejsce żebym je tu szerzej opisywał a wcześniej wspomniałem co u mnie było słuchane przez dłuży czas….ale jednak chce się skupić na samym wzmocnieniu. Fakt faktem obecne głośniczki to liga zupełnie inna niż wszystko co słuchałem w salonach czy u siebie. Wracając do wzmacniacza. Klasa D była u mnie na początku źle odebrana…kilka prostych wzmaków które miałem w tej klasie chwile i które nie są nawet warte wspomnienia. Z tych nowszych do 2 lat wstecz był Wiim Amp (na TPA3255) który jednak obowiązkowo wymagał subwoofera bo nie miał na basie mocy i ciężko znosił niższą impedancje w kolumnie. EVO150 na Hypexie już grało lepiej. Jednak miałem równocześnie wtedy Atoma i to było jednak słychać że Cambridge grał jakby bez emocji. Nuprime i Eversolo grały już naprawdę przekonywująco żeby pomyśleć poważnie o D klasie. Dlaczego wybrałem Apollon – manufakturę ze Słowenii ? trochę zaryzykowałem chociaż tego/zbliżonego układu końcówki mocy słuchałem. Był to NAD C298 (nie mieli M23) ale jego ogólny wygląd, gniazda głośnikowe jak z bazaru na odpuście pod kościołem troszkę mnie przeraziły. Gabaryty również coś za duże jak na D klasę – może było tam audiofilskie powietrze. Na Purifi jest tez Naim Nova w wersji Power Edition no ale to już kombajn bardzo drogi i jednak końcówka mocy to tylko cząstka za co tam płacimy. Nie ten próg cenowy – na kolumny już prawie nerkę sprzedałem wiec trzeba było szukać kompromisu. Także C298 grało tak dobrze że zacząłem szukać dalej np. firm salonowych, komercyjnych ale i zagranicznych manufaktur które istnieją zarówno w Europie (Apollonaudio, Audiophonics.fr) jak i w Stanach (VTV, Buckeyeamp) Jako że informacji w polskim internecie o tym dość mało to spędziłem trochę czasu na Audio Science Review (ASR) Wybrałem Apollon na modułach EIGENTAKT 1ET6525SA czyli troszkę ulepszona 2 generacja 1ET400A którego częściej można znaleźć bo był do tej pory stosowany/produkowany. Zasilanie jest impulsowe na dobrze ocenianych modułach Hypex SMPS1200A400 wiec tutaj też byłem ciekawy bo czystość i jakość ma być porównywalna do liniowego zasilania. Jak ktoś lubi cyferki, specyfikacje to napisze tylko że ma wysoki aż 131dB odstęp sygnału od szumu a mocowo po pomiarach przy 8 ohm 2x 227 W , potem to co mnie interesuje przy moich kolumnach 4 ohm to 2x 425 W oraz również 2 ohm 2x 450 W Pierwsze co mogę napisać - a słuchane było poprzez Tidala i Deezera. Mam też ze 30 płyt CD i to leciało transportem czyli bez innego DACa niż ten w Ultra. Tak więc kompletnie nie można poznać że to impulsowy wzmacniacz. Absolutnie idealny balans tonalny w całym spektrum! Ciepłe, bogate, niemęczące brzmienie i mocny bas potrafiący szybko "uderzyć". Można by pomyśleć dźwięk neutralny i nudny i tak tez kiedyś myślałem że fajnie jak wzmak czy kolumny coś od siebie dają, coś zabarwią i dadzą swój charakter ale uwierzcie miałem wiele charakterystycznych w brzmieniu kolumn i wzmacniaczy zintegrowanych i dopiero teraz wszystko brzmi realistycznie tak jak zostało to zaplanowane przez "autora" utworu. Same kolumny mają świetną liniową charakterystykę a Purifi jeszcze to dopieścił. Tak na marginesie pisząc często dla ciekawości sprawdzam pobór prądu watomierzem podczas grania swoich wzmacniaczy i jak przy >100W poborze z gniazdka przy klasie A, około 40W przy AB to pobór prądu tutaj to 15W - 18W i ciężko to przekroczyć nawet przy b.głośnym graniu. Co tu się dziwić… sprawność energetyczna jest tutaj dużą zaletą. Z Wiim Ultra czy CXN’em jako przedwzmacniacz i streamer wszystko brzmiało gładko i niemęcząco. Nic nie rozmazane w przekazie średnio/wysokotonowym. Tyle szczegółów, a jednak tak gładko. Przeznaczyłem wiele godzin na odsłuchanie wszystkich moich ulubionych utworów a nawet całych albumów od deski do deski od nowa😊 W grudniu zaległy urlop nawet poszedł na wiele dni, tygodni na intensywne słuchanie. Słabo zrealizowane utwory czy starszej daty utwory brzmią średnio. Rozdzielczość tego układu, namacalność i dokładność przekazu obnażą słabszej jakości system a tym bardziej utwór „słabo nagrany” …..ale w dobrych współczesnych utworach wszystko przekłada się na realizm którego zawsze mi brakowało. -Saksofon dla przykładu-przyznacie że dłuższe słuchanie tego instrumentu może naprawdę drażnić – tutaj przy każdej skali dźwięku gra bez ostrości, uspokojone pięknie brzmiące. -Struny basowe u Marcusa Millera, Christiana McBride, Stanleya Clarke to również potęga w brzmieniu – i to na samych kolumnach, żadnego subwoofera. Czarująco gęsty ale szybki tak jak już wspomniałem. -Wokale głównie damskie to dla mnie ważna część relaksu podczas słuchania (był to powód dlaczego kupiłem kiedyś paczki od Sonus Fabera bo na nich średnica była bogatsza niż na wcześniejszych kolumnach) Naprawdę jest czyściutko, swobodnie ale uważam że to dobra synergia- połączenie dobrych głośników z tym wzmacniaczem. Tak więc słuchanie Jopkowej, Borzym, Chamberland, Adele czy Diany Krall to miód dla uszu w świadomym i pełnym tego słowa znaczeniu😉 Brak natarczywości, szczegółowość, dobra separacja głosów w chórkach, ogromna swoboda pracy tak naprawdę w każdym paśmie tym bardziej niskotonowym od najniższych poziomów głośności spowodowała że nie szukam na razie nic innego. Kręcę się tutaj jednak cały czas wokół jazzu czy spokojniejszej muzyki ale elektronika, techno to przy wspomnianej przeze mnie dynamice i swobodzie aż wyrywa się z kolumn. Dynamika, ciepłe granie, swoboda - pomyśleć że to skrajności i gdzie tu balans. Potwierdzenie w moich słowach dostałem od na razie 2 znajomych z forum którzy u mnie byli na początku stycznia a przewertowali tez tony sprzętu. Nikt orgazmu nie dostał ale każdy stwierdził że gra to przekonywująco, żywo i na pewno byli zaskoczeni pomimo średniej akustyki. Na pewno spróbuje jeszcze z innym przedwzmacniaczem – wiele osób zaleca łączenie klasy D z lampowym pre-ampem (może coś polecicie ?) ale czy będzie jakaś poprawa, troszkę inne granie? Apollon pozwala również bez naruszenia warunków gwarancji podmienić wzmacniacze operacyjne tzw. OP-AMPy ! także oryginalne Texas 1656 można podmienić na Sparkos 2590, Sonic Imagery 994 czy Weiss op2-bp. Są to duże koszta i nie wiem czy się zdecyduje ale audiofilia jako choroba psychiczna 😉 pewnie prędzej czy później skłoni mnie do jakiś zmian a tutaj można wg. wielu materiałów na YT czy forach zmienić trochę w brzmieniu. OP-AMPy to analogicznie jak zmiany lamp we wzmacniaczu lampowym – także jest pole do eksperymentów za jakiś czas 😄 Wiem że chaotycznie to wszystko opisane - nie chce się podniecać bo to nie Ś. Graal wśród wzmacniaczy - nie zrozumcie że to najlepsze granie wzmacniacza jakiego w życiu słuchałem. Jednak jest fenomenalnie dobrze jak na mój gust muzyczny czy cechy jakich oczekuje od wzmacniacza. Mam kilku ulubionych recenzentów tutaj na forum np. @lpomis @Kraft @kaczadupa @Wito76 i aż bym chciał żeby to oni swoim znacznie lepszym uchem posłuchali u siebie tego mimo wszystko rzadkiego w dostępności wzmacniacza - ale nie mam na to pomysłu.. Jakbym chciał ponad przeciętne granie ciepłą barwą to skłoniło by mnie może do zakupu drugiego systemu na dobrej lampie ale tutaj niczego nie brakuje. Te inne wzmaki w D klasie(nuprime, eversolo) tez grały dobrze na obecnych kolumnach ale teraz jest jeszcze lepiej. Kiedyś to nie wierzyłem kompletnie ze końcówka może wpływać w jakości dźwięku. Przecież to tylko wzmocnienie sygnału. Bzdura – wszystko jest ważne i wielu to powtarza. Nie zdziałamy za wiele źle skomponowanym systemem. Jednak poza najważniejszymi kolumnami- końcówka mocy daje dużo od siebie dla frajdy słuchania.
  3. tak miejsca dużo - jednak to salon i największy błąd przy np. budowie domu czy przeznaczeniu pokojów w mieszkaniu dla osoby interesującej się sprzętem i muzyką to brak osobnego swojego pokoju zaaranżowanego akustycznie!! Heh teraz nie raz się zastanawiam że może nie potrzebowałem aż tak drogich eksperymentów z całym tym sprzętem bo wiem jak może zagrać coś tańszego w profesjonalnie wygłuszonym prostokątnym pomieszczeniu...🫢 Nie robię z tego nic innego jak podzielenie się subiektywnie moimi odczuciami bo może coś się komuś przydać w całej tej lekturze jaka jeszcze przed nami.. no kolor bo miały być czarne ale to długa historia.....no i cena chociaż szukając swego czasu czegoś na tych głośnikach takie komercyjne firmy jak Rockport, Perlisen to już nic więcej nie mówie..
  4. Nie chce za dużo o innym sprzęcie bo ma być o samej końcówce ale prawda taka że ten mój test to połączenie końcówki, źródła i kolumn. Różnice do wcześniejszych a miałem u siebie ich troche (Roth Oli 40 ->Tannoy M3 ->KEF Q700 -> KEF R700 ->KEF R3 ->JMR Lucia ->Pylon Diamond 30 -> B&W CM10 s2 ->Sonus Faber Venere 3.0 ->Sonus Faber Venere S -> obecne DIY na Satori Textreme) to najdokładniejsze, realistyczne brzmienie praktycznie każdej muzyki - no może poza starszymi gorzej nagranymi kawałkami ale o tym wspomnę jeszcze bo dopisze dziś najważniejsze co do mojego wrażenia i testów tego sprzętu.
  5. Słowem wstępu nie napisze nic odkrywczego ale nigdy nie powinno się "ślepo" brać za pewnik takiego testu bo całokształt jaki słyszy recenzujący to cały tor audio wraz z jego pomieszczeniem. Ciężko powtórzyć to u siebie. Można jednak znaleźć w takim teście pewne cechy które są tym czego szukam, oczekuje w idealnej prezentacji muzyki. Nie wiem czy istnieje idealny sprzęt który sprosta oczekiwaniom wielu z nas....gdzieś kiedyś usłyszałem że lepiej ciągle gonić króliczka niż go złapać a to dlatego że świat audio jest zbyt bogaty żeby przestać odkrywać coraz to nowszych pomysłów prezentacji muzyki przez konstruktorów. Ja jednak dłużej, znacznie dłużej pozostanę przy opisywanym sprzęcie bo na moje ucho chyba tego tak długo szukałem. Muszę pomyśleć jak to poprowadzić w tym teście - nie chce od razu suchych faktów opisywać że gra tak i tak. Wielu z nas posiadając doświadczenie w użytkowaniu różnego sprzętu widzi w tym świetną zabawę, relaks, sposób spędzenia każdego wolnego czasu przeobrażający się jak w moim przypadku w pewną pasję...często u niektórych niezdrową - dlatego cieszę się że mam ograniczenia finansowe 😃 Ta przygoda z audio jest już ze mną wiele lat i przerobiłem wiele urządzeń. Wiem ze robiłem na początku źle gdyż czytając opisy w branżowych portalach bez ich późniejszej weryfikacji na ucho - kupowałem. Z nowym sprzętem było lepiej bo jak coś nie przypasowało to można było oddać. Dużo by tu pisać bo próbowałem oprócz wzmacniaczy, kolumn również kable, listwy. Źle często robiłem ale jednak doświadczenie, wspomnienia pozostaną.. Ostatecznie najlepsze słyszalne rezultaty otrzymałem inwestując w najlepsze kolumny na jakie mnie tylko było stać i łączenie ich z końcówką mocy + streamer z przedwzmacniaczem. O szczegółach niedługo.
  6. Cześć. Nigdy nie pisałem testów bo nigdy nie czułem żeby jakiś sprzęt mnie dźwiękowo zadowolił czy w dłuższej perspektywie ujął. Uwielbiam tak jak wielu z nas czytać recenzje tutaj na forum bo na portalach/gazetach audio wydaje się wszystko ustalone (czyt.opłacone) 😉 ale są pewne wyjątki i widać czasem skrawki obiektywizmu. Znalazłem chyba dość dobry wzmacniacz i pewnie warto coś napisać bo nie widzę zbyt dużo recenzji Purifi. Efekt „wow” znamy wszyscy bo występuje często po zakupie nowego sprzętu także wszelkie moje spostrzeżenia są już na chłodno po dłuższym czasie użytkowania. Będzie to trochę chaotyczne i wzmianki o innych urządzeniach – dlatego wybaczcie za taką formę. Tutaj na razie fotka pierwsza od producenta z sieci i druga jak to wygląda z moim obecnym Wiim Ultra jako streamer i przedwzmacniacz.
  7. No właśnie mam dwa eversolo dmp a6 oraz WiiM ultra. Jeden idzie na sprzedaż a który to okaże się w połączeniu z EXPO. ..czy cos stracę nie wiem ale na preamp expo już mnie nie stać
  8. @kaczadupa świetnie się czytało Twoją recenzję a miałes może styczność z końcówką mocy 3510 ?? To będzie raczej ta sama barwa, jakość dźwięku prawda ? Szukam czegoś w klimatach Naima ale żeby było taniej. Nie potrzebuje w sumie całego zintegrowanego bo i tak mam zewnętrzny streamer/przedwzmacniacz więc pomyslałem nad samą końcówką 3510. Słuchałem w salonie oczywiście pełnego 3510 wiec nie wróże teraz nad zakupem ot tak sobie. Nie denerwowało Cie brak stand-by ?? to jest wg mnie minus ale pytanie jak dużo prądu pobiera te Expo włączony bez muzyki ? sprawdzałeś to może ?
  9. tak dokładnie....bo ściszanie przez Wiima to zmniejszanie głośności sygnału źródłowego a nie wzmocnienia sygnału we wzmacniaczu. tak jak Tomasz napisał można robić ale to jest osobiście dla mnie nie dobre rozwiązanie....szczególnie jak posiada się brumiący wzmacniacz(Naim, Hegel) czy taki co szumi w głośnikach. Wtedy ściszanie samego źródła to sami rozumiecie.....dlatego delikatne wyciszenie jeszcze można zaakceptować a inaczej to pilot do wzmaka i klasycznie trzeba😐
  10. Dopisze tylko tak na marginesie jakby kogo interesowało ze jednak wygrał Satori Textreme. Kilka odsłuchów kolumn na Revelatorze potem był Illuminator ...potem mieszane tweeter illu a średnio-dolno pasmowy na revelatorze. Grało świetnie lubie takie granie. Potem odsłuch dużych 3 drożnych Satori Textreme zaskoczyło mnie jeszcze troche większą ilością detali ale pierwsze co to całkowite znikanie kolumn przy prawidłowych ustawieniu i siedzeniu w sweet spocie 🙂 .....i ważna rzecz jaką uświadczy nawet pół głuchy to duża różnica w skuteczności. Od razu grały głośniej w stosunku do moich (jeszcze) rezerwowych Sonus Faber Venere i mniejszych Kef R3. Zestrojenie też świetne - jakoś Sonus wypychał średnice a tutaj wszystkiego jest po równo i dużo wiecej szczegółów w przekazie. Scan Speak akurat tutaj też świetnie neutralnie grał. Mam zagadkę jaki tu optymalny wzmacniacz teraz zakupić bo udalo sie sprzedać wszystko co mam i teraz jedynie na "sypialnianym" Wiim Amp działam. Tez o dziwo rewelacyjnie to gra.. Myślę o Atollu może Heglu. Bardziej tranzystor niż lampa pomimo tego że skuteczność jest wysoka. Za dużo tego na rynku i nie mam pojęcia a prosi się o coś mocno dynamicznego.....ale do 10k nic wiecej..
  11. Hmm patrzę już długo na opisy ludzi co mają Naima przynaniej serii Uniti. Sam miałem Atoma i Nove. Myślałem że trafił się taki Atom że miałem te problemy co kolega opisuje czyli buczenie trafa z kilka metrów, szumy głośników, strzały z głośników w momencie włączania i jeszcze kilka wad drobnych by się znalazło, nie pamiętam. Jak sprzedałem Atoma dałem szanse Novie i było wszystko to samo. Teraz najlepsza że dźwięk z tego urządzenia jest naprawdę dobry.. sprzęt wydajny prądowo i nawet zdarzyło się że pytałem sprzedających z olx-a czy występują te problemy z brumieniem itp i trafiło się że wszyscy mówili że jest cisza i wszystko w porządku. Także najwyraźniej Naim ma bardzo kiepską kontrolę jakości sprzętu który wychodzi do klientów - bo jedni mają te problemy a inni nie.. tego inaczej nie można wytłumaczyć. Miałem wiele sprzętów z dużymi, małymi trafami i nic nigdy nie buczalo... Pokłosiem tego buczenia jest stan podtrzymania zasilania/standby jak mamy włożony USB pendrive i wtedy Naim Uniti buczy 24h. Można przycisnąć dłużej power jak wyłączymy go do standby i wtedy wpada w głęboki sen czyli już nie daje zasilania do usb i nic nie buczy ale już wzmaka przez apke nie włączymy, trzeba z knefla ręcznie. Hmm ja mu nie dam już 2 szansy tylko przez to brumienie... ale z łączeniem przez WiFi nie miałem problemu bo robiłem testy jednak przez kabel sieć zawsze mam podłączoną..
  12. @AudioTube Kocham Twoje wypowiedzi, naprawdę. Bez ciebie na forum byłoby bardzo nudno.. 😉
  13. @AudioTube nie chodzi o zaczarowaną różdżkę....miałem pożyczonych kilka mniejszych kolumn jak Kef R3 meta, Vela BS404.2, Bowersy 706 S3 - to tak na szybko z pamięci. To był czas jak szukałem swojego brzmienia i potem odpowiedniki podobne nie te dokładnie same kolumn podłogowych. Z pełnym przekonaniem twierdzę że duże kolumny grają pełniej, dźwięk jest inny. W małym pokoju nie ma to znaczenia ale w moim dużym salonie różnica była spora. Dlaczego o zleceniu ? bo sam tego nie zrobie. Chce mieć dobre głośniki i dobrze zrobioną, zaprojektowaną zwrotnice to najwazniejsze. Efektem będzie dobry dźwięk i mam nadzieje ze bede juz zmieniał kolumn bo mnie to juz męczy.....ta żonglerka.
  14. Temat "naprawa głośników" ale czy znacie kogoś kto zmienia fornir na kolumnach albo ewentualnie foliuje. Może ktoś od mebli ? Widziałem kilka projektów i serio dobrze to wyglądało. Mam 2 podłogowe 110cm kolumny do zmiany koloru. Wiem ze nowy fornir to będzie duży koszt no ale zobaczymy.... Bede wdzięczny na namiary !! 🙏
×
×
  • Utwórz nowe...