Skocz do zawartości

tomek.k

Uczestnik
  • Zawartość

    15
  • Dołączył

  • Ostatnio

Informacje osobiste

  • Lokalizacja
    Szczecin

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Ostatnio pokazały się informacje o wsparciu Airplay 2 przez niektóre urządzenia Yamahy, ma ktoś może czy do tego grona dołączy R-N602?
  2. Wyszedł nowy firmware 1.30, rozwiązał wszystkie problemy.
  3. Cześć, Mam zestaw Yamaha R-N602 + Indiana Line Tesi 262 LN i pomału zastanawiam się nad dołożeniem drugiej pary głośników, tzn. te które mam obecnie chciałbym przenieść do sypialni, a do salonu kupić Indiana Line Tesi 542 LN lub coś podobnego (nie zamykam się oczywiście na tego producenta, po prostu na tą chwilę jestem z niego zadowolony). Obydwie pary kolumn grały by razem sporadycznie (czy ten wzmacniacz w ogóle to pociągnie?), w 99% grałaby jedna para. Po prostu wymyśliłem, że po co osobny sprzęt do sypialni jak można skorzystać z tego co jest w domu Pytanie jak długi kabel może iść od wzmacniacza do głośników żeby to prawidłowo działało? Czy ktoś z Was korzysta z takiego rozwiązania i jak to się w sprawdza w praktyce?
  4. Jak poszedłem rozglądać się za pierwszym razem to straszenie mnie zirytowało, że jak mówiłem sprzedawcy, że mam do wydania X zł to na siłę chciał mi pokazywać sprzęt w cenie x + 20-50%. Jak mam X PLN to nie będę miał do przeznaczenia na to nagle więcej
  5. To jest jakiś chińczyk, wystarczyło skorzystać z google. Tu masz link do instrukcji https://fccid.io/V3NHB098/User-Manual/User-Manual-3154147 (po angielsku).
  6. Ultimate Ears Boom 2, a niedługo będzie dostępna w PL wersja 3. Kupiłem ponad rok temu na prezent i działa do dzisiaj bardzo dobrze grając głownie na dworze często w "trudnych" warunkach, tzn. pył, wilgoć itp. Gdybym potrzebował kupić głośnik to kupiłbym go dla siebie bez wahania. Wersja 2 kosztuje około 499 zł, a ostatnio na Amazonie był w promocji za 320-330. Nowa wersja jak widziałem ma kosztować około 150 euro.
  7. Do tego szybko i sprawnie, oby zawsze tak wyglądały kontakty z serwisem. Kolejny dzień sprzęt gra i nie ma żadnych problemów!
  8. Dla mnie najważniejszy jest airplay ponieważ iPhone wraz z Apple Music i SoundCloud są głównymi źródłami dźwięku dla zestawu. Braku tego Tidala nawet bym tak naprawdę nie zauważył gdyby nie to, że serwisant powiedział, że w tym firmware może coś brakować. Jak mówiłem niedługo ma być nowa aktualizacja i wolę doczekać do niej z nieco niekompletnym sprzętem (bez funkcji z których i tak nie korzystam) aczkolwiek sprawnym w tym z czego korzystam. Jak tylko wyjdzie nowa wersja to ją sprawdzę i wtedy podejmował kolejne kroki jeżeli sprzęt i funkcje za które zapłaciłem przy zakupie nie będą chciały działać.
  9. Tu się całkowicie zgodzę, to tak jakbyś kupił telefon np w Orange i później tam go odniósł z problemem na gwarancji, a on i tak trafi do serwisu producenta Generalnie sprawa jest rozwiązana, nie w 100% ale jako sytuacja przejściowa mnie satysfakcjonuje w zupełności. Bardzo duży plus dla serwisu który w nietypowej sprawie był bardzo pomocny! Po kontakcie mailowym z serwisem Yamahy oddzwonili do mnie i pomogło zejście do wersji 1.12 (taka starsza tylko była dostępna), upośledziło to wzmacniacz nieco (nie ma Tidala tak na pierwszy rzut oka, ale w ogóle mi to nie przeszkadza bo z tego serwisu nie korzystałem). Najważniejsze, że te zakłócenia zniknęły, mogę włączać/wyłączać sprzęt i póki co jest ok. Poza tym w najbliższym czasie (tydzien, dwa) ma wyjść nowsza wersja softu i wtedy zobaczymy czy błąd zostanie w niej naprawiony.
  10. Tylko, że przedstawicielem Yamahy na PL jest firma Audioklan prowadząca również salony Top Hi-Fi i autoryzowany serwis Yamahy oraz jest jej gwarantem.
  11. To że nie pójdzie przez LAN to jestem pewny bo to downgrade, a nie update. Mam jedynie problem ze znalezieniem pliku z softem w wersji 1.28. Google po przeszukaniu 8 stron wyszukiwania znalazły tylko wersje 1.29. Pytanie do kolegi z Top Hi-Fi czyli dystrybutora, nie posiadacie takiego softu w wersji 1.28? To już drugi taki przypadek, a pewnie jest ich więcej tylko użytkownicy jeszcze nie doszli co się stało i dlaczego nie działa, bo nie wierzę, że tylko dwie osoby mają duet Yamaha R-N602 + iPhone
  12. Koledzy, skąd można ściągnąć firmware 1.28 do Yamaha R-N602? Można samodzielnie poprzez usb zrobić downgrade? Jest mi potrzebny ponieważ update do firmware 1.29 spowodował problemy które pokazuje filmik wrzucony kilka postów powyżej. Potwierdziła moje przypuszczenia osoba z którą wywiązała się dyskusja w komentarzach pod tym filmem na youtube, ma dokładnie identyczny problem, i jest przekonany że stało się to po aktualizacji softu amplitunera. Ewentualnie co ile mniej więcej Yamaha udostępnia nowe aktualizacje, ta jest z czerwca 2018 r.
  13. Małe uzupełnienie z mojej strony, to się dzieje nie tylko gdy włączę amplituner poprzez jego wybranie jako celu dźwięku ale również gdy przełączę na airplay z telefonu podczas gdy leci np radio internetowe. Sprawa ma się analogicznie do Apple TV 4K które również posiadam :( Ma ktoś jakiś pomysł czy tylko serwis? Dopytuje bo nie uśmiecha mi się rozstawać ze sprzętem jeśli mogę to w prosty sposób naprawić. Sytuację, że Yamaha nie lubi się z Apple raczej wykluczam bo kolega ma poprzedni model i wszystko działa aż miło. Przypuszczenie jest być może w dzisiejszych czasach absurdalne, lecz w ASO Opel w Szczecinie na problemy z bluetooth odpowiedzieli, że ich zestawy głośnomówiące po prostu "nie lubią" się z iphone i dlatego zrywa połączenie, na sprzętach z androidem nie występuję (auto z rocznika 2016, żenada). BTW. Słyszał może ktoś o uprade Yamahy do airplay 2?
  14. Cześć, Ja mam niestety bardzo nietypowy problem, mianowicie po wzbudzeniu sprzętu (Yamaha R-N602) przy pomocy telefonu bezpośrednio z aplikacji Apple Music (Spotify to samo) po około 2 sek grania pojawiają się dziwne cyfrowe zakłócenia które znikają po rozłączeniu i ponownym podłączeniu telefonu. Podpięcie wzmacniacza po kablu i przywrócenie ustawień fabrycznych nie dało nic, modem od upc, internet 120 mbps także wszystko ok. Po ponownym podłączeniu wszystko jest ok, testowane na iPhone 8 Plus, X, SE i 5S. Najlepiej całą sytuacje zobrazuje filmik który dołączam. Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu bo nie mam już pomysłu. Niby sprzęt na gwarancji ale wydaje się sprawny bo później gra ok, na innych źródłach (kabel optyczny, usb) również. Dodaje jeszcze link do youtube: IMG_1122.mp4
×
×
  • Utwórz nowe...