-
Zawartość
34 -
Dołączył
-
Ostatnio
O frommert
- Urodziny 30.11.1978
Informacje osobiste
-
Lokalizacja
Olsztyn
Ostatnio na profilu byli
720 wyświetleń profilu
-
Drodzy, zapraszam do zakupu kabli. Głośnikowe: -Struss S-2 o długości 2x2m. Kable w stanie idealnym 9,5/10. Jestem pierwszym właścicielem. Cena 1200pln z wysyłką. - NeoTech Nemos 5080 w odcinkach 2x 2,5m. Kable konfekcjonowane wtykami typu banan WireWorld Uniterm Silver. Kable są oryginalne, robione na zamówienie w profesjonalnym sklepie audio. Cena 850pln z wysyłką. - kable HiCon HIA-240 (sommer cable) 2 x 4mm2 Przewód wykonany z miedzi OFC o czystości 6N (99,9999%). Dodatkowo każda nitka przewodu pokryta jest srebrem. Budowa : 2 x 511 x 0,1mm, pojemność : 55pF/m. 2x 2,5m. Posrebrzana konfekcja. Nowe. Cena 500pln z wysyłką. Interkonekty: - RCA NEOTECH NEI-3001 III o długości 2x100cm z wtykami WBT. Jestem drugim właścicielem. Stan kabli 9/10 - minimalne ślady użytkowania. Tyki skręcany aby dobrze trzymały się w gnieździe. Cena 850pln z wysyłką. - RCA NEOTECH NEI-3001 III o długości 2x75cm z wtykami DG-201 RCA. Jestem pierwszym właścicielem. Stan kabli 9/10 - minimalne ślady użytkowania. Cena 750pln z wysyłką. - kable na bazie Klotz MC5000. 75cm. Profesjonalnie wykonane, lakowane, z oplotem, miedziane zakręcane wtyki. Nowe. Cena: 350pln z wysyłką. Posiadam 2 takie komplety. Zapraszam.
-
Zapraszam do zakupu kabli głośnikowych: 2x 2,5m NeoTech Nemos 5080. Kable nowe: https://www.olx.pl/d/oferta/kable-glosnikowe-neotech-nemos-5080-2x-2-5m-CID99-IDXZ3ac.html (cena dla forumowiczów: 1050PLN z wysyłką). 2 x2,5m Struss S-1. Kable używane , stan 10/10: https://www.olx.pl/d/oferta/kable-glosnikowe-struss-s-1-2-x-2-5m-CID99-IDY35Zp.html (cena dla forumowiczów: 600PLN z wysyłką) Interkonekt RCA - RCA Wireworld EQUINOX 8 długość 1m. Używany, stan 10/10. https://www.olx.pl/d/oferta/kabel-interkonekt-rca-rca-wireworld-equinox-8-dlugosc-1m-CID99-IDXR75B.html?bs=olx_pro_listing (cena dla forumowiczów: 800PLN z wysyłką). Interkonekt 2x XLR - 2x RCA Struss, 2x 1m. Praktycznie nowy. https://www.olx.pl/d/oferta/interkonekt-2x-xlr-2x-rca-struss-2x-1m-CID99-IDXumwF.html (cena dla forumowiczów: 280PLN z wysyłką).
-
Zapraszam do zakupu kolumn podstawkowych Struss Classic wraz ze standami Rogoz 63cm. Stan kolumn 10/10. Stan stanów 10/10 (model SB 60, wypełnione piaskiem kwarcowym). O kolumnach można przeczytać tu: https://hifiphilosophy.com/recenzja-struss-classic/ Jestem pierwszym właścicielem. Cena za komplet: 5.600 PLN. Ze względu na gabaryty odbiór osobisty lub dowiezienie (do 100km od Olsztyna).
-
Zapraszam do zakupu wzmacniacza integrowane all-in-one Arcam SA30. Jestem pierwszym właścicielem (sprzęt kupiony z polskiej dystrybucji w marcu 2021r). Stan 10/10 brak śladów używalności (w ramach akcji serwisowej miał wymieniony jeden przekaźnik - jest wpis w karcie gwarancyjnej). Gratis dokładam praktycznie nie używany profesjonalny mikrofon miniDSP UMIK-1 do precyzyjnych pomiarów pomieszczenia w programie DIRAC. W zestawie wszystko to co daje producent plus dodatkowy mikrofon. Link do oferty olx: https://www.olx.pl/d/oferta/wzmaczniacz-zintegowany-all-in-one-arcam-sa30-minidsp-umik-1-CID99-IDY37fA.html Dla użytkowników forum: 5700PLN.
-
Można pójść dalej: nie piję za dużo, nie szlajam się z kolegami jak inni, i za innymi kobietami się nie oglądam, a Ty mi żałujesz kilku centymetrów salonu? Samochód zawsze zatankowany, śmieci wyniesione, i po psie sprzątam i po nocy z nim łażę w deszcz i mróz.. Wszystkie słoiki odkręcam, zlewy przetykam, kłaki ze spływów też ja wyciągam, nawet deskę nauczyłem się opuszczać. Te kilka centymetrów na tle tego wszystkie to faktycznie tak dużo???
-
Jak trzeba to mam Arcama SA30 na sprzedaż.
-
Jednak bez Waszego wsparcia się nie obędzie. W związku z brakiem możliwości wyjazdów celem odsłuchów kolumn które sobie założyłem, posiłkowałem się tym co mam na miejscu w Olsztynie. Odsłuchałem: 1. Audiovector QR3 2. PMC Prodigy 5 3. Paradigm Premier 700F 4. Dali Opticon 6 MKII 5. Sonus Faber Lumina V 6. Focal Aria 926 Zaznaczę, że to co mam u siebie to Struss Classic, są to podstawki ale potężnych rozmiarów. Wzmacniacz: Haiku Bright MK5 (lampy Mullard NOS) Źródło: Eversolo DMP A6 i Music Hall Classic. Szukałem czegoś, co wykorzysta możliwości Haiku w tej konfiguracji. Jak to wygląda w tym momencie? Biorąc pod uwagę całokształt nie ma dramatu, mam zastrzeżenia co do tonów niskich, które nie są kontrolowane i potrafią się „wylać” lub zadudnić. Ze względu na gabaryty kolumn potrzebują sporego odstawienie od ściany, a ja za dużo tego miejsca nie mam. Poniżej wstawiam zdjęcia miejsca odsłuchowego z odległościami i wymiarami. Wyżej wymienione kolumny odsłuchiwałem w sklepach ze swoim wzmacniaczem, streamerem i okablowaniem. Czego głównie odsłuchiwałem: - dla określenia sceny – Yosi Horikawa / Wandering / Bubbles, Triple Echo/Complex Wave / Bluevox - dla określenia wokali – AM Jopek Pat Metheny / Upojenie / Upojenie , AN Jopek / Farat / Szepty i Łzy, Malia / Convergance / Celestial Echo , Lauren Henderson / Conjuring / Potions, - dla określenia niskich tonów – Nosowska/ Degrengolada/Senny Majak, Keyon Harrold/ Find Your Peace/ Find Your Peace, banks / III / Stroke I inne, mi bliskie – London Grammar, Marcin Wasilewski Trio, _by.ALEXANDER, Ben Howard itd., idt. Sklep nr. 1 – bez sali odsłuchowej, odsłuch w samym sklepie (ok. 50m). 1. Audiovector QR3 – ogólnie wszystkiego dużo, poprawnie, ale jak dla mnie dźwięk nie skupiony na odbiorcy, tylko na pomieszczeniu. Może to kwestia miejsca odsłuchu, ale za bardzo mnie rozpraszało. Dobra góra, ale mi dominował mocno dół, jakby na siłę pokazywał, że mimo małych rozmiarów dam radę porządnie dmuchnąć. 2. PMC Prodigy 5 – nie ukrywam, że liczyłem na tą kolumnę. I tu mamy kilka skrajności. Najlepsza scena jaką słyszałem, źródła pozorne w takich miejscach, że przecierałem uszy za zdziwienia. Przepiękny niski dół, średnia góra i koniec. Nie usłyszałem środka, tylko skraje pasm i scena. No ale ta scena przepiękna. Cóż z tego. Skrajami nie lubię słuchać i nie wiem czy ktoś lubi. Do tego dochodzi jakość jak ze sklepu z rzeczami za piątaka. Nie przesadzam. Te kolumny kosztują 10k, a wyglądają na takie za 1k. No i Haiku Bright najmniej wydajny prądowo był. 3. Paradigm Premier 700F – w zasadzie przez przypadek, bo zaproponował je sprzedawca. Piękna kontrola basu, bardzo dobry środek, pasując mi góra. Dużo szczegółów, ciekawa analityka. Było dynamicznie, szybko, bez owijania w bawełnę, nie było puszenia się, licytowania kto "ma dłuższego". Wąska scena, ale za to bardzo głęboka czego nie doświadczyłem w żadnych innych. Bardzo wąski sweet point. Byłem urzeczony, tym bardziej, że 20 lat temu zaczynałem od Paradigm Mini Monitor i takie chyba mnie „udźwiękowanie” ukształtowało. Do tego bardzo ładnie wygalają. Sklep numer 2. Pokój odsłuchowy, ale mały – ok. 10-12m. 1. Dali Opticon 6 MKII – no może się podobać… Tylko nie mi. Moje odczucia są takie – to super BMW ze zrobionym wydechem, po dobrym tuningu (nie wiejskim – proszę źle nie zrozumieć). Było mocno fajnym dołem, przepiękne wysokie, środek też dobry. Tylko dla mnie za dużo tego. Tu wszysktego jest dużo. Co do sceny to na takim metrażu ciężko powiedzieć. No była, ale nie różniła się od innych. Wykonanie kolumn poprawne, ale szczyt dezajnerski to to nie jest. 2. Focal Aria 926 – odczułem jako przeciwstawne granie do tego wyżej. Tu weszła lekka chirurgia, oschłość, poprawność, ale taka z „fochem” – masz i spadaj, czarne jest czarne, a białe jest białe. Zabrakło mi tu trochę uczucia, tego że Focal lubi to co nim gram. Wykonanie kolumn – klasa. 3. Sonus Faber Lumina V – połączenie obu powyższych – tak po krótce. Wszystko poprawne, z kontrolą, ładna scena. Nic nie męczy, wszystko poukładane. Wykonanie tylko takie trochę garażowe.. Wiem, że to najtańszy model Sonusa, ale podstawa z płyty MDF i to wyglądającej jak szafka w kuchni? W kolumnach za 10k? Do mnie to nie przemawia. Sam dźwięk naprawdę niezły, i jak się głęboko zastanowiłem to jakby znajomy… No tak, podobnie grają moje Strussy, z tym, że gorzej w niskich operują. Kończąc ten przydługi wywód w pierwszej części ( a tak, będzie druga) stwierdziłem, że zagoszczą u mnie Paradigm Premier 700F. Wypożyczę, mówię sobie, posłucham w domu, mówię sobie, podejdą. Skoro w tym sklepie tak zagrały, to u mnie zagrają lepiej.. W jednym ze sklepów finalizowałem prawie sprzedaż, zaproponowano mi nawet 800F w dobrej cenie i zacząłem się zastanawiać. Moje myślenie zostało przerwane pytaniem, na jakiej powierzchni to ma grać. No niby mam otwarty salon 30m, ale miejsce odsłuchowe to mniej niż 10m. Sugestia – nie zagrają ani 700F ani 800F. Trzeba w podstawki iść. Poniżej wrzucam zdjęcia mojego miejsca odsłuchowego z odległościami i wymiarami. Paradigm Premier ma swoje podstawki, ale muszą być min. 50cm od ściany – ja tego nie mogę zagwarantować. Max 60cm, ale licząc od czoła kolumny. Granie dynamiczne, szczegółowe, równe bez podbić z dobrą sceną niekoniecznie na szerokość ale na głębokość (tak wiem, że 2,2m to niedużo i będzie trudno). Dół musi być mocno kontrolowany, bo teraz potrafi mi zabuczeć (rzadko, ale jednak). Trochę czytałem, grzebałem i mam kilka typów: 1. B&W 706 S3 2. B&W 705 S3 (ale trochę poza budżetem) 3. Amphion Argon 3S 4. Audiosolution Figaro B 5. Dynaudio Special Forty 6. ATC SCM11 Nie wiem czy ostatnie 2 pozycje „uciągnie” Haiku Bright MK5. Załączam zdjęcia miejsca odsłuchowego w domu i tu nic nie zrobię, jest jak jest,.
-
Panowie, consensus et pax. Nie ma co robić gównoburzy, i to z docinkami personalnymi. Okażmy sobie jakieś minimum szacunku, tym bardziej że rozmawiamy o bardzo subiektywnych kwestiach. Mam od kilku lat taką przypadłość że piszczy mi w uchu. No mi piszczy, dam się za to pociąć i pokroić, ale nikomu wbijam do głowy że każdemu powinno piszczeć bo ja to słyszę…
-
Czytałem gdzieś (sorry nie pamiętam źródła), że artyści rezygnują z formatu MQA, stąd „powrót” do flac. Powodem ma być zbyt mała ilość urządzeń dekodujących ten format.
-
I tu pełna zgoda. CD vs kompresowane pliki z TIDAL. Za jakość odpowiada kompresja. MQA w TIDAL bardzo mocno kompresuje. Wolę zwykłe flac z Amazon Music . Tu różnicę słyszę, choć nie we wszystkich utworach.
-
Bo to jest plik i to jest plik. Urządzenia przesyłowe i odbiorcze nie rozróżniają czy to zdjęcie, czy film, czy ultra_hiper_turbo plik audio który mogą usłyszeć tylko nieliczni. To co może się zadziać w trakcie transportu pliku to może być dodany szum, ale tak się dzieje (już teraz rzadko) przy WiFi. Po kablu takich problemów nie powinno być. Tu stawiałbym na problemy softwarowe - ustawiania w aplikacjach odtwarzających/ przetwarzających a nie w routerze, lub/i w stabilności łącza, choć dotyczyłoby to obu par kolumn a nie jednej.
-
Wielokrotnie zmieniałem modemy i routery i nie zaobserwowałem zmian. Bo ich po prostu nie ma. Plik pobierany z sieci jest rozbierany na 0 i 1, przesyłany i w miejscu docelowym jest składany w cały plik. Po kablu nic się nie dzieje, ale przy WiFi i bardzo dużych plikach to już może być problem. Jak ściągałeś film z sieci to zależnie od routera miał inną jakość? No nie, po prostu dłużej lub krócej czekałeś.
-
Router podbija bas?? Dobrze przeczytałem???? Panowie, nie popadajmy w paranoję. Jedyna różnica może być między kablem a WiFi, i to tylko jak masz niestabilne łącze.
-
Jak co roku, możesz na mnie liczyć.