Skocz do zawartości

Rafał S

Uczestnik
  • Zawartość

    2 958
  • Dołączył

3 obserwujących

O Rafał S

  • Urodziny 19.06.1976

Informacje osobiste

  • Lokalizacja
    Gdańsk

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. 9300 zł przy odbiorze osobistym (9500 zł z wysyłką). (Córka narzeka, że kartony z Operami przeszkadzają jej w pokoju. )
  2. Tak, to fan Canned Heat. Lubię go i jako muzyka i producenta. Mam jakieś albumy The Blasters, jego solowe płyty i dwie z bratem - Philem.
  3. @maxredaktor Kto by pomyślał, że ukaże się jeszcze jakiś album studyjny pod tym szyldem i to z "Fito" na perkusji. (Kilka / kilkanaście lat temu miał problemy zdrowotne i na koncertach zastępował go czasem inny bębniarz.) Widzę, że w obecnym składzie jest Jimmy Vivino, więc zakładam, ze to on tu gra na gitarze. Świetny muzyk, mam jakiegoś jego solowe płyty, jak również nagrania z bratem i z Alem Kooperem. Jak się tego słucha?
  4. Zdradzisz, który model? Właśnie testuję tego typu zabawki, niestety te dobre są koszmarnie drogie...
  5. Różnica nie była "na poziomie niuansu i sugestii", co chyba wyraźnie napisałem. Z impulsowym ledwo dałem radę słuchać.
  6. Widzę, że testowanie długo nie trwało (Nuprime już wystawiony). DAC w SA30 aż tak dobry?
  7. Dwa i poł roku temu wypożyczyłem CA Dacmagic 100 z dodatkowym zasilaczem liniowym (Sbooster BOTW) droższym od samego daka. Grało mi to całkiem ładnie. Po przejściu na impulsowy jakość dźwięku poleciała na łeb, ledwo dało się słuchać. Nie wiem na ile jest to reprezentatywne. Być może w droższych dakach dołączone zasilacze impulsowe są lepszej jakości i różnica byłaby mniejsza. A może przeciwnie - jeszcze więcej zyskałyby one na takiej zmianie. Sporo zależy też pewnie od tego, na ile pozostałe urządzenia audio są wrażliwe na zakłócenia generowane przez zasilacz impulsowy daka. Może być tak, że przejściu na liniowy zyskuje nie tylko sam dak, ale też właśnie reszta elektroniki w torze audio. Jasne, ale zauważ, że masz na myśli konkretny salon i pracowników. To jest sieciówka, a ludzie są różni. Powtórzę, że w Sopocie klimat jest dobry. Inna sprawa, że faktycznie w niektórych miejscach poziom obsługi zależy od tego jakie kwoty wchodzą w grę (bywa to przykre i nie dotyczy tylko audio).
  8. 9400 zł przy odbiorze osobistym (9600 zł z wysyłką).
  9. Serialu nie znam, ale grało się miło. Wciąż pamiętam tekst: "Shit happens - people die. Especially when I'm around."
  10. Szczególnie jak kogoś poniesie i robi przy tym "air guitar" (widziałem). Ale to i tak nic w porównaniu z SMS-owaniem podczas jazdy.
  11. Nie. Monitory z OZ o gabarytach pomiędzy Ambrą i Perlą. To już lekki offtop, bo nie chodziło mi o autora wątku, tylko o sytuację, gdy Perla jest zbyt mała, a Ambra już grozi dudnieniem.
  12. Quadral Aurum A9? To koniecznie pochwal się w "Wasze systemy" lub (lepiej!) w testach. Tak, czy owak - gratulacje i czekamy na opis wrażeń.
  13. @AudioTube Corallo to w tej sytuacji może być złoty środek. Ciekawe, że przetworniki te same co w Ambrze, ale OZ i mniejsza skrzynka robią dużą różnicę. Mniej dociążenia, za to wrażenie znacznie bardziej otwartej średnicy i sopranów. (Miałem w domu Ambrę jakieś 2 m-ce po Corallo, w tym samym torze).
  14. Adam, ale czy przy modzie na 36Hz zejście do 55-60Hz / -3dB nie będzie przegięciem w drugą stronę? Moim zdaniem można celować w 45-50Hz / -3dB (chyba, że ktoś nie lubi niskiego basu). Oczywiście sporo zależy od wzmocnienia modu i od tego, jak szybko ch-ka opada poniżej częstotliwości granicznej (odpowiadającej spadkowi o 3dB). Paczki schodzące tylko do 55Hz / -3dB raczej nie będą zbyt duże, co będzie się przekładać na dynamikę i wielkość źródeł pozornych. Nie każdy lubi dźwięk z małych skrzynek.
×
×
  • Utwórz nowe...