Skocz do zawartości

Arek_Gd

Uczestnik
  • Zawartość

    111
  • Dołączył

  • Ostatnio

Informacje osobiste

  • Lokalizacja
    Polska

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Ja na starym turorekorderze ADB korzystam właśnie z ręcznego switcza oraz kiedyś kombinowałem z rozdzieleniem obrazu na component i optyka. Ale to różnie działa z różnymi TV. Moim celem było odpalanie dźwięku z samego rekordera i TV poza ampli, lub z ampli lub z projektorem i ampli.
  2. Serio, uważasz że do KD RZ50to złom ? Ciekawi mnie dlaczego ?
  3. Ale jak usłyszałem, że w takim x6700 nie można pogodzić hdmi out z TV4K gdy drugie hdmi out ma wpięty projektor 1080p to zapał mi opadł...
  4. Dzięki Piotr. Przekopałem internet w kwestii współpracy wzmaka stero z main in z amplitunerem i nie jest to takie proste i oczywiste. Np. w takim NAD 375 złączone jest main-in z pre-out i trzeba ręcznie przestawiać zawsze na main in. Ktoś w innym wątku napisał, że nie spotkał się w ogóle aby to przełączanie odbywało się z pilota, ale jak się domyślam taki Cyrus One nie ma trigger in więc automatycznie się nie odpali po włączeniu ampli, ale już źródło można z pilota zmienić na AV. Pozostaje tylko kwestia ręcznego załączania go (bo wyłączanie ponoć działa po 20 minutach bez sygnału) Jak tak będę zawężał poszukiwania to z niczym nie zostanę, widać, że chyba nie da się pogodzić wszystkiego , czyli aby ciepło-grający wzmak do podłogówek RP miał trigger in aby wstawać po odpaleniu ampli i najlepiej aby jeszcze miał możliwość zaprogramowania na jakim źródle - jako końcówka ma się odpalać, w tym przypadku na MAIN IN (amp in etc) , (niezależnie jak grał wcześniej). Znów, "takie rzeczy tylko w erze"
  5. To na potrzeby dyskusji powiedzmy że wzmak będzie inny aby mieć trigger in, np. NAD375 P.s. @Butler wiem wiem, atoll in200 byłby lepszy ale nie ten budżet. A u Ciebie jak to współgra
  6. Nie chcę zakładać nowego wątku, więc dopiszę w swoim. Z poprzednich planów nic nie wyszło. Kierunek poprawy brzmienia w stero małymi krokami, chcę zacząć od najtańszego wg mnie sensownego rozwiązania, tylko chcę sie upewnić jak jest z wygodą i funkcjonalnością wzmaka stereo spiętego z ampli mającego main in. Dla przypomnienia dziś onkyo 929 plus 7.2 Klipscha RP. Dokładam Cyrus One z wiim pro plus, wpinam fronty do cyrusa a jego łacze z pre out ampli. Efekt to oddzielić stero od kina gdy słucham muzyki. Do Cyrusa podłączam oprócz Wiima, pre-amp z gramofonem oraz blue-ray jako cd Player. Jak chcę słuchać muzy pomijam ampli i przełączam między źródłami na Cyrusie, ale jak to jest z ampli i kinem domowym (cyrus ma amp in)? Czy jeśli zepnę ampli po trigger out to cyrus zawsze się włączy jako końcówka mocy i nie muszę się niczym martwić? Volume zawsze z pilota ampli ? Nie ważne że wcześniej wyłączyłem go na źródle powiedzmy gramofon ? No i jak z kalibracją, czy do niej trzeba ustawiać volume na cyrusie np na połowę i później za każdym razem przy włączeniu ampli kręcić gałka Cyrusa na tą wartość? Ostatnie pytanie , jeśli najdzie ochota aby źródłem był amplituner i np w trybie pure audio odpalę muze na frontach to dźwięk wyjdzie z pre out ampli i to będzie ograniczenie to wiem , ale czy to zagra nie gorzej jak sam ampli ? P.s..Kurcze, teraz widzę że cyrus nie ma wejscia na triggera
  7. Miałem kiedyś podobny dylemat, a konkretnie żona która powiedziała że nie ma mowy aby dipole klipscha wisiały na ścianie...a że nie chciałem odpuścić to... wkułem w ścianę r-5650 i z praktyki powiem że te 70 czy 90 cm od.ucha nie przeszkadza, oczywiście kalibracja mocno je ścina ale i tak jest super
  8. Bardzo ciekawy temat, dzięki za takie szczegółowe przemyślenia Ja od lat jestem zauroczony połączeniem Onkyo z Klipchem RP, oczywiście mowa o gęstych ścieżkach audio przy filmach i koncertach. U mnie zmiany sprzętu wolno przebiegają , ale wymarzony nowy set to 9.2.4 , gdzie 7.2.4 to basic do kina , być może oparty właśnie na RZ50+wzmak dla surround back+wzmak do tych 20% muzy w stereo aby lekko ocieplić granie frontów RP (np cyrus one, lub jakiś nad) . a te fronty rozszerzone to... no właśnie, póki co nie do pogodzenia w 11 kanałowych onkyo, ale kiedyś przetestuję jak zareaguje żona na jakiś vintege z lampą, np. stare Heresy I rozstawione pod sporym kątem i lekko wysunięte , które przy wyjątkowych seansach można by razem odpalić w 9.2.4 gdyby kolejne edycje Onkyo przetwarzały 13 kanałów jak x6800 czy arcamy... Póki co kolekcjonuję pozytywne opinie o Rz50 od praktyków, bo jak net długi i szeroki to raczej polecane są denony, a np. wg mnie (subiektywna opinia) taki 8500 za kilkanaście tysięcy wypada słabo gdy porównamy dynamikę scen filmowych ze starym ampli za 3 tys.(używka) od Onkyo, z linii powiedzmy 9xx.
  9. Tymczasem w USA jest duża przecena Rz50, z 1599$do 1199$... ciekawe czy u nas też coś się wydarzy w tym kierunku.
  10. OK, sama przesiadka z 6700 na 8500 dała zauważalną różnicę? No i jaki AMP
  11. Podbijam pytanie. Szczególnie w stanach modne jest do ampli ze średniej i wyższej półki cenowej dodawanie końcówki 3 kanałowej na przód , czyli LCR. Oczywiście niektórzy idą dalej i np. dają na dolną warstwę końcówkę a ampli zasila tylko 4 x atmos itp. To że taki zestaw daje moc przy większych poziomach głośności bliskich referencyjnych to oczywiste, ale co gdy słuchamy na 50% , czy wtedy też czuć poprawę w przestrzeni, dynamice itd. ?
  12. Nie wiem jak nowe odtwarzacze C+, ja mam stary turborekorder i tam jakość dźwięku to przepaść w drugą stronę, na netfix jest 2x lepiej
  13. Też mam takie doświadczenia. Np. Blade Runner 2049 odpalony z Netflixa apka TV Samsung, czyli ARC do Ampli (Dolby Digital EX) i 7.2 Klipsch RP , a po kilku minutach to samo ale z jakiegoś remuxa ok 30GB na Himedia Q10 z bezstratnym audio i totalny opad szczeny. Trudno nawet to porównać, dwa razy lepiej to mało powiedziane
  14. W staruszku 929 takie kliknięcie jest tylko przy włączaniu / wyłączaniu, nigdy podczas użytkowania, nie ważne czy wiele godzin, czy na 60 i więcej procent mocy. Mnie by szczerze mówiąc denerwowało gdyby co jakiś czas tak pykało, np gdy amp chodzi nocą na niższych poziomach głośności. A przy okazji, jak sobie radzisz z oglądaniem nocnym, czy jest w Dirac'u jakaś alternatywa do Dynamic Volume z Audyssey?
×
×
  • Utwórz nowe...