Skocz do zawartości

Arek_Gd

Uczestnik
  • Zawartość

    225
  • Dołączył

  • Ostatnio

Informacje osobiste

  • Lokalizacja
    Polska

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. OK, ja wciąż na starym ampli dla którego Dolby True HD i DTS-HDMA to szczyt możliwości a upmixem dżwięku z satelity zajmuje się poczciwy Dolby ProLogic IIx . Dobra, nie ma co drążyć i zaśmiecać koledze wątku tym bardziej, że celuje w 7.1.4
  2. Serio ? Czekaj czekaj, może coś mnie ominęło i z chęcią się dowiem... W dolby true hd gdy masz ampli nie dekodujący ATMOSa a instalacja to tylko dolna warstwa 7.2.0 może być "zaszyty atmos" jakoś działający bez dedykowanych głośników? Ciekawe to...
  3. W USA czasem piszę że 30% off, ale nie pamiętam w jakim roku... może to było od tych wyższych cen - 500$ vs 300$
  4. Pisałem o swoich odczuciach w stosowaniu dipoli w dolnej warstwie (tylko przy 7.2.0), niczego nie pomieszałem. A filmików w tym temacie jest cała masa, tutaj np. gość tłumaczy swoje zdanie, że odkąd pojawił się ATMOS , DTS-X i inne warianty warstwy górnej lepsze są bardziej kierunkowe głośniki. Tylko tyle.
  5. Mam 240S na surround (przy 7.2.0) i sprawdza się super, ale mowa o DTS-HD MA i Dolby Thrue HD lub upmixy. Ale oglądałem na YT taką opinię że przy ATMOS lepsze są kierunkowe surroundy. Tak czy siak trzeba eksperymentować bo co pomieszczenie to będzie inaczej.
  6. Mega fajny ten kawałek, ale się zdziwiłem że trwa prawie 16 min, wow A były jakieś ciekawe "sety" dla Kowalskiego nie za furmankę kasy? Które wpadły w ucho i miały wysoki współczynnik cena / jakość ?
  7. a jak jest z gwarancją RZ-50 zakupionego w Niemczech, trzeba odsyłać do sprzedającego czy europejska gwarancja działa u dystrybutora w PL ?
  8. Ja wkułem w ścianę 2x R-5650- S II i jestem mega zadowolony. A jako surround mam dipole . Chociaż mówi się że do miksu ATMOS lepsze są bardziej kierunkowe głośniki (widziałem takie recenzje na YT)
  9. To jak się miksuje dźwięk w polskich filmach woła o pomstę do nieba! Oglądał ktoś np. KARBALA na 5.1 lub 7.1. - dramat, nic z dialogów nie słychać Obstawiam, że to główny problem. A co do wątku - wszystko zależy od zasobności portfela, na YT jest sporo filmików kolegi entuzjasty który pogodził oba światy - ale kosztowało to grubo oj grubo - 7.2.6 na RF-7mk3 i 2 xRP-1600sw z AVR31+PA240+2xPA410 do tego arcam ST60 + SACD ....
  10. Ta cena 800USD za RZ-50 to pojawiała się nawet w regularnych sklepach w black friday w stanach bo nastąpił wysyp wpisów i recenzji na Youtube , widać że co jakiś czas powraca. W Polsce twardo bez zmian Za to Rz-70 trzyma się mocno
  11. racja, racja, ja w starszym ampli z Netflixa mam tylko Dolby Digital EX lub Plus.
  12. Najlepszy mikrofonowy, ale od biedy może też być fotograficzny, wtedy dwie nogi stawiasz przed sofą a jedną na sofie i dobierasz miejsce regulując nogami , potem głowicą poziomujesz. Fotograficzne częściej spotykane w domach, możesz pożyczyć jak nie chcesz kupować.
  13. Ze stremaingu czy z płyty Blue-ray? Można się zdziwić jaka to różnica....
  14. @Fonn nie chcę namawiać na demolkę w domu, ale pierwotnie miałem też mieć kanapę przy tylniej ścianie ale ostatecznie jest odsunięta ok 50-60 cm i na suround back zastosowałem kolumny IN WALL które wkułem w porotherm a po bokach dużej 4 osobowej sofy dałem oddalone od niej ok 1,5 metra surround dipolowe. Dobrze się to zgrywa choć kanapa powinna być jeszcze bardziej odsunięta od tylniej ściany, ale to taki kompromis, kalibracja mocno ścieła te tylnie bo jednak są za blisko odsłuchu w teorii. Jeśli sofa musi stać dosunięta do ściany i raczej wtedy tylko 5.1 to bym umieścił dipole tak: wtedy sweet spot w lewej części kanapy
×
×
  • Utwórz nowe...