Skocz do zawartości

patiaro

Uczestnik
  • Zawartość

    168
  • Dołączył

  • Ostatnio

O patiaro

  • Ranga
    Sympatyk
  • Urodziny 05.10.1969
  1. Wasze systemy...

    Bardzo dziękuję Kostku pozdrawiam
  2. Wasze systemy...

    Stojà około 2m .... podstawy tajemnej wiedzy audiofilsliej posiadam pozdrowionka
  3. Wasze systemy...

    tak filmy na bostonach w 25-30 mkw robi toto dobrze przedewszystkim odciąża stereo i choć grają w 7.1 to nie widać ich zupełnie (poza frontowymi) w pokoju są bardzo dyskretne a potrafią ładnie chałasować np na władcy pierścionków
  4. Wasze systemy...

    Mój system (MOICH) marzeń skończony ...obiecałem że wkleję foty jak będzie tak jak chcę no i jest tadaaaa:-) wzmacniacz:cyfrowy wzmacniacz w klasieD -----Calyx CTI źródło dźwięku:CDplayer CyrusXTSE+ oraz mac mini IC: Nordost Red Dawn Flatline kabel głośnikowy: Nordost Red Dawn RevII(Bi-wire) Głośniki:Magnepan MG12QR & dwa subwoofery:MourdantShort Alumni9 DAC: Cyrus Dac X+ kondycjoner Xindak XF500 kabelki: Furukawa PCOCC Kino domowe:amplituner: Pioneer VSX920K/ Głośniki:Boston Acoustics
  5. system moich marzeń działa!

    .przeniosłem do działu wyżej sorki za mały śmietnik, dawno nie bawiłem się tutaj
  6. Witam Panów! a jak mają się te wasze teorie o obudowach z tym że często polecany jest sprzęt zintegrowany, jakieś mini wieże yamachy, np. pianokraft za kwoty 2-3tyś i jak to ma się do budżetowego sprzętu np yamaha as500 w zestawie z jakimiś tańszymi kolumienkami i tanim cd... wiadomo sprzęt z nazwy budżetowy czyli tani ale gra swoje ma swój świat ranking oraz nie zamożnych odbiorców którzy kupując swoje pierwsze stereo z czasem ewoluują i kończą na sprzęcie za ciężkie pieniądze z etykietką highend:-) dźwięk stereo to nie tylko brzmienie ps. akurat to jest odczucie bardzo subiektywne ale przestrzeń tzw scena, to też wieloplanowa paleta instrumentów której słuchając z zamkniętym oczami,odnosimy wrażenie że muzycy stoją przed nami, to to magiczne uczucie bycia w centrum nagrania poczucie akustyki pomieszczenia oraz fizycznej bliskości artystów ... no i niestety w tym miejscu STOP: IM DROŻSZY SPRZĘT TYM LEPIEJ, więc gatto chcesz mieć to swoje brzmienie plus extra dodatki o których wspomniałem to szukaj sprzętu z walizką pieniędzy a efekt piorunujący w 1000% smutne ale prawdziwe i nie będzie potrzebny żaden przyrząd pomiarowy, ino ty i twoje uszy pozdrawiam jak zwykle b. serdecznie Ps. no cholera mam sentyment do AS500 hehe ale np. za NADem 326 to nie tęsknię absolutnie !
  7. stos pytań od laika

    helo helo !!! no to jestem usciski dla wszystkich!!!! Tomalux!!!! oto moja rada : nie wiem czy wstrzele się ale!!!!! 1. kup kino domowe samsunga lub Lg taniej niż Sony dlatego Koreańczyk!!! za 2000 kupisz solidny zestaw kina domowego zagra z Sony ps3 i tv itd itp 2. za kolejne 2-3 tys kolega F1engel i inni koledzy z forum pomogą Tobie skompletować takie stereo (używane np...) że szczęki po słuchaniu swoich ulubionych utworów długo nie pozbierasz z podłogi!!!! 1000% satysfakcji pozdrawiam i jestem śmiertelnie poważny !!!! 3. ja mam jakiś tani interkonekt o który potykam się to gratis dam a co mi tam hehe ale tylko do tego stereo i jak to się mówi i koza syta i koń cały... albo jakoś podobnie hm...??? pozdrawiam
  8. Wasze systemy...

    tak jak w opisie profilu.....
  9. stos pytań od laika

  10. stos pytań od laika

    trzynastolatek z ojcem bratem i zmarłym vojem hehe komuna ... piraci i komuniści ...
  11. Magnat Supreme 2000 vs. Magnat Quantum 605

    ja swoja wiedze zdobywam sam .. moge tylko konfrontowac poglady... kazdy etap w życiu człowieka ma swoje poziomy ale ja nie zamierzam pisać do 13 laaaatka sorry ja mam 42 lata I mam w doupie życiowe problemy 13 latka od tego jest facebook ( nie posiadam konta!!) pozdro
  12. Magnat Supreme 2000 vs. Magnat Quantum 605

    👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍 przepraszam ya yestem ten zły .....
  13. Magnat Supreme 2000 vs. Magnat Quantum 605

    kiedy miałem naście lat to ja słuchałem muzy z trawiaty stereo z jakimś dziwnym gramofonen eh ... I ze swoja sasiadka Iwon? straciłem dziewictwo dokładnie : 27 lat temu za trzy miechy był moj czas nigdy tego nie zapomne ?????????????? a wszystko przy muzyce z oyca stereo + pusta chata ONA I JA AAAAAAA I co kopara opada !!!??? takie były czasy ... Oh w jarocinie ... i w kilku studiach nagraniowych i w londyńskim metrze i w nowym yorku... ty dzieciaku wiesz ze piszesz ze siedzisz miedzy dorosłymi????? że my żyjemy że jesteśmy prawdziwi i niejednokrotnie w wieku twojego starego!!!!! masz ty 13 lat moj syn ma 22 i juz ma lepszy sprzet odemnie ale nie rozpisywać sie hehe napisz na facebook-u o swoich przygodach ze stereo moze za kochasz sie czy co tam przestan pisac tutaj bo zmianie FORUM hehe
  14. Monitory - jeśli nie standy, to co?

    polecam: http://www.4shared.com/office/seszLrBf/Pod...-_F_Alton_.html pozdrawiam[/quote]
  15. Monitory - jeśli nie standy, to co?

    F1angel jest najbardziej właściwą osobą !!! to człowiek z otwartym sercem i ogromną wiedzą i cierpliwością wiem bo sprawdziłem: napisał praktycznie - wyjaśnił tobie jak i co . Hehe ja ze swojej strony doradzę zakup dwóch desek do krojenia w hypermarkecie zrobionych z granitu plus stożki pod kolumny, spróbuj przesuwać itd polecam poczytać o akustyce itd itp.... pozdrawiam
×