khorne Napisano 8 sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 8 sierpnia 2009 WitamPotrzebuje jakiejs wieży w cenie do 1200zl (absolutnie maks 1500zl) za komplet (czyli wzmacniacze i inne pierdoly+kolumny).Warunki domowe - ogolnie nie potrzebuje jakiegos szalowego basu, wole zeby dzwiek byl ze tak powiem rownomierny.Ogolnie komp ma byc podlaczony do niej (zamierzam na tym nagrywac gitare elektr - ale rzecz jasna amatorsko)Jesli chodzi o sprzet audio jestem zupelnie zielony.Muza ktora slucham to szerokopojety rock.Bardziej skupiam sie na jakosci dzwieku niz na glosnosci.Najlepiej by ktos wypisal najlepsze konfiguracje zarowno nowe jak i używane w tej cenie (nie za dużo od Was wymagam?)Jakies propozycje?Pozdrawiam i dziekuje za pomoc edit zastanawiam sie nad pianocraftem (uzywka) - czym roznia sie poszczegolne wersje? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
audionet Napisano 8 sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 8 sierpnia 2009 Odpowiedź brzmi standardowo Yamaha PianoCraft. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
khorne Napisano 8 sierpnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 8 sierpnia 2009 tak tez myslalem, ze zbytniego wyboru miec nie bede ;]czym roznia sie poszczegolne modele? bo rozpietosc cenowa jest dosyc spora, a jakos nie zauwazylem diametralnych roznic? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...