khorne Napisano 8 sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 8 sierpnia 2009 WitamPotrzebuje jakiejs wieży w cenie do 1200zl (absolutnie maks 1500zl) za komplet (czyli wzmacniacze i inne pierdoly+kolumny).Warunki domowe - ogolnie nie potrzebuje jakiegos szalowego basu, wole zeby dzwiek byl ze tak powiem rownomierny.Ogolnie komp ma byc podlaczony do niej (zamierzam na tym nagrywac gitare elektr - ale rzecz jasna amatorsko)Jesli chodzi o sprzet audio jestem zupelnie zielony.Muza ktora slucham to szerokopojety rock.Bardziej skupiam sie na jakosci dzwieku niz na glosnosci.Najlepiej by ktos wypisal najlepsze konfiguracje zarowno nowe jak i używane w tej cenie (nie za dużo od Was wymagam?)Jakies propozycje?Pozdrawiam i dziekuje za pomoc edit zastanawiam sie nad pianocraftem (uzywka) - czym roznia sie poszczegolne wersje? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
audionet Napisano 8 sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 8 sierpnia 2009 Odpowiedź brzmi standardowo Yamaha PianoCraft. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
khorne Napisano 8 sierpnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 8 sierpnia 2009 tak tez myslalem, ze zbytniego wyboru miec nie bede ;]czym roznia sie poszczegolne modele? bo rozpietosc cenowa jest dosyc spora, a jakos nie zauwazylem diametralnych roznic? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
audionet Napisano 8 sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 8 sierpnia 2009 Z moich odsłuchów przed zakupem dla kolegi wynika że różnice dźwiękowe raczej są nie słyszalne.Masz modele z CD z DVD z wejściem na USB.Myśmy ostatecznie kupili model z CD .Dźwięk na oryginalnych kolumnach spokojny zrównoważony bez wyostrzeń i bez faworyzowania jakiegoś zakresu częstotliwości.Kupiłem tam gdzie była najniższa cena .Patrz na koszta wysyłki i pakowania ,czasami najtańszy sklep jest drogi. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pacio94 Napisano 8 sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 8 sierpnia 2009 Ja bym ci osobiście polecił Denona D-M37. Moim zdaniem gra lepiej niż PC, ale to moje subiektywne zdanie. Oczywiście mikro wieża jest jedynym wyjście jesli chodzi o sprzęt nowy, ale przecież możesz kupić coś używanego.Zupełnie przykładowo do rocka taki zestaw powinien być bardzo dobry:B&W DM610iROTEL 935BX Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Recommended Posts