Skocz do zawartości

wieża


khorne

Recommended Posts

Witam

Potrzebuje jakiejs wieży w cenie do 1200zl (absolutnie maks 1500zl) za komplet (czyli wzmacniacze i inne pierdoly+kolumny).
Warunki domowe - ogolnie nie potrzebuje jakiegos szalowego basu, wole zeby dzwiek byl ze tak powiem rownomierny.
Ogolnie komp ma byc podlaczony do niej (zamierzam na tym nagrywac gitare elektr - ale rzecz jasna amatorsko)
Jesli chodzi o sprzet audio jestem zupelnie zielony.
Muza ktora slucham to szerokopojety rock.
Bardziej skupiam sie na jakosci dzwieku niz na glosnosci.
Najlepiej by ktos wypisal najlepsze konfiguracje zarowno nowe jak i używane w tej cenie (nie za dużo od Was wymagam?icon_razz.gif)

Jakies propozycje?

Pozdrawiam i dziekuje za pomoc icon_smile.gif


edit

zastanawiam sie nad pianocraftem (uzywka) - czym roznia sie poszczegolne wersje?
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z moich odsłuchów przed zakupem dla kolegi wynika że różnice dźwiękowe raczej są nie słyszalne.Masz modele z CD z DVD z wejściem na USB.Myśmy ostatecznie kupili model z CD .Dźwięk na oryginalnych kolumnach spokojny zrównoważony bez wyostrzeń i bez faworyzowania jakiegoś zakresu częstotliwości.Kupiłem tam gdzie była najniższa cena .Patrz na koszta wysyłki i pakowania ,czasami najtańszy sklep jest drogi. icon_smile.gif
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym ci osobiście polecił Denona D-M37. Moim zdaniem gra lepiej niż PC, ale to moje subiektywne zdanie. Oczywiście mikro wieża jest jedynym wyjście jesli chodzi o sprzęt nowy, ale przecież możesz kupić coś używanego.

Zupełnie przykładowo do rocka taki zestaw powinien być bardzo dobry:
B&W DM610i
ROTEL 935BX
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...

×   Wkleiłeś treść z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Only 75 emoji are allowed.