marek9224 Napisano 15 sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 15 sierpnia 2009 Witam wszystkich, jestem tu nowy Mam do Was pytanie, a właściwie prośbę o pomoc w wyborze kolumn.Posiadam amplituner Denon dra750 i mam zamiar kupić sobie do niego kolumny Voice Kraft VK766 500W (w korzystnej cenie). Co sądzicie na ten temat?Druga sprawa to taka że jestem jeszcze trochę zielony jeśli chodzi o sprzęt, i pytam Was w jaki sposób mam podłączyć wyżej wymieniony zestaw? Chodzi mi o to jakim kablem i czy potrzebuje jakieś wtyczki...? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
alghar Napisano 16 sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 16 sierpnia 2009 Voice Kraft VK766 500W odpuść sobie , kup coś "firmowego" . Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pacio94 Napisano 17 sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 17 sierpnia 2009 Tak jak pisze alghar VK itp. (Prism, Bullaudio, Pinkbull, M-Audio) sobie odpuść. Napisz jaki masz pomieszczenie, jaki budżet i czego słuchasz? Spróbujemy pomóc, do kabli wtyczek na początku nie potrzebujesz, chyba, że będziesz często przepinał głośniki. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BOBEK Napisano 8 września 2009 Udostępnij Napisano 8 września 2009 Nie wbijaj się w żadne G...o. Kolumny VK,czy AUDIOMEGA- to jakieś nędzne samoróby.-Od biedy może być TONSIL,ale tylko na chwilę. Żadne głośniki Alphard, DIBESI,czy Fidek nie będą grały normalnie.Jeśli teraz nie masz kasy,to się nie spiesz i uzbieraj sobie pomału.Jeśli kupisz taki badziew,to możesz żałować tego kroku do końca życia,a ze sprzedażą później mogą być problemy. Tak naprawdę to takie kolumny nadają się tylko do pieca!(na podpałkę).Pomyśl o czymś firmowym, nie koniecznie z najwyższej pólki.Jeśli nie muszą być nowe,to używane kolumny mogą sie trafić sporo taniej.-tylko trzeba poszukać. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...