zygy Napisano 1 października 2009 Udostępnij Napisano 1 października 2009 (edytowany) WITAM KOLEŻANKI I KOLEGÓW ZAMIARZAM ZAKUPIĆ DANONA PMA I DCD 700AE. JESTEM POCZĄTKUJĄCY W TEMACIE SPRZĘTU I NIE BARDZO WIEM JAKIE GŁOSNICZKI ZAKUPIĆ. DYSPONUJĘ NIEDUŻĄ KWOTĄ DO 1500 ZŁ. CO RADZICIE JAKĄ MARKĘ I EWENTUALNIE MODEL.Z GÓRY WIELKIE DZIĘKI ZA POMOC. Edytowano 7 października 2009 przez muzyczny_gość Edytowałem/zmieniłem temat postu. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
osiken Napisano 1 października 2009 Udostępnij Napisano 1 października 2009 Koniecznie posłuchaj w/w przez siebie zestawu. Krążą niepochlebne opinie na temat 500/700AE.I nie krzycz, wycisz caps' a Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pacio94 Napisano 1 października 2009 Udostępnij Napisano 1 października 2009 Napisz najpierw jakie masz pomieszczenie i czego słuchasz. Ewentualnie jakie masz oczekiwania wobec dźwięku. Poza tym dlaczego akurat Denon??? To nie jest chyba najlepszy wybór (jeśli to nie jest pewne, że go kupisz to podaj całkowity budżet razem z elektroniką). Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PlasticElvis Napisano 1 października 2009 Udostępnij Napisano 1 października 2009 za 1500 to raczej denona 700 ( wzmak+ cd) nie kupisz. Zaś 500 denona unikaj, bo najzwyczajniej w świecie jest kiepska. Sam się przekonałem o tym kupując swój sprzęt. Z niskim budżetem to raczej używki szukaj, nowe będą przynajmniej klasę niżej. No i podaj ogólną kwotę jaką masz zamiar na ten zakup przeznaczyć. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...