konradhino Napisano 30 listopada 2009 Udostępnij Napisano 30 listopada 2009 Witam Odrazu zaznaczam że jestem kompletnym laikiem w sprawach szeroko rozumianego sprzętu audio itd jednak chciałbym się dowiedziec czy jest możliwa do wykonania pewna rzecz . Mianowicie mam głośniczki 2+1 (subwoofer plus dwa małe głośniczki) Creative'a . Generalnie głośniczki są podpiętę do komputera pilocik (niestety nie bezprzewodowy) . I tu pojawia się pytanie , mam też dwa głosniki od wieży stereo firmy Philips i czy jest wogóle taka opcja zeby je jakoś połaczyć i zrobić z nich zestawik 5.1 ?? Ewentualny zestaw byłyby podpięty do laptopa nie do tv . Z góry dziękuje za oświecenie Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RoRo Napisano 30 listopada 2009 Udostępnij Napisano 30 listopada 2009 Te 2.1 głośniczki Creative mają własny wzmacniacz. A te od wieży Philipsa potrzebują dodatkowego wzmacniacza. A jeżeli je podepniesz w jakiś sposób (inwazyjny...) do Creative;a, to może polecieć z dymem coś w laptopie albo w kolumnach - więc od razu odradzam takie rozwiązanie!Jeżeli karta dźwiękowa w laptopie ma 3 wyjścia minijack (po jednym na kolumny przednie, tylne oraz centralny z subwooferem) to wtedy można podpiąć 3 pary głośniczków. Tylko takie rozwiązania są raczej rzadkie i pytanie o sens...Jeżeli masz wyjście wielokanałowe na laptopie (zazwyczaj cyfrowe, jedno gniazdo) to lepiej już kupić zestaw 5.1 do komputera.PozdrawiamPS. Poszukaj tematów głośniki 2.1 oraz 5.1 do komputera na tym Forum – powinno Cie trochę oświecić.I pamiętaj, że zazwyczaj tanie zestawy brzmią słabo – czyli nic za darmo. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...