Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
zibra

sennheiser 555 + xonar essence stx

Recommended Posts

witam
nie wiem czy w Polsce istnieje jakies forum zajmujace sie glownie sluchawkami, dlatego pisze do was drodzy uzytkownicy z prosba o pomoc.
Obecne sluchawki posiadam juz dluzszy czas i sa ok, ale troche mi sie przejadly i chetnie sprobowalbym czegos nowego z polki wyzej. Generalnie w tej chwili sluchawki wraz z xonarem graja naturalnie, neutralnie, wyrownanie, ale brakuje mi w tym wszystkim jakiegos polotu, zdecydowania. ot tak solidnie, bez fajerwerkow. chcialbym zeby bylo wiecej "powietrza, lepsza przestrzen, porzadny gleboki bas. sluchawki musza byc zdecydowanie wygodne i najlepiej otwarte, ale nie jest to jakis mus. obecnie mam na oku takie pozycje:
1. beyerdynamic ut990 pro - przestrzen, bas, dynamika? czy to prawda? moze ktos ze sluchaczy skonfrontowac te opinie?
2. akg k 272 hd - zamkniete, kojarzace mi sie raczej z jasnym brzmieniem, ale moze sie myle?
3. audio technica ad700 - jakies opinie uzytkownikow?
inne...?

generalnie nie chce przekraczac kwoty 700 zl. prosilbym o opinie na temat powyzszych sluchawek, z racji tego ze byc moze nie bede w stanie kazdego modelu odsluchac. jak wyglada brzmienie/poprawa brzmienia w porownaniu do hd555? mmoze ktos bedzie potrafil doradzic, mimo ze bardziej forum jest dla uzytkownikow sprzetu stacjonarnego:)

pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Witam, co do forum o słuchawka stricte może nie będzie, ale testy słuchawek - już prędzej.
Inna sprawa - mało kto Tobie nagle doradzi - z jednego powodu - każdy z Nas słyszy inaczej, lubi słuchać inaczej nie mówić o sprecyzowaniu słowa a raczej określenia : bas, przestrzeń, muzykalność lub stereofonia...
U Nas słuchawki są raczej w mniejszym stopniu niż w średnim ( nie wspominając o większym) icon_mrgreen.gif
Chociaż kilku Forumowiczów na 100% korzysta z słuchawek - ale.. czy.. chodzą i odsłuchują inne - hmm tego nie wiem.
Tak samo słuchawki i ich typy..zamknięte, półotwarte oraz douszne - kolejny problem - każdy luby inaczej, wygoda... to samo.. itd itp..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
no wlasnie dziwi mnie brak szerszego zainteresowania odbiernaia muzyki, wyrazania opini za pomoca tego typu sprzetu. owszem, nie uzyska sie takiej "otwartosci" dzwieku jak w sprzecie stacjonarnym za kilka k. z drugiej strony o wiele latwiej nadrobic braki za pomoca sluchawek. poza tym nie kazdy ma zawsze ochote albo mozliwosc odsluchu na standardowych klockach. nie zgadzam sie tez z opinia ze dane slowa nie opisuja jak muzyke postrzegamy pojmuje, bo skad tyle recenzji, sporow itp na forach?
sluchawek w ciemno nie kupie i postaram sie odlsluchac (podobnie, z braku wiedzy/doswiadczenia skompletowalem z uzywek zestaw stereo), ale miloby bylo zawsze posluchac rady jakiegos uzytkownika. jesli takowej nie bedzie to przeciez sie nie obraze:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
To już kwestia gustu z słuchawkami, jedni lubią inni, jedni wolą drudzy.. itd icon_wink.gif
A co do sporów - często powstają w oparciu o napisane czyjeś słowa icon_smile.gif
Opinii żadne to nie wydałem icon_smile.gif
Inna sprawa z jakiego urządzenia korzystamy do podpięcia słuchawek - co też ma znaczenie icon_smile.gif
Ale poczekajmy na opinie... innych icon_wink.gif

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
do napedzenia jest xonar essence stx oraz sony z serii es. niestety z powodu pewnych zawirowan i braku czasu, ciagle nie skompletowalem odtwarzacza cd, ale to kwestia raczej tygodnia/tygodni niz miesiecy:) to tak gwoli uscislenia "napedu"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
To może ja zacznę, trochę słuchawek przesłuchałem, w sumie w tym rynku mam chyba największe rozeznanie odsłuchowe (również dlatego, że jest jednak mniejszy niż rynek dużych klocków).

Jesli dobrze rozumiem twoje oczekiwania to wydaje mi się, że BD powinny ci podpasować - w porównaniu z Sennkami grają jasniej co daje lepszy wgląd w szczegóły, basu może więcej nie dostaniesz, ale powinien zejsć trochę niżej.
AKG raczej nie spiszą się tutaj najlepiej, mnie osobiscie odpychają dołem pasma, dla mnie jest zdecydowanie za słabe (choć niektórym pasuje).
AT miałem bardzo krótką stycznosć, a w dodatku egzemplarz był jeszcze nie ruszany, więc został niesmak - to głównie z powodu "słuchania na surowo" bez wygrzewania (nawet najkrótszego, które zmienia najwięcej) icon_mrgreen.gif
Są jeszcze słuchawki GRADO myslę, że mogłyby ci przypasować, ale ustawiłbym je i tak za BD.

Poza tym mogę ci jeszcze polecić CAL, których sam używam, ale nie wiem czy usłyszysz jakąs zmianę jakosciową.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dzieki za jako takie naswietlenie sprawy. wyglada to mniej wiecej tak jak myslalem. co do CAL to co prawda nie sluchalem, ale wydaje mi sie ze byloby to cos w stylu "zamienil stryjek". poza tym nie wiem czy sa wygodne, a w dodatku zamkniete moze by mnie meczyly.
bardzo mnie kusza przede wszystkim beyerdynamic i to w roznych wersjach:880 pro 770pro, a nawet ut800, chpcby dla porownania, ale gdzie tego posluchac to nie mam pojecia. znalazlem tylko jeden sklep w katowicach, ktory mi jeszcze nie odpowiedzial, wiec bede musial tam podjechac pod koniec tygodnia. mimo wszystko wolalbym sie skupic na modelach do 700 zl max.
druga sprawa to czy stx essence poradzi sobie z tymi sluchawkami? wejscie w sony nie wydaje mi sie zle, ale jednak z karty brzmi to troche lepiej. nie za bardzo usmiecha mi sie kupowanie kolejnego wzmacniacza.
jak sa gdzies sklepy z odsluchem beyerow w katowicach i okolicach to prosilbym o namiary.

aha, piszesz, ze nie dostane wiecej z basu niz z 555. czytalem tez troche recenzji i tam te sluchawki jawily sie jako naprawde dobre pod tym wzgledem. poza tym jakbys odniosl ogolnie ww sluchawki do 555 pod wzgledem jakosciowym? poslucham to bede wiedzial, ale chetnie poznam opinie bo nie wiem kiedy to nastapi.
ewentualnie co mozna jeszcze posluchac?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

×