zlowik Napisano 3 października 2007 Udostępnij Napisano 3 października 2007 Niemoge znalesc takiego tematu, mam nadzieje ze nie bylo. Poniewaz w tym temacie jestem akurat kompletnie zielony chcialem spytac jaka najlepsza jest mp3 w cenie tak do 200zł. Pojemnosc starczyla by 1 gb. Czy roznice miedzy nimi sa duże? czy bardziej zależy od sluchawek ? Moze lepeij troche oszczedzic na mp3 a dolozyc do sluchawek ? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
norek Napisano 3 października 2007 Udostępnij Napisano 3 października 2007 Wiesz co ja jak szukalem to powiem Ci ze sa duze i to najbardziej zalezy od samego odtwarzacza. No te cale ipody i iriviery maja jakosc bardzo slaba tego sie sluchac tak naprawde nie da. Ja zakupilem sobie FM37 ale on okolo 600zl, sporo ale ladnie gra. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zlowik Napisano 3 października 2007 Autor Udostępnij Napisano 3 października 2007 huhu to nie dlamnie cena z racji tego ze dużo jej nie będe uzywał, tyle co w pracy. Dlatego szukam jakiejs do 200 zł plus słuchawki tez ok 200 zł Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...