Zal-DG Napisano 27 października 2007 Udostępnij Napisano 27 października 2007 Mam problem ze wzmacniaczem Onkyo Integra A-8250… nie znam się zabardzo ale streszczę to tak potencjometr można ustawić max na 40 no ale wiadomo tak głośno nie puszcze bo spale kolumny. Wcześniej miale wzmacniacz Unitra AT 9010 i bas był mocniejszy. I żeby osiągnąć duży bas nie trzeba było głośno słuchać muzyki. A na Onkyo trzeba znacznie pogłośnić żeby bas zaczął być „wystarczający”. Powiem tak dajmy na to ze na potencjometrze głośności ustawie na 5 a bas pogłośnie na +10 i włączę funkcje Loudness… bas zamiast trząść pokojem gra stosukowo cicho a na pewno ciszej niż na starym wzmacniaczu przy tej samej głośności. Najgorsze jest to ze nie mam pojęcia czym to jest spowodowane… Wzmacniacz kupiłem niedawno na Allegro. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cz58y Napisano 28 października 2007 Udostępnij Napisano 28 października 2007 Przyzwyczaiłeś się do niekontrowanego basu ze wzmacniacza Unitry, który niewiele miał wspólnego z dobrą jakością dźwięku, grając efekciarsko. Onkyo gra inaczej, czyli normalnie i jest to często, po przesiadce z Unitry, uważane za gorsze granie. Głośników chyba nie zmieniałeś, a mogą one również lepiej grać z Unitrą, niż z Onkyo. Jest to nowe brzmienie i czasem przyzwyczaisz sie do niego, a może nawet i polubisz. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zal-DG Napisano 28 października 2007 Autor Udostępnij Napisano 28 października 2007 A jakie głośniki grały by optymalnie z tym wzmacniaczem ? Cena do 500 zł Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...