Kukiz Napisano 13 grudnia 2010 Udostępnij Napisano 13 grudnia 2010 WitamPosiadam amplituner ONKYO TX-RS608. Poszukuje kolumn podstawkowych stereo w cenie do 1000zł za parę, ewentualnie mogę trochę przegiąć.Głównie z głośników będą wydobywać się dźwięki z gier, mniej filmy. Muzy planuje słuchać rzadko chyba że jako radio internetowe jako podkład do gry.Dodam że do tego stereo planuje też dokupić subwoofer.Nie znam się na głośnikach i nie wiem czy raczej unikać tych z głośnikiem niskotonowym jeżeli planuje dokupić subwoofer. Czy dźwięk z tego głośnika niskotonowego to zupełnie co innego jak subwoofer.Narazie znalazłem takie (kierowałem się wyglądam bo jak mówiłem nie znam się): - Jbl ES 30- Jamo C 403- Wharfedale Diamond 9.1- Monitor Audio Reference Silver 1- Dali Concept 1- Monitor Audio BX2- Monitor Audio M2Proszę o radę Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pacio94 Napisano 13 grudnia 2010 Udostępnij Napisano 13 grudnia 2010 Jakiej wielkosci masz pomieszczenie, bo z jednej strony masz małe monitorki jak MA RS1 czy DALI Concept 1, a z drugiej całkiem spore MA BX2 czy JBL ES30. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kukiz Napisano 13 grudnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 13 grudnia 2010 Pokój ma powierzchnię 14,19m2Poza tym głośniki będą dosunięte do ściany więc bass-reflex z tyłu odpada. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...