Kamil012345 Napisano 4 stycznia 2011 Udostępnij Napisano 4 stycznia 2011 Witam serdecznie wszystkich forumowiczów ! Otóż parę dni temu zakupiłem dwie kolumny jw a, że jestem całkowicie zielony chcę się poradzić jaki będzie w miarę dobry wzmacniacz do tych kolumn.Słucham praktycznie każdego gatunku muzyki, a mój budżet to ok 300 -500zł.Serdecznie pozdrawiam ! Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Angel Napisano 5 stycznia 2011 Udostępnij Napisano 5 stycznia 2011 Trzeba było zapytać zanim kupiłeś kolumny. Nie są to dobrze brzmiące głośniki. Czyli trudno będzie dobrać jakiś wzmacniacz aby to jakoś w miarę grało. Zależy jakie brzmienie lubisz, jak duży masz pokój? Ogólnie chcesz uzyskać dobrze brzmiący zestaw, czy ma to tylko jako tako grać?Jeśli zależy Ci na dobrym brzmieniu a nie na łupu cupu i kupie hałasu, to trzeba by niestety sprzedać kolumny. Jeśli ma to jako tako grać, to właściwie mógłbym napisać, abyś kupił do tych kolumn jakikolwiek wzmacniacz, ale kup dobry używany np. takich firm jak: NAD, Kenwood, Cambridge Audio, Marantz, Denon. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kamil012345 Napisano 5 stycznia 2011 Autor Udostępnij Napisano 5 stycznia 2011 Ten zestaw nie musi nie wiadomo jak pięknie grać, wystarczy tak jak to napisałeś "jako tako". Znajomi radzili mi np. wzmacniacz Technics do tych kolumn... Lecz ja się zupełnie nie znam niestety Jak mniej więcej dobrać moc wzmacniacza do tych kolumn i jakie powinien mieć parametry ? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...