joobo Napisano 11 stycznia 2011 Udostępnij Napisano 11 stycznia 2011 Witam,chciałbym zakupić sobie pierwszy poważniejszy zestaw audio(teraz mam głośniki komputerowe). Nie znam się na tym za bardzo, przeglądając net wybrałem głośniki MA BR2 z wzmacniaczem yamahy AS300. Ewentualnie jeżeli ten nie będzie dawał rady z tymi głośnikami to jego odpowiednik mocniejszy AS500. Co o tym sądzicie i czy może coś innego o podobnej cenie? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Angel Napisano 12 stycznia 2011 Udostępnij Napisano 12 stycznia 2011 Nowe, używane, ile możesz wydać ? Kolumny są bardzo fajne, ale jakby dać im dobry używany wzmacniacz, byłoby jeszcze lepiej. To o czym piszesz zagra na pewno lepiej od sprzętu komputerowego, ale dlaczego nie skoczyć od razu wyżej? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rattlehead Napisano 12 stycznia 2011 Udostępnij Napisano 12 stycznia 2011 Tą Yamahę całkiem nieźle ocenili w pewnym konkurencyjnym piśmie, spokojnie napędzi te kolumienki. Jak na nowy sprzęt to całkiem niezła propozycja tylko nie spodziewaj się, że ktoś Ci powie jak to brzmi bo to nowy wzmacniacz więc najlepiej jakbyś w miarę możliwości wybrał się na jakiś odsłuch. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
joobo Napisano 12 stycznia 2011 Autor Udostępnij Napisano 12 stycznia 2011 Do wydania mam około 2tyś. Myślałem o nowym sprzęcie bo nie znam się dobrze na tym i nie chcę, żeby mi ktoś wciśnął jakiegoś bubla. Pokój mam około 12m2, wiec nie chcę nic mocnego, ale ładnie, czysto grającego. Choć nie wykluczam w przyszłości przeprowadzki do większego pomieszczenia, także jakby był zapas mocy to źle napewno by nie było:) Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...