Skocz do zawartości

Recommended Posts

Napisano
Witam wszystkich.
Jestem początkującym audiomaniakiem, chociaż z jakimśtam wykształceniem muzycznym. Słucham głownie muzyki rockowej z tendencjami do mocniejszych brzmień oraz oglądam (czy raczej odsłuchuje z dodatkową wizją) koncerty dvd oraz br. Dysponuje pomieszczeniem o pow. ok. 30m2, prostokątne, bardzo skromnie umeblowane, z mocną akustyką (wysokość sufitu 3,15). Do tej pory używałem zestawu Phillipsa za który 10 lat temu zapłaciłem ok 3.500zł. Do bloku był ok, teraz już mi nie wystarcza icon_smile.gif.
Lubię brzmienie selektywne. Poszukuje kolumn, które początkowo mógłbym podpiąć do starego wzmacniacza marki Phillips FR-670, który pewnie w dalszej kolejności wymienię. Czytałem kilka artykułów, testów, jak i przeglądałem fora. Coś tam już wiem ale liczę na waszą pomoc. Dysponuje środkami w wysokości ok. 2.500zł, być może z lekką górką icon_wink.gif
Napisano

Witaj!
Możesz coś więcej o Philipsie? Jakiś link z danymi (nie znalazłem)? Tyle, że oferowano go za 250 zł (chyba ma oznaczenie FA, a nie FR?).

Jedno. Jeśli już kupisz UŻYWANE kolumny za przyzwoite pieniądze - to nie rozkręcaj go za mocno. 30 m, wysoki pokój, to może być za duże obciążenie ze sporymi podłogówkami... Szkoda wzmacniacza, a PRZEDE WSZYSTKIM kolumn za 10x tyle!

Pozdrawiam!
Napisano

Uf. To amplituner kina domowego...
Bez urazy - nie ma co liczyć na brzmieniowe fajerwerki.
Do tego sam zobacz. Deklarują 5x100W z zasilacza, który ma max. pobór prądu 255W. Cud??? Czy perpetum-mobile?

Jednak radziłbym najpierw kupić przyzwoite kolumny, bo metraż spory. Potem sam usłyszysz...
Napisano
Bardzo przepraszam. Po dokładnym sprawdzeniu w domu... FR 970... Ale to i tak nic nie zmienia icon_smile.gif
To był zakup stricte do kina domowego razem z dedykowanymi głośnikami 5x100, a muzyka miała być gdzieś obok.
Zakładam, że w niedługim czasie kupię również wzmacniacz, a Philips FR 970 ma być rozwiązaniem tylko tymczasowym.