syzio Napisano 7 września 2012 Udostępnij Napisano 7 września 2012 Witamdopiero zaczynam przygodę z gramofonami, sprawiłem sobie gramofon Technics SL-DB3, wzmacniacz Yamaha R-3 i głośniki KLH. Wszystko grało świetnie, dopóki nie wyjechałem na wakacje i nie używałem gramofonu przez kilka tygodni. Kiedy próbuje teraz przesłuchać jakąkolwiek płytę, gramofon gra ją ze zwiększoną prędkością. Jestem zielony w tych tematach i ne mam pojęcia co się popsuło. Prosiłbym o jakąś poradę i pomoc, zanim będę musiał wyłożyć pieniądze w serwisie czego bardzo bym nie chciał.Pozdrawiam Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RoRo Napisano 7 września 2012 Udostępnij Napisano 7 września 2012 Znajdź w przedniej części gramofonu (chyba blisko lewego boku) przesuwany przełącznik prędkości obrotowej "SPEED" 33/45, sprawdź w jakim jest położeniu i przestaw go w inne położenie...PozdrawiamPS. Zdarza się, że rodzinka w przypływie gorliwości czyści sprzęt Uprzedź ich na przyszłość, by przy podniesionej pokrywie nie czyścili gramofonu w okolicach igły, bo zrobią kuku Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
syzio Napisano 7 września 2012 Autor Udostępnij Napisano 7 września 2012 Nie no na tyle to się na gramofonach znam przełącznik jest w dobrym ustawieniu bo jak go zmieniam to płyta gra jeszcze szybciej...Dodam, że sprawdzałem kilka płyt które wcześniej grały normalnie a teraz dziwnie przyspieszone. Czekam na kolejne odpowiedzi. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RoRo Napisano 7 września 2012 Udostępnij Napisano 7 września 2012 Regulowałeś obroty?Obok 33/45 RPM masz "Pitch adjust"Pozdrawiam Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...