Ravven Napisano 18 września 2012 Udostępnij Napisano 18 września 2012 Poszukuje dobrego odtwarzacza przenośnego klasy wyżej wymienionego modelu lub lepszego. Nie znam się na kompletowaniu takiego sprzętu posiadam słuchawki Hifiman RE0 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pacio94 Napisano 18 września 2012 Udostępnij Napisano 18 września 2012 Z jakiego korzystasz telefonu? Słuchawki nie są jakieś "hi-endowe" dobre, ale nie topowe. Może nie warto przeinwestowywać... Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ravven Napisano 19 września 2012 Autor Udostępnij Napisano 19 września 2012 Cytat Z jakiego korzystasz telefonu? Słuchawki nie są jakieś "hi-endowe" dobre, ale nie topowe. Może nie warto przeinwestowywać... Telefonu używam tylko do dzwonienia. Będę wdzięczny za podanie kilku modeli, chciałbym się im przyjrzeć, po za tym zawsze mogę rozwinąć ten sprzęt. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pacio94 Napisano 19 września 2012 Udostępnij Napisano 19 września 2012 Sądzisz, że telefon nie może być odtwarzaczem? Obecnie jest kilka modeli, które z powodzeniem mogą konkurować z normalnymi player'ami Co do propozycji to sam już wymieniłeś jeden z lepszych modeli, poza tym może być coś np. od COWONa. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...