KacperM Napisano 15 listopada 2012 Udostępnij Napisano 15 listopada 2012 Witam wszystkich! Jestem zielony w temacie gramofonów lecz dzisiaj stałem się posiadaczem gramofonu Unitra Fonomaster 76 i mam problem. Otóż na końcu ramienia adaptera brakuje końcówki. Wiem że tam powinna być wkładka i igła ALE... Ale wygląda na to że brakuje jeszcze jednego elementu. Ramie zakończone jest takim gwintem. W rurce jest wgłębienie i w środku widać te 4 styki. Z tego co widziałem na zdjęciach wkładek ich koniec jest kwadratowy (np. MF-100) i zakończony kabelkami... Więc sama wkładka nie pasowała by mi do tego... A więc czegoś brakuje... Czy ktoś z was wie jak nazywa się ten element i czy mogę do jakoś dokupić? Może ktoś z Was ma taką część? Bardzo proszę o pomoc.PS: Jak nazywa się ten stary typ wtyczek sygnałowych i czy da się kupić takie wtyczki/przejściówki?tutaj zdjęcia moje sprzętu - http://imgur.com/BIUZn,llAZS,0hNhAPS2: Ile ten adapter jest wart? Czy to rzadki model? Warto by w niego zainwestować czy to szmelc? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
audionet Napisano 15 listopada 2012 Udostępnij Napisano 15 listopada 2012 Wtyczki są typu din przejsciówki do kupienia na allegro.Takze na allegro kupisz headshell do gramofonu i wkladkę .Wysyłam Ci link do aukcji.http://allegro.pl/uchwyt-gramofonowy-czarn...2788808232.htmlRadze zadzwon do wystawiajacego on bedzie wiedział na 100% czy uchwyt pasuje i jaką wkładkę kupić to fachowiec, Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KacperM Napisano 17 listopada 2012 Autor Udostępnij Napisano 17 listopada 2012 (edytowany) Bardzo Ci dziękuję za pomoc. Edytowano 17 listopada 2012 przez RoRo odpowiadając na post poprzednika nie ma sensu cytować go w całości! Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...