Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
jamcito

Glosniki do komputera do 200 zl.

Recommended Posts

Witam!
Pisze tu poniewaz nie moge zdecydowac sie , ktore glosniki wybrac do kompa. .
budzet to max 200 zl wiec . .
po przeczytaniu wielu opinii wybralem te 3(na temat tytana wiem niewiele- malo opinii):::
http://www.ceneo.pl/13007781

http://www.ceneo.pl/4569215

http://www.ceneo.pl/14337908

Glosniki uzywane beda glownie do sluchania muzyki, rzadziej film.
Muzyka jakiej slucham? hmm... glownie muzyka klubowa , czasem hip hop,rap..

W skrocie, ,
Wedlug recenzji ktore czytalem genius ma slabszy bas,niezle srednie tony i dobre wysokie,
dobrze nadaje sie do muzyki.Dobrze ale ja potrzebuje dobrego basu wiec minus.
Tracer- b.dobre opinie. . wg. recenzji: B. dobry bass- subwoofer, srednie tony- nie pamietam chuba dobre, wysokie- slabsze. I tu problem. nie jestem pewien czy wystarczy mi to co jest w tracerze, w geniusie byloby git gdyby bass byl lepszy, co do tytanow nic nie powiem bo niewiele wiem , mam nadzieje ze pomozecie. . To tyle.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
A nie myślałeś o bardziej firmowych zestawach 2.1 - ale w tej cenie to raczej używanych (np. któreś z JBLa)?

Poza tym - jak dajesz link (przede wszystkim do aukcji, ale również do sklepów internetowych), to daj oprócz tego nazwę sprzętu o który chodzi. Tak bedzie bardziej czytelnie...

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...

×   Wkleiłeś treść z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Only 75 emoji are allowed.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Poprzedni post został zachowany.   Wyczyść edytor.

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Zaloguj się, aby obserwować  

×
×
  • Utwórz nowe...