speeder Napisano 3 kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 3 kwietnia 2013 Witam Jestem nowicjuszem jesli chodzi o sprzęt moja wiedza jest najwyżej przeciętna Dane: pokoj ok 20-30mk muzyka: rock, elektro, dubstep.Myslałem tez czy istnienie wogole opcja podłączenia piecyka gitarowego pod kolumny. Na piecyku mam AUX.Interesuje mnie czysty pełny dzwiek oraz soczysty niski ton.Oto moja propozycja z dziesiatek przeczytanych for.zestaw 5.0 Jamo Zestaw kolumn S 606 HCS 3sub Jamo SUB 660 amplituder Onkyo TX-NR 609odtwarzacz blu-ray Panasonic DMP-BDT220słuchawki Sennheiser RS 180Granica na wszystko to około 6500zlpozdrawiam i z gory bardzo dziękuję za pomoc i czas Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pablo1964 Napisano 3 kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 3 kwietnia 2013 Dlaczego chcesz kupować kino domowe do słuchania muzyki? Kino ma inne przeznaczenie, muzyki da się słuchać tylko w tle. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
speeder Napisano 3 kwietnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 3 kwietnia 2013 Na tym sprzecia chciałbym tez ogladac filmy bo bede kuowal do niego projektor casio XJ-A256 WXGA DLP. Ma być to takie małe centrum multimedialne w domu.Myslicie ze dało by się dobrze ogladać filmy na stereo+ sub? pozdrawiam Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pablo1964 Napisano 3 kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 3 kwietnia 2013 Tak, choć nie tak dobrze jak na zestawie 5.1. W pierwszym poście pisałeś głównie o muzyce, dlatego sądziłem, że to ona jest priorytetem. Przeczytaj. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...