Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
tench88

Kolumny podlogowe<poor>

Recommended Posts

Szukam kolumn podlogowych do kompa gdyz plastikowe satelity jakos mnie nie zadowalaja i jakos wole kupic 2 tanie kolumny wolnostojace<podlogowe> niz plastikowy zestaw 5 badziewnych plastkikowych satelit + plastikowy sub.
Budzet to okolo 400zl za pare, i mam na mysli nowe kolumny, bo jakos wole kupic tansze nowe niz lepsze ktore byly katowane, slucham glownie rapu czasem jakis soul itp
Moja uwage przykuły Ravelandy http://www.ixpert.pl/product/id/304,kolumn...eland-x-2508-ii
bo sa w cenie voice krafta i nie jest to voice kraft:S tylko maja 80cm wysokosci i glosniki 130mm;/

Czy w tej cenie mozliwy jest tylko Raveland i voicekraft?
i jaki wzmacniacz do tego? ten akurat moze byc uzywane bo wydawanie 1600zl na wzmacniacz do kolumn za 400 zl jest troche dziwne

Czy te kolumny zadowola kogos kto nie jest audiofillem? Czy beda graly na poziomie miniwierzy za 1600zl lepiej czy gozej? w pokoju obok mam http://www.allegro.pl/item301011204_wieza_...er_polecam.html
jaka bedzie jakosc w porownaniu do tej wierzy, glownie chodzi mi power i sile bassu:>
.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Moim zdaniem w tej cenie lepsze będą te kolumny chociaż to tylko STX. icon_rolleyes.gif


http://www.allegro.pl/item306244206_stx_f_...kurencyjne.html
Nie wiem ile chcesz przeznaczyć na wzmacniacz ?jak np.300 to ten jest już dobry ma dość mocny bas icon_cool.gif

http://www.allegro.pl/item308287025_techni...super_stan.html
Co do wieży ,te wieże grają całkiem nieżle z mocnym basem ale ten technics zagra lepiej icon_wink.gif

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
@devil
nie podobaja mi sie kolumny ksztaltem przypominajace jakiegos klocka,

@rafal
2drozna Koda bedzie lepiej grala niz 3 drozny Raveland? nie mam zbytniego pojecia o tym:P
thx za odpowiedzi i za nie wysmianie mnie;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Co do wzmacniacza drozszego niz kolumny zdecydowanie polecam.Jednak kolumn nowych za 400 zl nie moge ci polecic. przynajmniej nie z wlasnego doswiadczenia.
Slyszalem jednak ze te sa niezle,maja duzy glosnik basowy takze zagraja mocniej od tej wiezy technicsa
http://www.allegro.pl/item304515010_kolumn..._gwarancja.html

Cytat

@devil
nie podobaja mi sie kolumny ksztaltem przypominajace jakiegos klocka,

@rafal
2drozna Koda bedzie lepiej grala niz 3 drozny Raveland? nie mam zbytniego pojecia o tym:P
thx za odpowiedzi i za nie wysmianie mnie;)




Trojdrozna kolumna za 400zl nie moze grac dobrze z zalozenia,lepiej kupic 2drozna ale przy tej cenie ani w jednym ani w drugim przypadku mistrzostwa nie bedzie Edytowano przez cz58y
Dla dopisania do postu używaj opcji "Edytuj" Łamiesz 7 pkt regulaminu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cytat

Chcesz nowe kolumny do 400 i mają ci się jeszcze podobać? icon_eek.gif


sa gusta i gusciki:P bardziej mi sie podobaja kolumne wsmukly jak koda czy kazda inna podlogowa niz jakis kwadratowy klocek stojacy na podlodze

Edit: chyba poczekam i kupie Magnat Monitor 1000
moje pytania:
1: dają rade?
2:w opisie kolumn wielokrotnie widzialem 2x glosnik niskotonowy+wysokotonowy na zdjeciach wyraznie widac 3 glosniki niskotonowe, blad w opisie czy atrapa:>?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cytat

Moze sa dwa niskotonowe i jeden srednio-nisko tonowy?Nie ma czegos takiego w kolumnach jak atrapa,co najwyzej membrana bierna ale to nie w tych magnatach.


Oj zdziwilbys sie jakie sa rzeczy na allegro:D:D:D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tench88
Magnat Monitor 1000 to kolumny trójdrożne (podwójny głośnik niskotonowy 17cm, średniotonowy 17cm i wysokotonowy 2.5cm) czterogłośnikowe.
Natomiast w M.Monitor 990 jest duży 20cm głośnik basowy na bocznej ściance (też łącznie 3-drozna, 4-głośnikowa).
Rafal735r ma takie Monitory 1000 i jest z nich zadowolony icon_rolleyes.gif

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cytat

Tench88
Magnat Monitor 1000 to kolumny trójdrożne (podwójny głośnik niskotonowy 17cm, średniotonowy 17cm i wysokotonowy 2.5cm) czterogłośnikowe.
Natomiast w M.Monitor 990 jest duży 20cm głośnik basowy na bocznej ściance (też łącznie 3-drozna, 4-głośnikowa).
Rafal735r ma takie Monitory 1000 i jest z nich zadowolony icon_rolleyes.gif

Pozdrawiam


ta minka to jakas ironia:>?
http://www.allegro.pl/item310768895_sony_s...pl_ii_dts_.html
Ten amplituner rozbuja te kolumny?:> sony ssie czy daje rade? czego szukac na allegro do Magnatow:>

sorry ale jestem zielony, nie jestem audiofilem.

pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tench88
"Minka" to nie ironia - spokojnie.
SONY serii 400 (m.in. 497 z Twojego linku) od razu sobie odpuść. Są po prostu słabe - nawet do małego pokoju.
Zaczynaj od minimum 597, a jeszcze lepiej 697.

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jak chcesz te magnaty to napisz do tego kolesia na allegro co nimi handluje magnat markus, czy jakos tak. Moze uda ci sie zalatwic po bardzo atrakcyjnej cenie. Bo z tego co wiem to ma on dostep do niemieckich hurtowni dlatego jego ceny sa tak niskie i bezkonkurencyjne.
Te Magnaty jak dla mnie to do 20m2 powinny byc calkiem OK. Maja dosc agresywne brzmienie ale mozna je ugłaskac jakims odpowiednim wzmakiem albo jakimis kablami, albo jeszcze je podkrecic jakims Denonem icon_mrgreen.gif

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cytat

Jak chcesz te magnaty to napisz do tego kolesia na allegro co nimi handluje magnat markus, czy jakos tak. Moze uda ci sie zalatwic po bardzo atrakcyjnej cenie. Bo z tego co wiem to ma on dostep do niemieckich hurtowni dlatego jego ceny sa tak niskie i bezkonkurencyjne.
Te Magnaty jak dla mnie to do 20m2 powinny byc calkiem OK. Maja dosc agresywne brzmienie ale mozna je ugłaskac jakims odpowiednim wzmakiem albo jakimis kablami, albo jeszcze je podkrecic jakims Denonem icon_mrgreen.gif



niestety podales zle name usera, ale znalazlem wklep we wroclawiu 400zl sztuka i jeszcze podwioza kolumny do mnie na chate

http://www.allegro.pl/item309618499_denon_...sklep_2500.html

rozbuja magnaty czy nie bardzo? do ilu wrto licytowac?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Amplituner wielokanalowy do stereo to zly pomysl.
Polecam ci z czystym sumieniem to:
http://www.allegro.pl/item311834350_legend...lass_a_bcm.html
Warto dac za niego jakies 600zl. A najlepiej jakbys poszukal modelu 1060. Jesli nie podobaja ci sie modele x60 to ewentualnie jakies x80, np:
http://www.allegro.pl/item310954232_denon_...elo_sztuki.html
Ale one graja troche slabiej (nie mylic z ciszej). Modele x60 jak napisalem wyzej brzmia wiele lepiej no i sa tansze.

Ja mam to i wyciska on z nich chyba 100%:
http://www.allegro.pl/item312731802_denon_...l_class_a_.html

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1-szy zfatygowany;/
a drugi hmm dac za 600 zl za kilkunastoletni wzmacniacz tez lipa;/
3ci jakis przedpotopowy;)

podoba mi sie ten amplituner z mojego linku;/ do tego cena sie zatrzymala na 370zl....
btw skoro on jest od 6do16 ohm a kolumny 4-8 czyli nie bedzie zbytnio ok:>?
DENON PMA-980R w miare ciekawy:P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cytat

btw skoro on jest od 6do16 ohm a kolumny 4-8 czyli nie bedzie zbytnio ok:>?


Wszystko bedzie w porzadku.

Wszystkie te wzmacniacze sa mniej wiecej z tych samych lat produkcji. Czyli lata '90. Nie patrz na ich wiek bo wzmacniacze starzeja sie najwolniej, jedyne co w nich moze sie dziac to wysychanie kondensatorow co pojawia sie dopiero po ok 20 latach. Jak wolisz ten wielokanalowy to go licytuj, ale jak dla mnie to kaszanka totalna i glupota kupywac cos takiego do stereo. Polecilem ci najlepiej grajace wzmaki w tej klasie cenowej, ale jak nie chcesz brac tych rad do siebie to licytuj tamtego. KOREA górą!
Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ten Denon jest ładny,ale rafal735r ma rację odnośnie wielokanałowych amplitunerów w stereo Sam zmieniłem teraz ampli Onkyo na wzmak Yamahy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cytat

Cytat

btw skoro on jest od 6do16 ohm a kolumny 4-8 czyli nie bedzie zbytnio ok:>?


Wszystko bedzie w porzadku.

Wszystkie te wzmacniacze sa mniej wiecej z tych samych lat produkcji. Czyli lata '90. Nie patrz na ich wiek bo wzmacniacze starzeja sie najwolniej, jedyne co w nich moze sie dziac to wysychanie kondensatorow co pojawia sie dopiero po ok 20 latach. Jak wolisz ten wielokanalowy to go licytuj, ale jak dla mnie to kaszanka totalna i glupota kupywac cos takiego do stereo. Polecilem ci najlepiej grajace wzmaki w tej klasie cenowej, ale jak nie chcesz brac tych rad do siebie to licytuj tamtego. KOREA górą!
Pozdrawiam.


teraz zwrocilem uwage na "Made in korea"
http://www.allegro.pl/item312145314_denon_...nology_ss_.html
ten tez da rade?
jednak chyba skromnie zalicytuje ten pierwszy, btw ten panel i pokretla da sie jakos podrasowac? wypolerowac pokryc lakierem zeby tych rys nie bylo?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cytat

"
http://www.allegro.pl/item312145314_denon_...nology_ss_.html
ten tez da rade?
jednak chyba skromnie zalicytuje ten pierwszy, btw ten panel i pokretla da sie jakos podrasowac? wypolerowac pokryc lakierem zeby tych rys nie bylo?


Powinno byc OK. Nie ma chyba 80W na kanal przy 8ohm, ale te 70W chyba tak wiec powinno wystarczyc. O jakie rysy ci chodzi? Raczej nic z tym nie zrobisz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

×