Lucasdg Napisano 23 września 2013 Udostępnij Napisano 23 września 2013 Witam,chcialbym podpiąć taki odtwarzacz http://www.mobimaniak.pl/13189/creative-ze...rzacz-na-rynku/z takim wzmacniaczem, http://allegro.pl/amplituner-hifi-surround...3540332637.htmlnie wiem jak to zrobic;) jestem zielony w tym temacie z gory dzieki za pomocpozdro Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zieluwid Napisano 23 września 2013 Udostępnij Napisano 23 września 2013 Witam.Potrzebny jest Ci taki kabelek :http://allegro.pl/przylacze-kabel-chinch-2...3502632595.html [ CHINCH 2RCA/JACK 3.5mm PROLINK1,2m ]Jedna końcówka do Creativa, druga do wzmacniacza pod audio input. Kupłeś już ten amplituner ? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucasdg Napisano 23 września 2013 Autor Udostępnij Napisano 23 września 2013 Cytat Witam.Potrzebny jest Ci taki kabelek :http://allegro.pl/przylacze-kabel-chinch-2...3502632595.html [ CHINCH 2RCA/JACK 3.5mm PROLINK1,2m ]Jedna końcówka do Creativa, druga do wzmacniacza pod audio input. Kupłeś już ten amplituner ? tak kupilem a czemu pytasz zly wybor;)?nie zalezy mi na jakims niewiadomo jakim dźwieku, nie jest audiofeelem - po prostu chce zeby w miare przyzwoicie gralo(I dosyc glosno bo to na malej silowni:)) - mam do tego 2 pary starych glosnikow o mocy 2x 25 W I 2x 10W. Moze jakos to będzie grało dzieki za odpowiedz Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zieluwid Napisano 23 września 2013 Udostępnij Napisano 23 września 2013 Jeśli do siłowni to ok. Ale ogólnie to kiepski wzmacniacz. Używany stereo za 150 zł, zagra lepiej i zaoszczędziłbyś 100 zł.Pozdrawiam. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...