aragorth Napisano 11 lutego 2007 Autor Udostępnij Napisano 11 lutego 2007 Witam:) Jakoze jestem wielkim fanem muzyki, bez ktorej niemgoe wytrzymac chocby jednego dnia,postanowilem ludzi znajacych sie na rzeczy o radę. Smile Obecnie posiadam cienki amplituner Philipsa FR735 Razz Postanowilem kupic sobie cos porzadniejszego. Doszedlem do wniosku ze nie potrzeba mi amplutunera bo nie zamierzam kupowac sobie plazmy i robic kina domowego na 7 glosnikow... Potrzeba mi poprostu wzmacniacza i dobrych kolumn (obecnie posiadam dwa zestawy Tonsila - Mazurek 110 i jeszcze jedne, znacznie wieksze, ale juz dosyc stare:)) Zastanawiam sie nad sprzetem (nie wliczajac ceny kolumn) do 1500zł Zastanawiam sie czy lepiej jest kupic cos nowego, czy lepiej poszukac czegos uzywanego, starszego ale z wyzszej polki:) Mam nadzieje ze jest ktos kto bedzie w stanie mi doradzic conieco Smile Pozdrawiam Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cz58y Napisano 11 lutego 2007 Udostępnij Napisano 11 lutego 2007 Zdecydowanie większa oferta jest wśród sprzętu używanego, i tam można znaleść naprawdę znakomite wzmacniacze. Otrzywiście najwięcej jest ich na allegro. http://www.allegro.pl/20120_wzmacniacze.ht...er=t&view=gtext Wzmacniacze nowe mają jakieś dziwne określenia mocy, często więcej oddają na głośniki, niż pobierają z sieci. Z brzmieniem, również ciężko dopasować je do głośników. Niezaprzeczalnym atutem nowych, jest gwarancja. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aragorth Napisano 11 lutego 2007 Autor Udostępnij Napisano 11 lutego 2007 czy sa jakies serwisy godne polecenia na ktorym moglbym poczytac recenzje/testy/opinie o sprzecie ktory mnie interesuje? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...