Skocz do zawartości

głośniki -fronty


donwito-60

Recommended Posts

Witam Na forum jestem nowicjuszem ale postanowiłem poprosić o sugestie bądź może nawet radę właśnie tu bo wybór jest ogromny.Używam teraz zestawu tzw.kino domowe firmy Koda,jeśli chodzi o fronty to model AV 988 F.Przy filmach est nawet ok ale jeśli chodzi o słuchanie muzyki to katastrofa.Pokrótce opisze jak ja to słyszęicon_biggrin.gifużo zniekształceń w środku nie można usłyszeć poszczególnych instumentów ,bas delikatny nie nachalny a góra mogła by coś jeszcze od siebie dać.Napisze co leży w sferze moich zainteresowań i oczywiście możliwości. Focal Chorus 726 V,Elac FS 147,Dali Ikon 6mk2,Dali Lektor 8,Dynaudio DM3/7,Epos Elan 35,Canton Chrono 508.2 DC .To tyle,mam nadzieje na jakieś opinie ,które bede mógł później potwierdzić w odsłuchu.Zdaje sobie oczywiście sprawę że kwestia brzmienia jest bardzo subiektywnym doznaniem nie mniej jednak proszę o radę.Pozdrawiam donwito-60
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat

Napisz coś więcej według http://forum.audio.com.pl/Pierwsze-posty-i...-to-t35663.html , kolumny zacne, ale takie różne wielkością i stylem, że łaczy je tylko, ze sa nowe icon_wink.gif


Ok ja bardziej myślałem o jakiejś radzie jeśli chodzi o zakup tych przezemnie wymienionych bo z tych fontów Koda nie jestem zadowolony.Dawno ,dawno temu miałem Altusy i grały lepiej i dokładniej niż Kody i dlatego chcę zmienić .A może powinienem zmienić Ampli.Pełny symbol mojego Onkyo to TX-NR616
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może przeczytaj ze zrozumieniem to jedno zdanie które napisałem icon_wink.gif przecież pisałem o Twoich propozycjach...
Przecież jak idziesz do lekarza w swojej sprawie to chyba mõwisz mu te dwa zdania gdzie boli, jak itd aby coś zaradził, jeśli ktoś nie chce mówić to leczy się samemu, lub idzie do wróżbity, no ale to już inne klimaty.