Skocz do zawartości

HK 3770, Onkyo TX-8050, Yamaha R-N500


Perin

Recommended Posts

Witam,

Jak to mówią jestem zielony w temacie sprzętu audio, dlatego prosze o sugestie i rady.
Zastanawiam się nad zakupem stereo, ale z uwagi na początek przygody i ograniczone zasoby finansowe rozważam zakup jednego z tych trzech sprzęcików HK 3770, Onkyo TX-8050, Yamaha R-N500. Co do głośników zależałoby mi na takowych z miękkim basem wyrażnym, ale nie dominującym (moga być używane) - myślałem o Tannoy M5? Sprzęt ma stać w salonie (jakieś 30m2). Chciałbym się zmieścić w 5000zł.

Z góry dziękuję za podpowiedzi.
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj,
biorąc pod uwagę wielkość pomieszczenia odsłuchowego oraz Twoje preferencje sugerowałbym konfigurację, opartą na amplitunerze Yamaha R-N500 oraz polskich kolumnach Pylon Audio Sapohire 25 lub jeszcze lepiej flagowych Sapphire 31. Będzie to zestaw, grający dynamicznie, przestrzennie, który bez problemu nagłośni Twoje pomieszczenie.

Jeśli masz taką możliwość, zapraszam serdecznie do naszego salonu na odsłuchy. W przypadku pytań służę pomocą.

Cytat

Witam,

Jak to mówią jestem zielony w temacie sprzętu audio, dlatego prosze o sugestie i rady.
Zastanawiam się nad zakupem stereo, ale z uwagi na początek przygody i ograniczone zasoby finansowe rozważam zakup jednego z tych trzech sprzęcików HK 3770, Onkyo TX-8050, Yamaha R-N500. Co do głośników zależałoby mi na takowych z miękkim basem wyrażnym, ale nie dominującym (moga być używane) - myślałem o Tannoy M5? Sprzęt ma stać w salonie (jakieś 30m2). Chciałbym się zmieścić w 5000zł.

Z góry dziękuję za podpowiedzi.


Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...

×   Wkleiłeś treść z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Only 75 emoji are allowed.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link