markot84 Napisano 28 marca 2008 Udostępnij Napisano 28 marca 2008 Witam wszystkich.Zabardzo nie wiem co mam zrobić, mam zamiar zakupic kino domowe i nie wiem od czego zacząć jaki mam sprzęt kupić a co dopiero kolumny. Jestem laikiem w tych rzeczach i prosze was o Pomoc. Troszeczkę się dowiadywałem po sklepach i każdy co innego twierdzia a ja mam coraz większy kłopot. Mam zamiar kupić pełne kino domowe (aplituder,dvd,głośniki +sub) chciałbym przeznaczyć kwotę do 5500 tyś całość bez kabli oczywiście. powierzchnia urzytkowa to pokój 22 m2. Chciałbym słuchac więcej muzyki tak z 70% a 30 kino. Muzyka preferowana to klubowa trace i techno. Czyli interesuje mnie głeboki i soczysty bas. Proszę o pomoc co mam zrobić. Ktoś mi zaoferował taki zestaw : Denon 1508 + DENON 1740 + Dali Concept Power. CZY BĘDZIE DOBRY?. pROSZĘ O RADĘ I POZDRAWIAM Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RoRo Napisano 28 marca 2008 Udostępnij Napisano 28 marca 2008 A patrzyłeś na zestawy KD oparte na amplitunerze i DVD Harmana?Sprzęt ma być nowy, czy dopuszczasz używany?Gdzie mieszkasz i czy odsłuchiwałeś i oglądałeś jakieś zestawy poza tym Denonem?Pozdrawiam Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Stanisława Napisano 28 marca 2008 Udostępnij Napisano 28 marca 2008 markot84Wybrałeś najniższy model Denona z nowej serii, jednak możesz zwrócić uwagę na wyższy model 1708 z tej aukcjihttp://www.allegro.pl/item330915160_denon_...pt6_kredyt.htmlI na kabelki jeszcze starczy. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...