mar Napisano 25 lipca 2015 Udostępnij Napisano 25 lipca 2015 Mam sprzęt Sony CMT-G2NIP, który w momencie zakupu oferował słuchanie stacji internetowych z vTuner przy wykorzystaniu wi-fi. Niestety od jesieni ubiegłego roku po problemach z odbiorem pozostał dostęp tylko do kilkudziesięciu stacji. Od połowy maja tego roku nie ma już w ogóle dostępu do tej usługi. Tym samym sprzęt, który miał służyć do słuchania radia przez internet przestał pełnić tę funkcję.Wszelkie pytania kierowane do firmy Sony kwitowane są stwierdzeniem, że ich technicy pracują nad rozwiązaniem problemu, ale nie wiadomo, kiedy go rozwiążą. Podobnie brzmi komunikat na stronie Sony. Podają, że problem dotyczy około 60 modeli ich sprzętu.Mam pytanie, czy na sprzęcie innych firm też macie problem z dostępem do radia internetowego, szczególnie gdy korzysta on z zasobów vTuner.Być może komuś udało się uzyskać z Sony bardziej dokładną informację o sposobie rozwiązania problemu. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
antram Napisano 25 lipca 2015 Udostępnij Napisano 25 lipca 2015 WitamPosiadam Onkyo tx-8050 i codziennie słucham radia na właśnie vTuner. Wszystkie stacje działają bez zarzutu.Jeśli chodzi o firmę Sony to coś jest na rzeczy, posiadam telewizor z 2012 roku i od ponad połowy roku mam problem z aplikacją YOUTUBE i gość z infolini twierdzi, że Google wycofało się z wspierania czegoś tam w tych telewizorach.... I oczywiście poinformował mnie, że ich technicy nad tym pracują....Pozdrawiam Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mar Napisano 25 lipca 2015 Autor Udostępnij Napisano 25 lipca 2015 (edytowany) Dzięki za odpowiedź. Wygląda na to, że Sony nie dotrzymuje kroku konkurencji :/ Edytowano 25 lipca 2015 przez RoRo Odpowiadając na post bezpośrednio pod nim - nie ma sensu cytowac go w całości. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mar Napisano 27 lipca 2015 Autor Udostępnij Napisano 27 lipca 2015 Widok na SONY jak w załączeniu.Radio internetowe bez radia. Takie rzeczy tylko w SONY. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sandflyer Napisano 28 lipca 2015 Udostępnij Napisano 28 lipca 2015 http://community.sony.com/t5/Home-Theater-...p/439552/page/3Jak widać problem nie jest nowy...Tak jak lubię firmę Sony (konkretnie telewizory), to pod względem "konektywności" Soniaki nigdy nie były dobre.Nie wiem czy cokolwiek może pomóc jakieś przywracanie ustawień fabrycznych, ponowne wgranie firmware itp. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mar Napisano 28 lipca 2015 Autor Udostępnij Napisano 28 lipca 2015 Cytat http://community.sony.com/t5/Home-Theater-...p/439552/page/3Jak widać problem nie jest nowy...Tak jak lubię firmę Sony (konkretnie telewizory), to pod względem "konektywności" Soniaki nigdy nie były dobre.Nie wiem czy cokolwiek może pomóc jakieś przywracanie ustawień fabrycznych, ponowne wgranie firmware itp. Już próbowałem przywrócenia ustawień fabrycznych. Nic to nie daje. Im dłużej drążę temat, tym bardziej zadziwia mnie bierna postawa Sony. Jak struś chowają głowę w piasek. Wcześniej też miałem dobrą opinię o Sony, ale po tym jak wystawiła mnie do wiatru, już im nie zaufam. Co ciekawe rzecz dotyczy ponad 60 modeli ich sprzętu. To totalna porażka. A Onkyo, Denony, Yamahy i inne śmigają. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
f4y Napisano 28 lipca 2015 Udostępnij Napisano 28 lipca 2015 Jeśli od daty zakupu minęło nie więcej niż 6 miesięcy to możesz się domagać naprawy lub zwrotu pieniędzy (w sklepie, w którym dokonałeś zakupu). Tak stanowi polskie prawo. Więcej informacji na ten temat możesz znaleźć w sieci np. tu. W tym przypadku nie powinno być problemu, bo towar nie spełnia swojej podstawowej funkcji. Pytanie tylko kiedy był kupiony? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mar Napisano 31 lipca 2015 Autor Udostępnij Napisano 31 lipca 2015 Niestety to nie zadziała. Po pierwsze minęło więcej niż 6 miesięcy od zakupu, chociaż sprzęt wciąż jest na gwarancji. Ale w momencie zakupu nie była ograniczona jego funkcjonalność, więc nie ma tu sytuacji, że niezgodność towaru z umową miała miejsce w momencie wydania rzeczy kupującemu.. Dzięki za Twoje uwagi . Pozdrawiam. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Beaker2 Napisano 1 sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 1 sierpnia 2015 Mar, moim zdaniem mylisz dwie ścieżki reklamacji: reklamacja u sprzedawcy za niezgodność towaru z umową (co wynika z ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej) oraz reklamacja u producenta (dystrybutora) z tyt. gwarancji (takie masz alternatywy gdy kupiłeś sprzęt przed 25 grudnia 2014r.). Jeżeli sprzęt kupiłeś po 25 grudnia 2014r. to masz do wyboru albo rękojmię (wynika z kodeksu cywilnego) albo gwarancję. Więcej możesz poczytać TUTAJ. Ty pisząc o sześciu miesiącach masz na myśli niezgodność towaru z umową ale podajesz link do wpisów z 2007r., które chyba są nieaktualne. Z tego co ja się orientuję, to w przypadku reklamowania towaru jako niezgodnego z umową masz dwa miesiące od momentu zauważenia usterki na złożenie reklamacji u sprzedawcy. Sześć miesięcy, o których wspominasz to prawdopodobnie jakiś nieaktualny przepis - poczytaj TUTAJ.Pewne jest natomiast, że nawet gdy nie skorzystasz z ścieżki związanej z niezgodności towaru z umową to nie wyklucza to możliwości skorzystania z gwarancji (w Twoim przypadku jak rozumiem 2 lata nie minęły). Poza tym w przypadku ścieżki "niezgodność towaru z umową" usterka nie musiała występować w chwili zakupu - mogła się pojawić później. Kolejna rzecz to to, że nawet gdy usterka pojawiła się wcześniej niż 2 miesiące temu to możesz twierdzić, że usterka pojawiła się później np. miesiąc temu, czego nikt raczej nie zweryfikuje, i możesz próbować reklamować wg tej ścieżki. Sony wprawdzie mogłoby twierdzić, że ta funkcjonalność, którą reklamujesz nie działała już wcześniej niż od dwóch miesięcy ale Ty z kolei możesz twierdzić, że vTuner słuchasz sporadycznie i zauważyłeś, że coś nie działa dopiero miesiąc temu.O rękojmi natomiast musiałbyś sobie sam poczytać.Moim zdaniem sprawa jest otwarta. Trzebaby na przykład przestudiować treść umowy kupna-sprzedaży i sprawdzić jakie usługi Sony bezwarunkowo Ci zapewniało wraz ze sprzętem. Najlepiej idź do najbliższego powiatowego rzecznika konsumentów i przedstaw sprawę. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
radjo Napisano 5 sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 5 sierpnia 2015 Niestety; z vTunerem kłopoty ma też Polskie Radio.(programy publiczne). Mam 2 radia internetowe: DENON Ceol2 i małe kuchenne HAMA. Oba przestały w ubiegłym tygodniu przekazywać programy publiczne PR:(. Technicy DENONA też pracująnad problemem. HAMA zrobiła lepiej (dla siebie). Nie ma w Polsce wsparcia technicznego. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.