slifer Napisano 23 listopada 2015 Udostępnij Napisano 23 listopada 2015 Witam, popsuł mi się mój stary dekoder cyfrowego polsatu HD5000. W salonie wymienili mi na nowszy model HD6000 i tu pojawia się problem, stary dekoder miałem połączony z moim Yamaha R-S500 poprzez kable czincze w tym modelu nie ma wejść na czincze tylko S/PDIF OUT. I teraz pytanie jak mam to podłączyć? Czy potrzebuje kupić coś takiego http://allegro.pl/adapter-konwerter-chinch...5718839723.html ? czy może coś innego jestem kompletnym laikiem w tych sprawach także liczę na waszą pomoc. Dodam że większość co leci w głośnikach to właśnie muzyka z kanałów muzycznych także bardzo mi zależy na podłączeniu tego Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jacek75 Napisano 23 listopada 2015 Udostępnij Napisano 23 listopada 2015 Ten raczej nie, bo potrzebujesz odwrotnie, czyli wejścia (IN) dla optyka z dekodera, a wyjścia OUT na 2 RCA dla wzmacniacza .Możesz też kupić Fiio d3 które może także brać energię z gniazda usb,(jak masz 2 usb w Tv) wtedy uruchamia się tylko kiedy włączony jest TV. Jak nie masz dwu usb to Fiio działa z zasilacza dołączonego do zestawu. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slifer Napisano 23 listopada 2015 Autor Udostępnij Napisano 23 listopada 2015 czyli chodzi o to http://allegro.pl/fiio-d3-d03-d03k-konwert...5560492354.html ? Mam dwa usb w tv, czyli do tego musiał bym kupić jeszcze kabel Coaxial który połączę między dekoderem i konwerterem i kabel usb który połączę między TV i konwerterem dobrze rozumiem? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MobyDick Napisano 23 listopada 2015 Udostępnij Napisano 23 listopada 2015 Podłączenie konwertera DA jest rozwiązaniem najlepszym. Są jednak tańsze. Zależne od tego jak masz podłączony TV do tego dekodera. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...