krzychoo88 Napisano 6 stycznia 2016 Udostępnij Napisano 6 stycznia 2016 Witam wszystkich niestety kilka dni temu po raz trzeci uległ uszkodzeniu prawdopodobnie transformator te same objawy co wczesniej z tym ze tym razem nie czuc bylo spalonego plastiku,mój problem polega na tym ze drugim razem dostalem pismo od serwisu ze słucham na zbyt wysokim poziomie,ze niby glosniki mam zle podlaczone,lub nie mam wentylacjii wokol urzadzenia i kolejna naprawa bedzie platna.Jest to zestaw Denon AVR X500+glosniki eltax nie mam go niczym przykrytego,na kable po tym pismie zwrocilem szczegolna uwage a co do glosnosci to skala jest do 95 z czego ja w tamtej chwili mialem ok 75.Moje pytanie co w takiej sytuacji robic jesli wmówia mi ze to z mojej winy za sama podroz zaplace 150zl+do tego naprawa.Ile ewentualnie moze kosztowac naprawa transformatora uszkodzonego termicznie?Z gory dzieki za pomoc Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 8 stycznia 2016 Udostępnij Napisano 8 stycznia 2016 pewnie z 300 zł.Musze to sprawdzić ale 75% mocy to dość sporo. Nie gasił Ci się wcześniej? Jest w szafce? Czy wyntylacja 30cm jest zachowana z kazdej strony? Jakiej wielkości masz pomieszczenie?Co do za kable? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzychoo88 Napisano 16 stycznia 2016 Autor Udostępnij Napisano 16 stycznia 2016 Witam wczesniej sie nie gasił zadnego zabezpieczenia jak pisali w tym pismie zadzialalo zabezp termiczne.Jakby zadzialalo zabezpieczenie to ampli by sie poprostu wylaczył.Pomieszczenie mam 4dł x 2.5szer, ampli stoi na komodzie z kazdej ze stron ma ponad 30cm,kable to Bandrige LC 1154 2 x 1.50mm. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 16 stycznia 2016 Udostępnij Napisano 16 stycznia 2016 Uważam wiec ze nie mogłeś go przeciążyć. Chyba ze cos było żle wpięte z kablami i nie zadziałał bezpiecznik. Jesli serwis nie chce go naprawić obawiam się żę będziesz musiał się kontaktować z Biurem Ochrony Konsumentów. Pewnie wywalczysz swoje tylko to trochę potrwa. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzychoo88 Napisano 17 stycznia 2016 Autor Udostępnij Napisano 17 stycznia 2016 Tak tez zrobie pierwsze co pojde w tyg do rzecznika z pismem od Horna dowiem sie co jak i wtedy ampli wysle do serwisu.Jest to 3 raz ta sama usterka i mysle ze to wadliwy sprzęt jest.Dzieki za odp.Pozdrawiam Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.