SoundQ Napisano 21 września 2016 Udostępnij Napisano 21 września 2016 Witam posiadam wzmacniacz yamahe r-n602 oraz kolumny mission m32i.Jestem początkującym sluchaczem i proszę was o pomoc jakie kabla mam zastosować (grubość, końcówki itp.)długość około 1.5m na stronę. Oczywiście w dobrej cenie .Może ktoś ma odsprzedać. Bardzo prosze no pomoc. Pozdrawiam Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 21 września 2016 Udostępnij Napisano 21 września 2016 Co do grubości to 2.5 mm2 wystarczy. Co do końcówek to nie potrzebujesz żadnych. Co do kabla to w jakiej cenie? Melodika mdc2250 to dobry i uniwersalny kabel, do kolumn mission dobra propozycja są także kabelki qed.Pozdrawiam Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jacek75 Napisano 21 września 2016 Udostępnij Napisano 21 września 2016 Zależy jakiej subtelnej zmiany oczekujesz w systemie ? Czy może kabel ma tylko jakoś połączyć kolumny i wzmacniacz ? Tylko wtedy byś nie pytał... nie mniej nie napisałeś zbyt wiele.Melodika PR to przyzwoity kabel głośnikowy, solidny, lekko łagodzi dźwięk, nieco faworyzuje bas, pytanie czy jest ci potrzebne przy Mission m32i ? One mają basu dużo i grają w górze też już łagodnie, z drugiej strony Yamaha górę ma dokładną, a resztę pasma też trzyma w ryzach i dźwięk nie jest rozlazły . To może być fajny duet, ciekawie wzajemnie się uzupełnijący. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...