Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Stanley

Jaka muzyka lepsza z Yt czy pobrana ?

Recommended Posts

Witam moze mam głupie pytanie ale od niedawna mnie nurtuje pytanie czy na kolumnach lepiej słuchać muzyki prosto z yt czy pobierac z yt na dysk i z dysku puszczac a jesli tak to w jakich formatach najlepiej i rozdzielczosci?
z góry dzieki za pomoc i pozdrawiam icon_smile.gif

to powiesz skąd słuchać najlepiej muzyke zeby dzwiek byl najlepszej jakosci z kolumn? icon_smile.gif
bo jestem troche laikiem i byłbym wdzieczny za pomoc, blu-ray ani innego odtwarzacza narazie nie mam musze poczekac z tym do kolejnej wypłaty icon_smile.gif

Z YT to mżna sobie posłuchać myzyki na smartfonie w słuchawkach w autobusie, tyle w temacie.
Chcesz to zgrywać ? Tylko że z g...a bata nie ukręcisz, jak zgrasz i potem nagrasz na płytę cd i puścisz z odtwarzacza cd to będzie ciut lepiej niż puszczone z komputera( wyjście minijack w kompie jest kiepskie), ale to nadal będzie... icon_wink.gif
Jeszcze gorzej mają "fani YT" podający muzykę z TV na "wieżę" to już porażka do kwadratu.
Jakie byś czary mary nie robił pewnie 99procent kawałków z YT zagra sporo gorzej niż własnoręczna mp3 320kb zrobiona z oryginału , a kwestia urządzenia(źródła) to druga sprawa.

W sieci bywa, że darmowe flacki zrobione są z mp3 128kb/sek, bo ktoś sobie gdzieś przeczytał że flac jest lepszy , to sobie zrobił z mp3, tylko się nie zastaniwił nad sensem tego zabiegu.
Cytat

to powiesz skąd słuchać najlepiej muzyke zeby dzwiek byl najlepszej jakosci z kolumn? icon_smile.gif

Najlepiej słuchać z fotela;) kolumny rozstawione np na 2,5m, a fotel od nich w podobnej odległości, a co do tego o co chyba chciałeś zapytać to najlepiej kupić ( jest tańsza niż kiedykolwiek wcześniej) lub pożyczyć oryginał i zgrać sobie w taki format jak chcesz czyli krążek lub pliki.